Ik denk
Dat de school iets te maken heeft met het slavernij verleden en dat ze dat in de doofpot stoppen. Maar wie is die oude vrouw. Waarom moesten er mensen dood waarom pleegde mensen zelfmoord. Waarom werden de vingers van jacob zwart…
Ik denk
Dat de school iets te maken heeft met het slavernij verleden en dat ze dat in de doofpot stoppen. Maar wie is die oude vrouw. Waarom moesten er mensen dood waarom pleegde mensen zelfmoord. Waarom werden de vingers van jacob zwart…
Ja ik vermoed ook dat het daarmee te maken heeft.
Zou haar vader hier ook nog mee te maken hebben? Er werd gezegd dat hij haar moeder weg had gehouden bij Ares toch? Wel jammer dat ze die dingen niet uitleggen, want inderdaad waarom werden Jacob zijn vingers zwart en zette dat sommige mensen aan tot zelfmoord en waarom vertelde hij Rosa niet zijn echte achternaam?
Nee heb precies hetzelfde. Ook veel gemompel. Heb zelfs speciaal ondertiteling aangezet
Hahaha lof dit, ik zit as we speak te kijken. Mocht je zo op insta voorbij komen: ik jat ze van je
Weet iemand een luchtige serie à la Friends dat op Netflix staat?
Kan echt niks met teveel liefde aanzien nu (viel in Friends nog mee vind ik)
Totaal niet a la friends, maar wel luchtig en grappig: Brooklynn 99?
Hahah heb ze zelf ook gedeeld
Ik zou zo graag weer sex education willen volgen maar ik moet eerst mijn eigen studie afmaken. Not fair .
The Good Place!
Santa Clarita Diet vond ik ook wel leuk. Dezelfde flauwe humor als The Good Place, maar dan met een horror tintje.
Aah ik baal zo dat ik Sex Ed alweer af heb
Ik heb nu drie afleveringen van Cheer gezien en vind het verrassend leuk. Maar man, als ze vallen, pfff, kan er soms echt niet naar kijken.
Ik ook echt een super leuk seizoen dit weer!!
Uhg, Ola. Die heb ik niet gemist.
Oké ik ben net klaar met sex education. Please zeg me dat er een 3e seizoen komt, dit einde
Misschien dat ik maar eens aan Sex Education moet beginnen, als ik al deze reacties lees…
Ja krijgt gegarandeerd een netflixorgasme dat niet te stoppen is.
Ow ik vind sex education geweldig haha.
Ik ben op dit moment zooo boos op mijn vriend maar zit met een smile van oor tot oor sex education te kijken love it!!!
Ja, die mixed feelings kreeg ik inderdaad ook. Ook al eerder, toen die ene jongen geblesseerd raakte in het weekend omdat ie toch mee had gedaan bij een ander team en dat ze hem dwong om door te trainen…
Ik zit ook weer lekker sex ed te kijken