Series & Netflix #2

Oehhhh Locke & Key staat op Netflix! Heel erg benieuwd naar.

Eerst dacht ik dat het een serie was. Later las ik ergens dat het een film was (had ik vorige week ook nog in een post in het Wie is de Mol? topic gezegd). Maar het is dus toch een serie :sweat_smile:

Ik las dat het ook gebaseerd is op een comic, ik had er niet eerder van gehoord. Benieuwd naar de reacties in dit topic.

1 like

Ook benieuwd! Het verhaal lijkt me interessant alleen comics lezen lukt me niet :sweat_smile:
Ik dacht dat de comics van Neil Gaiman waren, blijkt Joe Hill(/King) te zijn.

1 like

Ik heb het gezien en vond het echt heel saai. Op wat zouden ze nog kunnen voortborduren dan voor een seizoen 2? Alles is toch wel rond?

Ja ik vind haar ook juist een goede coach! En ik vond haar eigenlijk niet heel erg te hard bij die rugblessure jongen. Dat was niet de afspraak en hij moet leren om zijn prioriteiten te stellen, zeker als het om topsport gaat en jonge mensen (maar misschien ben ik net zo hard :stuck_out_tongue:)

Ja tuurlijk, haar sport gaat voor alles, maar dat is toch logisch als je de beste wil zijn in jouw sport? Ik denk dat alle sporters dat hebben.

1 like

Net Miss Americana (docu over Taylor Swift) gekeken. Vond hem echt geweldig! Ik was nooit een gigantische fan ofzo van haar, meer gewoon iemand die op de achtergrond naar haar muziek luisterde, maar heb zoveel respect voor haar naar het kijken van deze docu!

Vond het super vet om haar artistieke talent te zien, maar ook hoe ze de afgelopen jaren zich ontwikkeld heeft als persoon.

aah ja ben ik wel met je eens dat dat een moeilijke prioriteit is voor die jongen. Maar voor Monica is daar geen twijfel over mogelijk: de prioriteit ligt bij haar team en anders kun je opbokken. Daar is ze volgens mij altijd heel duidelijk over geweest. En ja, dat is wel hard maar is denk ik ook de reden waarom ze zoveel talentvolle mensen aantrekt en ze elk jaar wint.

Jaa vandaag uitgekeken. Vond het na een lange tijd weer een leuke serie.

Spoiler over het eind;

had stiekem wel hoop dat ze nog in leven was.

3 likes

Nav jullie enthousiaste verhalen ook al 3 keer begonnen aan Cheers. Heb nog steeds de 1e aflevering niet af. Het kan me gewoon niet boeien. Iedereen zijn ding, zo blijkt maar weer.

Net The Restaurant ontdekt. Echt een mooie en intrigerende serie! (ben nog maar bij afl 2…)

2 likes

Denk dat Adam dan geblackmaild wordt met het nieuwe geheim

(Spoiler The Stranger)

Oh pff nou zeg

Wat onaardig? Prima dat jij het niks vond maar er zijn hier mensen die t wel leuk vonden.

Ik denk niet dat hier iemand is die zich wat aantrekt van een ‘pff nou zeg’ van een ander over een serie. Dat hoop ik niet in ieder geval.

7 likes

Ik bedoel het naar de serie hahaha, niet tegen iemand.

1 like

Haha ja ik begrijp 'm! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

:expressionless::expressionless::expressionless:

Dit heb ik dus ook! Ik kom niet verder dan eerste deel van aflevering 1!

1 like

Ik ben begonnen aan locke & key… zit nu bij aflevering 3. Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden maar tot nu toe wil ik nog wel verder kijken.

Ah ja ik vond S3 ook niks, al dat zingen ook :tired_face:

Ik ben ook begonnen met Locke and key, vind het erg spannend!

1 like