Series & Netflix #2

Iemand Horse Girl gezien? Ik net maar snap er geen pepernoot van.

Heb net die docu van Taylor Swift gekeken en omg, ben nu nog meer fan :heart:

2 likes

Ik vind haar muziek geweldig maar kende haar niet echt als persoon. Nu wel meer. Heb dat Kanye gedoe ook compleet gemist :’)

30000 berichten bijgelezen, maar Love uit You doet mij heel erg denken aan Maggie Rogers!

En tranen bij de laatste afl van Cheer! Verder heerlijk The Sopranos aan het bingen met mn vriend

Ik heb in nog geen 3 weken tijd The Good Place gebinged en ga vanavond de laatste aflevering kijken. :raised_hands: Wat een geweldige serie. Wel wat ‘soap-achtig’ zoals hier werd gezegd inderdaad, vooral seizoen 3 was ik wat minder enthousiast, maar echt grappig en feelgood en zo stom dat het leuk is en alles waar ik van hou verder :joy:

6 likes

Goede serie! Ik hield wel van die mysterieuze sfeer. Elk seizoen heeft 8 afleveringen en elk seizoen is een op zichzelf staand verhaal (ook andere personages). Vond seizoen 2 niets maar seizoen 3 wel weer tof.

1 like

Ik ga straks ( als laatste persoon aarde, zo voelt het) Joker kijken. Gehuurd via Pathé Thuis.

3 likes

benieuwd of ze vannacht een oscar winnen!

1 like

Het is de laatste die ik moet kijken van de genomineerden voor beste film! Nog even op de valreep :sweat_smile:
Ben erg benieuwd.

1 like

Ik wacht nog steeds op het moment dat A Star Is Born op Netflix komt :sob: niet zo’n zin om ervoor te moeten betalen via YouTube

1 like

Ben bang dat dat nog wel even gaat duren.

Ben je lid van de bibliotheek? Ik heb hem toen op dvd gehuurd. Later gekocht voor een tientje via Pathé thuis.
YouTube is koop 8 euro volgens mij.

jaa leuk, benieuwd wat je er van vindt!

Ik ben lost aan het kijken en ik vind het echt doodeng. Zo spannend

2 likes

Pfoe, wat een zware film voor de zondagavond. Ik moet er even van bijkomen

Ik ben echt weggeblazen door Joaquin Phoenix. De rol is op zijn lijf geschreven. Wat een prestatie.

1 like

Ik heb vandaag de docuserie The last czars gekeken.
Beetje vreemde combinatie van documentaire commentaar en drama, maar het verhaal is zo fascinerend. Hoe Rasputin zo’n grote invloed had op de Tsaar en zijn vrouw en de bizarre situatie in Rusland en natuurlijk de slachting van de Romanovs. Vind het toch wel een aanrader als je meer te weten wilt komen hierover.!

4 likes

Wellicht is Midnattssol iets voor jou?

1 like

Net The Stranger uitgekeken. Vond het echt spannend! Denk dat er ook nog wel een vervolg komt. Al vond ik dit eigenlijk al een goede afsluiting.

Nu beginnen aan Locke & Key.

2 likes

De trailer van locke en key spreekt me wel aan, maar twijfel omdat ik niet goed weet in hoeverre hij eng is. Ter referentie: ik vond de haunting of hill house doodeng, maar bijv ares totaal niet. Wat zeggen jullie, valt hij in dat opzicht mee of niet? Vond die reclame op tv, met dat gefluister, namelijk wel redelijk creepy

Valt dan wel mee! Vind het toch veel tienerdrama er doorheen haha

1 like

verdiend een oscar gewonnen!

1 like