Oh neen
Er komt een seizoen 3 van Sex Education!!!
Net klaar met The Stranger. Het begin vond ik een beetje meh, merkte dat ik steeds eerst iets anders ging kijken voor ik weer verder ging met een nieuwe aflevering. Maar de laatste paar afleveringen waren wel goed en spannend!
Heeft iemand al ergens terug kunnen vinden wanneer het laatste seizoen van Modern Family op Comedy Central uitgezonden wordt? Ik zou zweren dat ik weken geleden een reclame voorbij heb zien komen waarin ze het over 3 februari hadden, maar vorige week niks en deze week ook niet.
Ik twijfel om te beginnen aan Luther. Gehoord dat ie heel goed is maar meteen 5 seizoenen haha. Begin sneller aan een kortere serie.
Zit daar ook een beetje een persoonlijk verhaal in? In Luther?
Idris Elba
Dit ja. Alleen om hem al de moeite waard
Ben net door seizoen 1 en vind het een hele fijne serie. Een van die seizoenen heeft ook maar 2 afleveringen ofzo, dus is te overzien haha
Oooh hier zit ik ook over te twijfelen dus chill deze vraag en antwoorden thanks haha
Klinkt als een goede optie
Gelukkig, dacht al dat ik gek begon te worden Die nieuwe reclames heb ik nog even gemist, ik hoop het!
Wie heeft hier weleens de Amerikaanse Amazon Prime gebruikt? Hoe werkt dat? Heb je aan een VPN genoeg of heb je ook een Amerikaanse creditcard nodig? Ik wil graag wat meer goede films kijken zoals Parasite, maar deze is alleen beschikbaar op Amazon Prime US.
Ik heb pas Locke & Key gezien en ik vond het wel een toffe serie! Vond sommige stukken ook echt wel spannend.
Heb Because this is my first life uitgekeken en nu voel ik al een paar dagen leegte; ik snak echt naar meer en weet gewoon echt niet wat ik nu moet Een van mijn meest favoriete series ooit, heb ik bepaald.
Peaky Blinders uitgekeken gisteravond. Wauw wat een serie. Nu is het wachten…
Lekker aan het teasen… Pleur ze er nou gewoon op!
Zullen er wel nooit opkomen.
Vandaag alle afleveringen van The Stranger gebinged. Vond het een erg goede serie! Je kan alleen wel heeeeeel goed merken dat het een verfilming is haha. De serie zit precies in elkaar als de gemiddelde thriller. Je denkt het door te hebben en dan bammmm plottwis, en dat blijft zich maar herhalen. Ik heb het boek niet gelezen en wist dus gelukkig niet hoe de serie in elkaar zou steken, maar ik was blij verrast! Sterk einde ook, inderdaad mogelijkheid voor seizoen 2.
Edit: vraag aan iemand die de serie ook gezien heeft: hoe kwam die Katz nou aan die schoolsleutelhanger van Corrine? Heb ik dat gemist?
Hebben jullie nog aanraders? Ik heb echt al heel veel series gezien, maar dit zijn degenen die ik me nog kan herinneren:
- Spinning out
- la Casa de papel
- Jane the virgin
- How to get away with murder
- the Good Place
- Santa Clarita Diet
- Vampire diaries
- Gossip Girl
- Sex Education
- Dead to me
- 13 Reasons why
- Dynasty
- The circle
Oke en nog veel meer, maar zien jullie iets niet staan en denk je omg heb je dat nog niet gezien???
Killing Eve
Ik geloof er niet meer in.