Breaking bad
Heeft iemand ‘medical police’ gezien op Netflix? Ik ben er gister aan begonnen en 3 afleveringen gekeken maar ik kom er niet uit wat ik er van vind. Ik had meer een detective met een ziekenhuisrandje verwacht maar het is ook een soort grappig(?) (vind ik dus niet) en ik snap het concept niet zo goed. Ik vind het gewoon niets denk ik…
Oooh het vervolg op to all the boys I’ve loved before staat op Netflix zie ik. Ben benieuwd!
Vis à vis?
Ohh Sex Education seizoen 2 is zo goeeed jongens. Nog beter dan seizoen 1 gewoon.
Sex Education S2E6
Heb deze aflevering net gekeken (die met de ‘small gathering’ bij Otis thuis) en wat een slagveld man, holy shit. Asa speelde zo’n goede dronken Otis.
Narcos Mexico is terug en morgen la chicas de cable. Ik weet hoe ik de komende avonden ga doorbrengen.
Aah oké! Dat zou het verklaren ja. Ik dacht al, die paden hebben elkaar nooit gekruist verder…
Volgens mij werd ergens aangegeven dat zij op gegeven moment naar een pleeggezin ging en niets meer met haar vader te maken wilde hebben? Denk dat zij dan nog te jong en anders uitzag dan nu.
Ja dat zou ik ook willen doen. Maar denk dat ik echt geen leven meer heb en er zijn te veel series te zien
Kijkt er iemand love is blind?
Ik vind het best heftig dat er na 5 dagen al 2 ten huwelijk worden gevraagd… like je komt daar om iemand ECHT te leren kennen. Ik ben wel benieuwd hoe t verder gaat, al heb ik wel een gevoel dat het niet helemaal real is
Ja, ik vond hem ook niet zo boeiend. Voelde allemaal heel erg gehaast en oppervlakkig ofzo
Ja vond hem ook tegenvallen. Vond de eerste wel heel leuk!
Ik dacht ook steeds dat er sowieso nog iets in die ketting zou zitten en dat ze daar nog op zouden terugkomen maar nope. Was erg saai en voorspelbaar
Wat vonden jullie van Horse Girl?
Iemand nog kijktips? Heb trapped seizoen 2 net af gekeken en vond het erg goed, weet iemand nog zoiets?
Jongenssss Good Girls seizoen 3 staat morgen op Netflix
Wisting misschien? Heb het zelf nog niet gekeken maar wel de boeken gelezen. En, ik vergeet hem eigenlijk altijd te noemen maar Arne Dahl vond ik ook goed. En heb je the Bridge al gezien?
The bridge heb ik gezien idd! Heel goed! Arne Dahl zette ik net op maar vond ik erg slecht geacteerd, wisting ff kijken
Ik heb mijn netflix even voor je aangeslingerd, ik heb nog in de aanbieding
Dicte (vooral eerste seizoenen)
Hinterland en Broadchurch, wel engels
Karppi
Crossing Lines, moest eerst heel erg wennen maar daarna wel leuk
Johan Falk
Sorjonen
Midnattssol
Beck
Springvloed en
Modus
Dankjewel! Veel al wel gezien maar ook een aantal niet