Series & Netflix #2

Denk dat dat er bij hoort, bij het geheel, zal vast duidelijk worden in seizoen 2

Ah seizoen 2 van I am a killer staat online, erg boeiend!

2 likes

Ik vind next in fashion op netflix wel vermakelijk, een soort project runway maar dan zonder Tim Gunn :broken_heart: maar wel met Tan France en Alexa Chung :heart:

4 likes

Helemaal verslaafd aan You, snap niet dat ik er niet eerder aan begonnen was

1 like

Project Runway is tegenwoordig ook zonder Tim Gunn :disappointed:. Maar ook zonder Heidi Klum, dat is dan wel weer een groot voordeel :smile: (n Christian Siriano is nu de Tim Gunn, doet 'ie heel goed!)

1 like

Zo jammer, dat het nog wel een jasr duurd voor we het kunnen zien.

1 like

Als je vanaf nu elke dag een coin op een schaaltje tosst voordat seizoen 2 op netflix is, kan je Henri persoonlijk inhuren om samen een bad te nemen. DUUURRRTTT LANG

12 likes

Ik ben vanavond seizoen 2 van I’m a killer aan het kijken, zoveel emoties. Ik ben normaal echt een keiharde en bijna niets raakt me maar van de verhalen van stelselmatig misbruik en het falen van de mensen/instanties om de daders heen krijg ik een knoop in mijn maag

4 likes

fuckkkkk… hmmmmmmmm… fuckkkkk… hmmmmmmmm… fuckkkkk… hmmmmmmmm…

Ik vind hem normaal ook niet aantrekkelijk alleen als Geralt.

2 likes

Jude Law als paus :drooling_face:

3 likes

Nieuwe seizoen van Grace & Frankie nu ook helemaal gezien. Kan weer niet wachten tot het nieuwe seizoen. :heart: Ik moet altijd zo lachen om Brianna.

3 likes

Ik heb net The stranger af gekeken en t is echt plottwist na pottwist.

2 likes
3 likes

Leuke tip!

2 likes

Ik vond het een toffe serie en niet heel erg voorspelbaar!

1 like

Helaas wel het laatste seizoen dan :cry:

Heeft iemand al Ghiblifilms op Netflix? Ik dacht dat ze vanaf gisteren erop zouden komen maar kan ze niet vinden? Toch niet in Nederland dan ofzo?

Oh het verhaal kwam mij al zo bekend voor toen ik hem voorbij zag komen op Netflix maar dat verklaart de boel want het boek heb ik een aantal jaar geleden gelezen.

1 like

Bij mij wel! Ik had aangevinkt ze in mijn lijst te willen en daar staan ze nu.

Omg meen je niet. :sob: