Series & Netflix #2

Wtffff I Am A Killer fuckt weer zo erg met m’n empathie en het vaak maar willen geloven wat mensen zeggen :joy:

S2e4 over Linda Couch

In het begin zat ik alleen maar te denken aan wat die arme vrouw allemaal heeft moeten doorstaan met dat gewelddadige huwelijk en dat zelfverdediging echt goed mogelijk was. Maar zodra je dan die oudste dochter hoort vertellen dat Linda het nooit voor haar heeft opgenomen, ze het lijk na 2 dagen verplaatst heeft naar de tuin en alledrie de kinderen liet toekijken en helpen hoe hun vader begraven werd… Ziek.
Haar parole date is dus ook allang verlopen en 5x afgewezen, in 2003 had ze in principe al vrij kunnen zijn. Er zijn na deze aflevering ook al Free Linda Couch petities. Ben benieuwd of ze ooit vrijgelaten wordt, want niemand van haar familie hoopt daarop. Haar volgende parole date is ergens dit jaar.

4 likes

Oh dat had ik ook ja! Dat je eerst helemaal meegaat in dat verhaal vanuit hun eigen standpunt en dan hoor je de detective en dan zit je echt zo :scream:

3 likes

En het verhaal van pyro joe dan. Snap niet hoe je je kind zo kan mishandelen.

Omg neeeee, ik volg Good Girls op Facebook en was al weken excited omdat ze aan 't aftellen waren. Kom ik er net achter dat 't helemaal niet op Netflix komt maar eerst op NBC in Amerika wordt uitgezonden :woozy_face: :woozy_face: :woozy_face: ik ga 't maar proberen te downloaden denk ik. (sorry voor iedereen die ik lekker heb gemaakt)

1 like

Ja dat was ook echt heel erg! Maar die ene man die z’n vriendin had doorgeschoten terwijl ze hun kind vast had vond ik het ergste (en nog 2 andere familieleden), hij was er ook echt van overtuigd dat hij snel weer vrij zou komen? Vond het gewoon eng dat hij totaal geen besef leek te hebben van wat hij gedaan had.

Oeps daar zit ik nog niet haha. Ik kijk het afwisselend met iets anders want tien afleveringen over moord, mishandeling vind ik heftig om te bingen.

Ohhh wat is The Stranger goed zeg! Hele seizoen in een middag er doorheen gekeken (mede dankzij een nachtfeestje en kater). Maar echt gewoon vanaf de eerste minuut boeiend.

11 likes

Van het weekend de eerste hiervan gekeken en dat vond ik al niet veel soeps, haha.

afbeelding

:hot_face: :hot_face:

20 likes

Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik van Horse Girl vind. Ik vond het ergens ook heel ongemakkelijk om naar te kijken en het einde voelde niet af.

1 like

Is het niet eerst dat ze moeten wachten totdat een paar afleveringen via NBC in Amerika zijn uitgezonden? Ik denk dat we nog even geduld moeten hebben

jaaa ik ben dit gaan kijken. Zit nu op aflevering 3 of 4 geloof ik dat ze in dat vakantie resort zitten. Ik vind het ook heeel bizar haha, en ook wel intrigerend dat ze zo snel al zo zeker zijn van iemand.

Ja heel herkenbaar! Dacht echt ‘was dit het?’

Nieuw seizoen van Elite op 13 maart! (Dit is wel echt)

23 likes

Voor de mensen die The Stranger leuk vonden, check ook The Five (videoland) en Safe. Beide ook bedacht door (of gebaseerd op verhalen van) Harlan Coben.

6 likes

Haha ik kijk dit ook echt met verbazing. Na een paar dagen al i love you en een aanzoek. Wel jammer dat er alleen mooie mensen meedoen, amper iemand die buiten de schoonheidsideaal valt.
Die ene twijfelgozer Barnett vind ik zo’n kwal… en zn verloofde lachte echt als een maniak toen ze elkaar zagen.

3 likes

Maandag laatste seizoen Better Call Saul. :heart:

4 likes

Seizoen bestaat kennelijk uit 2 delen. Wanneer deel 2 komt, is nog niet bekend.

Yes! :tada: zin in.

Zit zelf een beetje in een serie-sleur. Ben nu bezig met Narcos Mexico seizoen 1 en zit erover te denken om The Vampire Diaries en/of Gossip Girl opnieuw te gaan kijken.

Na de anticlimax van Good Girls vertrouw ik je niet meer :rage:

2 likes