Ik kijk uit verveling Love Is Blind en wat een achterlijke show. Wat ik ook echt niet snap:
dat er zoân groot probleem werd gemaakt van de biseksualiteit van die ene man.
Ik kijk uit verveling Love Is Blind en wat een achterlijke show. Wat ik ook echt niet snap:
dat er zoân groot probleem werd gemaakt van de biseksualiteit van die ene man.
Echt hoor⊠dramaaaaâŠ
Ik heb op netflix de film âI feel prettyâ gekeken, van Amy Schumer. Vond hem vermakelijk!
Ik snap nog minder wat Mark in Jessica ziet
Ik ook niet. Zij is zo iemand die heel erg verwend is en piekte toen ze 17 was en nog steeds denkt dat ze alles kan krijgen als ze maar lief (of achterlijk hoog) praat.
Omg ja haar stem, zo vreselijk.
Indd. Ze gedroeg zich in de pod als een kindje en zo praat ze ook, daarbuiten was ze een afstandelijke kikker. Ws is zij ook die dramatische die gaat wegrennen.
Lucifer wil ik ook nog graag kijken ja!
De film After staat sinds kort op Netflix, gisteren gekeken en hij is wel lekker cliché maar 16-jarige mij zou waarschijnlijk heel hard gehuild hebben haha. Ik vind het wel een typisch fanfiction verhaal
PS I still love you
Ik vond deze ook tegenvallen. Ergerde me vooral aan Lara-Jean. John Ambrose aan het lijntje houden en niet zeggen dat ze een relatie heeft met Peter. Peter niet vertellen over John. Concluderen dan Peter nog bezig is met Gen. Terug krabbelen naar Peter. Maar dat hoort natuurlijk wel bij het genre/teenage drama gedoe haha. Ik heb er wel van genoten, maar deel 1 was leuker
Haha klopt is die inderdaad!
Lucifer is leuk hĂš! Ook zo leuk hoe hij telkens detective zegt
Ik ook niet omg wil haar echt door het scherm heen trekken. Zij is zo fucking irritant, ben nu ergens bij afl 6 ofzo en echt arghhhh. Al twijfel ik aan de echtheid van het programma.
En qua i love you zeggen etc denk ik ook wel stiekem dat ze het bluffen en hun âtrue colorsâ niet zo snel zeggen, maar dat is omdat ik Amerikanen altijd nep vind (doen zich vaak beter voor in mijn ogen)
ZE GAF DE HOND WIJN???
Hij is zoooo leuk! Gisteren seizoen 4 eindelijk afgekeken en ik ben zo blij dat er sowieso nog een aan komt en dat Netflix de serie heeft gered.
Ik heb echt een dikke crush op Tom Ellis.
Afl 7 Love is blind
Wat een rare ruzies tussen damian en G⊠zo met de cameras erbij enzo. Komt ook echt nep op me over eigenlijk. Nou vind ik zelf ruzies irl ook echt lachwekkend, ik vind dat er zo belachelijk uitzien als stellen ruzie maken. Moet ook de hele tijd rologen bij deze serie. Het gaat om niksâŠ
Ja die GG heeft wel echt een hoog nepheid gehalte. Zij staat nu ook hoog op mijn irritatielijstje. Staan wel steeds meer vrouwen op⊠Amber komt me ook mn strot uit
GG maakt echt overal een probleem van. Elk antwoord maakt haar boos⊠pff. Vermoeiend. Ik zou meteen wegrennen als man zijnde.
Amber is die van Barnett toch? Pff echt vreselijk stel. Al die stellen hebben trouwens van alles op elkaar op te merken, zeik niet zo zeg⊠elke keer van die sneertjes en âwhy are you saying it like that?!â Nu al geirriteerd door elkaar. En mark en zijn mens, ook al zo erg.
Eigenlijk is dit echt vreselijk om te kijken maar kan niet stoppen.
Ik vind Cameron en ik weet niet hoe ze heet wel leuk tot nu toe, en Kelly en kenny ook wel. Maar die worden vast ook nog wel irritant haha
Hahaha omg ik kwam echt naar hier om dit te zeggen, what the hell