Series & Netflix #2

Ja Kelly en Kenny vind ik heel realistisch, Cameron en Lauren vond ik dan weer iets te snel gaan.
Het is ook zo emotioneel allemaal.

1 like

Ik ben begonnen met Big Little Lies wauw echt een goede serie!!

5 likes

Ik heb net de laatste aflevering van the Good Place gekeken en ik vond het echt een leuke serie. Mooi einde ook.

3 likes

Ik heb nu 2 afleveringen gezien en had na 2 die echt een ‘mwah’ gevoel. Wordt het beter?

Ik heb mezelf gedwongen verder te kijken maar vond het niet echt leuker worden

Ik had een beetje hetzelfde, had moeite erin te komen. Maar toen ik verder ging kijken vond ik het steeds leuker worden en raakte ik steeds meer invested. Maar het kan ook gebeuren zoals bij @Luzarl natuurlijk… ik zou het in ieder geval nog een kans geven!

Hmmm ja ik denk dat ik 't eerste seizoen ga kijken en daarna beslis of ik verder ga. Zijn gelukkig korte afleveringen :slight_smile:

1 like

Als ik the Good Place aan iemand aanraad zeg ik altijd dat ze het volledige eerste seizoen moeten uitkijken (tenzij ze het echt heel stom vinden natuurlijk)

5 likes

Ik hou niet van spannende series. Ik zit dan met al mn spieren aangespannen op de bank, en dat is niet echt relaxed tv kijken. Maar mijn man & ik waren door ongeveer al onze opties heen en toen dachten we: we proberen Sabrina (de remake).
Die is ook redelijk spannend, maar merk dat ik nu in s1e6 veel te veel schrikmomenten vindt zitten. Blijft dit zo of wordt het beter?
En hebben mensen nog aanraders voor ons? We vonden leuk:

The Good Place
Modern Familiy
Friends
Big Bang Theory
How I met your mother
IT Crowd
Easy
Sex Education

Ja dat is wel een goede tip inderdaad. The Good Place is echt een van mijn favo’s

1 like

Ik vond Brooklyn 99 heel leuk. Het speelt zich wel af op een politiebureau, er zitten ook actiescènes in dus ik weet niet zeker of dat te spannend is, maar het is voornamelijk humor.
Oh, en heb je Unbreakable Kimmy Schmidt al gezien? Past ook wel in je rijtje volgens mij!

1 like

Oohja Brooklyn 99 zouden we ook weleens kunnen checken ja
Unbreakable Kimmy Schmidt heb ik gezien, maar vond ik net oke haha dus heb ik mijn man niet voorgesteld :wink:

Full house (en daarna Fuller House)
One day at a time
Please like me

Brooklyn Nine Nine is inderdaad ook echt geweldig!

En een serie die jij wellicht leuk vindt maar je vriend misschien wat minder: Gilmore Girls

Oh hahaha mijn vriend heeft wel af en toe een aflevering meegekeken, maar vond het raar dat ik het zo leuk vond. Wellicht komt het doordat hij het dus nooit helemaal gezien heeft. En omdat z’n beste vriend Rorry heet?

1 like

Hahaha ja ik ben GG fan van het eerste uur. En mijn man waardeert dat ik het zo grappig vind, maar vind het zelf niks :wink:

Maar thanks! Zitten goede tips tussen :slight_smile:

2 likes

Ik vind Jane the Virgin, BoJack Horseman en The Office ook nog wel in dit lijstje passen!

1 like

Ik ben nu bij aflevering 8 van love is blind. Weet niet waarom maar ik wil gewoon verder kijken ook al vind ik het geacteerd enzo.
Als dit echt is en die dude waar jessica mee trouwt dit terug kijkt dan voel je je zwaar genaaid. Het lijkt wel of ze wachte en hoopte dat matthew iets voor haar zou voelen en nu dat niet zo blijkt te zijn ze toch maar voor hem gaat als 2de keus…

4 likes

Ja ik vind haar zo nep. Ook dat ze dan dat tweede gesprek weer met Barnett had en toen helemaal verbaasd was dat hij dacht dat ze hem leuk vond. Ja chick toen was je dronken maar je hebt dat echt duidelijk tegen hem gezegd :angry:

#wijndrinkshaming:

ik denk trouwens dat zij misschien echt wel een alcoholprobleem heeft want ze drinkt altijd gigantische glazen wijn (die ze ook aan dr hond voert) en is al een paar keer in het programma kneitertje lam geweest

5 likes

Heeeeele weekend en de dinsdag alleen thuis, wat een dé perfecte serie die mannen toch niet willen kijken?

Ja ze zuipt echt teveel en ze wilt barnett 100% alleen toen hij aangaf dat ie echt gek is op Amber was ze ineens helemaal verbaast aan het doen dat hij dacht dat ze hem wilde… ook nog die avond in bed tegen haar verloofde zeggen hoe ontzettend sexy ze barnet vind. Zo sneu
Die amber is ook een lachtertje die denkt dat ze de jackpot heeft en gewoon niet hoeft te werken terwijl ze schulden heeft ik zie het hele trouwen niet gebeuren of in ieder geval dat ze niet lang samen blijven.

Maar heb bij iedereen mijn twijfels hoe kan je na anderhalve week al zeggen dat je van elkaar houd

7 likes