Jane the Virgin of New Girl?
Ik ben net begonnen aan seizoen 2 van You en ik dacht dat we wel van irritante Beck af zouden zijn maar ze is er gewoon nog
OH ik herken Love nu pas als Nellie uit Haunting of Hill House!
Jane the Virgin of New Girl?
Ik ben net begonnen aan seizoen 2 van You en ik dacht dat we wel van irritante Beck af zouden zijn maar ze is er gewoon nog
OH ik herken Love nu pas als Nellie uit Haunting of Hill House!
Beide al gezien, allebei heerlijk idd haha!
Ik ben as we speak de laatste aflevering van Tabula Rasa aan het kijken. In 2 dagen het hele seizoen er doorheen gejaagd (ja oke ‘maar’ 9 afleveringen dus valt op zich wel mee). Vind het echt een hele goede serie! Echt een aanrader.
Omg ja zo bizar spannend en zoo een mindfuck
Kijkt iemand locke en keys? Ik vind het aan de ene kant wel leuk maar het verhaal van die ouders zo vaag…
Heb net aflevering 7 uit! Er wordt nu wel het een en andere duidelijk. Vind het echt een vet leuke serie.
Hoooly moly maar echt Een paar dingen vermoedde ik al wel (al dacht ik tussendoor even ‘oh nee misschien toch niet’ en toen bleek het toch idd wel haha) maar dat laatste met Thomas zag ik echttt niet aankomen.
Ik ben weer eens begonnen aan The Office Us (via Prime)
Ik heb alle afleveringen al minstens 3 keer gezien maar ik blijf er om gillen.
Atypical?
Er lijkt eindelijk een friends reünie te komen!!
Hmm waarschijnlijk te zien via HBO Max, wat niet in Nederland te ontvangen is/zal zijn… Vind ik erg jammer want er zijn meerdere HBO series die ik nog wil zien.
Beste serie ooit!
Yes het is door HBO max bevestigd!
Brooklyn Nine-Nine (zoals gezegd)
Good Girls
The Letdown
Wat in Nederland ontvangen is/zal zijn. Wat vind je daar jammer aan?
Dynasty!
Ik ben benieuwd wat een ‘reüniespecial’ dan inhoudt en of het weer zo’n deceptie is als een paar jaar geleden. Toen werd het ook heeeelemaal opgehyped en bleek het om een talkshow ofzoiets te zijn waar ze aanwezig waren en waar niks boeiends gezegd werd.
Oh het woordje ‘niet’ ontbreekt in de zin hahaha, wat dom. Het schijnt pas op z’n vroegst in 2021 in Nederland beschikbaar te zijn.
Net aflevering 3 van Real Detective gezien (die met de circusmoord), maar ik vond het eigenlijk vooral heftig hoe persoonlijk het contact is tussen de detective en het gezin van Alvin, de man die vermoord werd. Vond het heel onprofessioneel hoe hij boodschappen voor hun ging halen en hun knuffelde (hoewel dat misschien in de VS wat normaler is dan hier?). En dat hij geen moment dacht dat het gezin iets met de moord te maken kon hebben. Als de vrouw vermoord was geweest, das was de man juist verdachte nr. 1 geweest. Waarom zou dat nu anders zijn?
Ik snap de hype niet rond friends en zeker niet de reünie. Courtney cox en Jennifer Aniston moeten ook maar een foto online posten en het is weer van :
reUnIe FrIeNdS kOmT eR Aan!!