Ah shit sorry! Ik vind het tot nu toe ook superleuk. Heb net de aflevering gehad met de lil’ Sebastian memorial tot nu toe m’n lievelings.
Staat er op Netflix nog een écht goede film die ik moet zien nu? Heb een hele brede smaak eigenlijk, hou alleen niet van typische actiefilms.
Misschien memento? Staat er pas sinds kort op dus grote kans dat je m niet (onlangs) gezien hebt!
Eternal sunshine of the spotless mind, staat er ook sinds kort op
Call me by your name is lekker dromerig
Nog een aantal films die misschien wat zijn (in een random volgorde maar staan sowieso op Netflix) een beetje standaard films dus misschien heb je ze al gezien.
Samenvatting
Moonlight
Roma
Marriage story
Silver linings playbook
The pursuit of happyness
The danish girl
The reader
Call me by your name
Shawshank redemption
The departed
The terminal
Sleepless in Seattle
The revenant
The dark knight (ook Batman begins en the dark knight rises)
The zookeepers wife
Inception
The big short
Girl, interrupted
The great Gatsby
Goodfellas
Schindlers list
Jane the Virgin!
Al gezien! Ik ga denk ik voor foute reality Love is Blind 
Als je fout wilt dan zit je daar goed! Veel plezier 
Is Locke & Key eng? Of spannend?
Ik denk vooral door de ‘dolhuis’ beelden… de psychiatrie/gevangenis in die tijd… die beelden kunnen best heftig zijn.
Ik vind van niet
Okee ik ben om. Ben nu te benieuwd hoe het verder gaat haha.
Heeft er iemand Mcleod’s daughters gezien?
Ik heb de box van een vriendin gekregen. Dit weekend begonnen maar moet er nog een beetje inkomen.
Ik ben benieuwd of het nog gaat veranderen
Ik zit de avatar te kijken en schaam mij er niet voor haha en dan ook nog in het Nederlands
Avatar The Last Airbender? Ik vond dat serieus een van de beste dingen die ik de laatste paar jaar gezien heb.
Of Avatar blauwe mannetjes film?
Ik heb dit heeeeel lang gevolgd hahaha. Kwam altijd op Net5 volgens mij?
Oh ik zie al dat ik het nog even een kans moet geven!
The last airbender natuurlijk haha heb em toen ik 15 16 was denk ik gekeken en nu heb ik een super saai weekend en dacht why not.
Love it
Beste tekenfilm ooit! Ik heb de serie volledig opgenomen en kijk graag opnieuw.