En @anon23538476 hahaha dit vind ik een mooie omschrijving. Ik heb het ook superlang gevolgd! Was wel echt elk seizoen weer verbaasd hoeveel freakin’ dochters die McLeod wel niet had 
Ik had dat dus nog nooit gezien en heb een paar weken geleden alles voor het eerst gekeken. Echt zo’n goede serie! Zukko is mijn favoriet met al zijn emo uitspraken
(‘you are so beautiful when you hate the world’ hahahhaha)
Zever over Avatar blauwe mannetjes film
Mijn baas op het werk vertelde ooit dat zijn favoriete film Avatar was. Ik kon die mens sowieso niet uitstaan maar dit was gewoon het toppunt. Hoe kan zo’n saaie basic film nu echt je favo film zijn??
Ik weet niet waarom maar had em.eerst op engels staan maar dat klopte in mn hoofd niet ofzo dus ik kijk het in het Nederlands… denk omdat ik dat vroeger ook op nicolodeon in het nederlands gekeken heb.
Ik heb nu 6 min van aflevering 1 van The Stranger gezien en het verhaal komt me zooo bekend voor. Is het gebaseerd op een boek van Harlan Coben? Ik kan me alleen de titel niet meer herinneren. Ff in mn boekenkast graven
Ja ik was al aan het googlen geslagen haha.
Heb het boek in 1 ruk uitgelezen dus ben benieuwd! Wel jammer dat ik nu al wel weet hoe het afloopt haha

Volgende x beter kijken voordat ik aan een serie begin
Was nog wel zo trots dat ik het verhaal meteen herkende en het doorhad haha. Tot zover mijn detectiveskills 
Ik ben nu love is blind aan het kijken, en het is best wel entertaining, maar mijn god wat doen die mensen overdreven allemaal
sowieso dat ze na 2 dagen uit een selectie van 10 mensen allemaal hun soulmate hebben gevonden en nog nooooooit zo’n klik hebben gehad bla bla. Nou ik ben daar echt vet sceptisch over haha. En ook dat overdreven gedrag. Omg jij bent christelijk?!?; Ik ook!!! Ik heb zelfs een kruis en het hoofd van Jezus op mijn borst getatoeëerd! Oh mah gahd…oh mah gahwhdd… Amazinggggg…ohhhhhh…mahhhh…gawwdd
Ben klaar met Locke & Key. Vond het zo leuk! Het einde was ook echt verrassend. Heel benieuwd naar het vervolg.
Hahaha ja exact dit! Ben wel heel benieuwd naar de finale
Pronostiek:
Kelly en Kenny - nee (friendzone)
Giannina en Damien - nee
Jessica en Mark - ja
Lauren en Cameron - ja
Amber en Barnett - ja
Oh grappig, ik denk juist precies andersom 

Hahaha idd het kan ook bijna niet anders met een Amerikaans dating programma
maar die mensen zijn gelijk zoooo intens om drie keer niks eigenlijk? Ik ben hier gewoon echt veel te nuchter voor volgens mij haha 
@slurfhondje ik ben het met je eens alleen heb ik wel echt mijn twijfels aan Jessica en Mark haha
Haha ja mijn lange termijn pronostiek zal er wellicht anders uitzien 
Ik vind vooral Giannina intens, met al dat doorvragen en ontploffen zonder reden. Ik zou het echt niet pikken mocht iemand mij zo uitschelden.
Zo idd! Die drama die ze veroorzaakte op die boot ging echt helemaal nergens over gewoon
Je zag dat die jongen echt zoiets had van…uhhhhh ok dan …
En ik word echt naar van hoe die amber lacht man. Zo direct in je gezicht met die mond zo gruwelijk ver open …brrrrr… 
Ik ben Gilmore Girls opnieuw aan het kijken en (gigantische spoiler:) ik vind het ergens echt verschrikkelijk om te zien hoeveel kostbare tijd Lorelai verspild!! Ze is nu nog met Max aan t daten en daarna komt Christopher ook nog verschillende keren voorbij en aaaargh waarom ziet ze nu niet al direct dat Luke the one is.
Yesss! The Walking Dead is weer begonnen 
Netflix heeft opeens een ‘top 10 vandaag’ en de serie ‘pup academy’ staat daar ook in. Is dat wat? Of is het echt voor kinderen bedoeld?
Leeft je gebruikersnaam nog?
Summary
Ja nog wel! Ze was gisteren alleen nog niet te zien.
Ik ben halverwege seizoen 6 afgehaakt en ik wacht nu net zo lang totdat ik het grootste deel van het verhaal vergeten ben, en dan begin ik weer helemaal bij het begin. Bij voorkeur wacht ik tot de serie geëindigd is zodat ik het allemaal achter elkaar kan afkijken.
Avatar heeft een goede verhaallijn en ontwikkeling van characters. Sowieso mijn favo geanimeerde serie.
No shame.