Series & Netflix #2

Jaaa! Vooral seizoen 9 en nu 10 vind ik weer heel leuk! Er is sinds seizoen 9 ook veel veranderd en er zijn echt heftige dingen gebeurd. Er zijn hier en daar wat afleveringen die iets minder zijn, maar het is het wel waard om verder te kijken.

1 like

Ik heb hem laatst ook helemaal gekeken, ook in het Nederlands hahaha. Zo jammer dat er niet meer delen zijn want het kijkt lekker weg

1 like

Weet iemand nog een lekker makkelijk wegkijkende serie op netflix, niet Ɣl teveel drama en geen thriller. Geen gillmore girls enz daar vind ik niks aan :sweat_smile:

The Good Witch!

1 like

Kijkt iemand hier Marcella? Ik ben nu bijna bij het einde van seizoen 1. Kijk het een beetje samen met Wisting, maar daar heb ik soms wat minder zin in

Ben nu op de helft van Midsommar…

giphy (14)

2 likes

Brooklyn 99!

2 likes

Ik heb laatst een heel slechte (Italiaanse) film gezien op Videoland en die heette ook ongeveer zo. Anne Frank, mijn beste vriendin. Dus ik was even in de war! Ik ga er wel vanuit dat Netflix een stuk betere film kan maken dan die Italiaanse want dat was echt zonde van mijn tijd. Geen aanrader dus.

Volgens mij volgt niemand hier nog Riverdale sinds het rare seizoen met de Gargoyle King enzo. Toch vind ik deze huidige storyline weer heel boeiend! Al weken wordt er opgebouwd naar een gebeurtenis die nu aan het eind van aflevering 13 (seizoen 4) heeft plaatsgevonden. En ugghhhhh de suspense is killing! Ik wil niet dat het echt zo is. :sob:

Jughead gaat dood

2 likes

Mee eens! De laatste afleveringen waren echt wel veel beter.

Riverdale einde van seizoen 4

Ik had dus een theorie gelezen dat dit dus helemaal niet de waarheid blijkt te zijn en dit allemaal Jughead zijn ā€˜verhaal’ is wat je ziet. Maar ik ben dus heeeeel benieuwd of dat zo is of niet. Kan mij niet voorstellen dat hij echt dood is, dus ik verwacht wel een plottwist.

4 likes

Zijn er mensen die naar Narcos Mexico seizoen 2 kijken? Wat vind je ervan?

Heb nu 2 afleveringen gezien, moet een beetje inkomen nog

2 likes

Hahaha ik kijk deze serie niet maar open spoilers vaak automatisch en het is heerlijk om die te lezen als je niet begrijpt waar het over gaat

1 like

Ik vond Midsommar ijzersterk. Heb m 3 keer gezien omdat die film barst van de symboliek die je gewoon ontgaat in de 1e kijksessie.
Het gaat hier dus niet niet om hapklare horror, het is een verhaal over rouwverwerking en het desintegreren van liefde. Dat verpakt in een psychedelisch horror papiertje.

2 likes

Oh shit, ik was wel benieuwd maar ik wist niet dat het horror was, dacht meer een soort psychologische drama.
Maar aangezien je hem vaker gezien hebt, is ie ook echt eng? Ik hou niet van horrors maar ben dus wel benieuwd.

Ik vind het echt lastig om te zeggen voor anderen of het een enge film is. Er zitten een aantal extreem (Extreem!) walgelijke scenes in. Ik denk dat velen een spannende, enge nagelbijter hadden verwacht, dat is deze film niet… Niet zoals een ghost ā€˜Conjuring’ achtige film en het is ook niet zo consistent gruwelijk als een ā€˜Saw’ film. Het draait niet om een specifiek genre…meer draait het om het verhaal en de personages en komen er soms aspecten van genres aan bod.
Het is een lang uitgesponnen drama met een psychedelische uitvoering en een horrorachtige uitkomst.
Heel moeilijk om te omschrijven maar je kan er beter ingaan alsof je een hele vreemde, intense drama gaat bekijken.

1 like

En het is praktisch de hele film licht, dus die typische donkere horrorstukjes zitten er niet in

2 likes

Ja, dat is ook best een mindfuck! Wel echt een verademing tegenover die horrorfilms waarbij je 50% van de tijd niks ziet.

1 like

OkƩ je hebt me nieuwsgieriger gemaakt dus ga binnenkort eens kijken! En gelukkig is het Netflix ipv in de bios dus kan de walgelijke stukjes makkelijk skippen (die ga ik naar vinden denk ik).

Ja ik heb hetzelfde gevoel. Ik zit aan de voorlaatste aflevering van het seizoen en merk echt dat ik me forceer om verder te kijken. Het is niet saai maar ja…

1 like