Ik vind van niet
Okee ik ben om. Ben nu te benieuwd hoe het verder gaat haha.
Heeft er iemand Mcleodās daughters gezien?
Ik heb de box van een vriendin gekregen. Dit weekend begonnen maar moet er nog een beetje inkomen.
Ik ben benieuwd of het nog gaat veranderen
Ik zit de avatar te kijken en schaam mij er niet voor haha en dan ook nog in het Nederlands
Avatar The Last Airbender? Ik vond dat serieus een van de beste dingen die ik de laatste paar jaar gezien heb.
Of Avatar blauwe mannetjes film?
Ik heb dit heeeeel lang gevolgd hahaha. Kwam altijd op Net5 volgens mij?
Oh ik zie al dat ik het nog even een kans moet geven!
The last airbender natuurlijk haha heb em toen ik 15 16 was denk ik gekeken en nu heb ik een super saai weekend en dacht why not.
Love it
Beste tekenfilm ooit! Ik heb de serie volledig opgenomen en kijk graag opnieuw.
En @anon23538476 hahaha dit vind ik een mooie omschrijving. Ik heb het ook superlang gevolgd! Was wel echt elk seizoen weer verbaasd hoeveel freakinā dochters die McLeod wel niet had
Ik had dat dus nog nooit gezien en heb een paar weken geleden alles voor het eerst gekeken. Echt zoān goede serie! Zukko is mijn favoriet met al zijn emo uitspraken (āyou are so beautiful when you hate the worldā hahahhaha)
Zever over Avatar blauwe mannetjes film
Mijn baas op het werk vertelde ooit dat zijn favoriete film Avatar was. Ik kon die mens sowieso niet uitstaan maar dit was gewoon het toppunt. Hoe kan zoān saaie basic film nu echt je favo film zijn??
Ik weet niet waarom maar had em.eerst op engels staan maar dat klopte in mn hoofd niet ofzo dus ik kijk het in het Nederlands⦠denk omdat ik dat vroeger ook op nicolodeon in het nederlands gekeken heb.
Ik heb nu 6 min van aflevering 1 van The Stranger gezien en het verhaal komt me zooo bekend voor. Is het gebaseerd op een boek van Harlan Coben? Ik kan me alleen de titel niet meer herinneren. Ff in mn boekenkast graven
Ja ik was al aan het googlen geslagen haha.
Heb het boek in 1 ruk uitgelezen dus ben benieuwd! Wel jammer dat ik nu al wel weet hoe het afloopt haha
Volgende x beter kijken voordat ik aan een serie begin Was nog wel zo trots dat ik het verhaal meteen herkende en het doorhad haha. Tot zover mijn detectiveskills
Ik ben nu love is blind aan het kijken, en het is best wel entertaining, maar mijn god wat doen die mensen overdreven allemaal sowieso dat ze na 2 dagen uit een selectie van 10 mensen allemaal hun soulmate hebben gevonden en nog nooooooit zoān klik hebben gehad bla bla. Nou ik ben daar echt vet sceptisch over haha. En ook dat overdreven gedrag. Omg jij bent christelijk?!?; Ik ook!!! Ik heb zelfs een kruis en het hoofd van Jezus op mijn borst getatoeĆ«erd! Oh mah gahdā¦oh mah gahwhdd⦠Amazingggggā¦ohhhhhhā¦mahhhhā¦gawwdd
Ben klaar met Locke & Key. Vond het zo leuk! Het einde was ook echt verrassend. Heel benieuwd naar het vervolg.
Hahaha ja exact dit! Ben wel heel benieuwd naar de finale
Pronostiek:
Kelly en Kenny - nee (friendzone)
Giannina en Damien - nee
Jessica en Mark - ja
Lauren en Cameron - ja
Amber en Barnett - ja
Oh grappig, ik denk juist precies andersom
Hahaha idd het kan ook bijna niet anders met een Amerikaans dating programma maar die mensen zijn gelijk zoooo intens om drie keer niks eigenlijk? Ik ben hier gewoon echt veel te nuchter voor volgens mij haha
@slurfhondje ik ben het met je eens alleen heb ik wel echt mijn twijfels aan Jessica en Mark haha