Series & Netflix #2

Haha ja mijn lange termijn pronostiek zal er wellicht anders uitzien :sweat_smile:

Ik vind vooral Giannina intens, met al dat doorvragen en ontploffen zonder reden. Ik zou het echt niet pikken mocht iemand mij zo uitschelden.

1 like

Zo idd! Die drama die ze veroorzaakte op die boot ging echt helemaal nergens over gewoon :joy: Je zag dat die jongen echt zoiets had van…uhhhhh ok dan …

En ik word echt naar van hoe die amber lacht man. Zo direct in je gezicht met die mond zo gruwelijk ver open …brrrrr… :joy:

3 likes

Ik ben Gilmore Girls opnieuw aan het kijken en (gigantische spoiler:) ik vind het ergens echt verschrikkelijk om te zien hoeveel kostbare tijd Lorelai verspild!! Ze is nu nog met Max aan t daten en daarna komt Christopher ook nog verschillende keren voorbij en aaaargh waarom ziet ze nu niet al direct dat Luke the one is.

5 likes

Yesss! The Walking Dead is weer begonnen :partying_face:

2 likes

Netflix heeft opeens een ā€˜top 10 vandaag’ en de serie ā€˜pup academy’ staat daar ook in. Is dat wat? Of is het echt voor kinderen bedoeld?

Leeft je gebruikersnaam nog?

Summary

Ja nog wel! Ze was gisteren alleen nog niet te zien.

1 like

Ik ben halverwege seizoen 6 afgehaakt en ik wacht nu net zo lang totdat ik het grootste deel van het verhaal vergeten ben, en dan begin ik weer helemaal bij het begin. Bij voorkeur wacht ik tot de serie geƫindigd is zodat ik het allemaal achter elkaar kan afkijken.

1 like

Avatar heeft een goede verhaallijn en ontwikkeling van characters. Sowieso mijn favo geanimeerde serie. :heart: No shame.

5 likes

Jaaa! Vooral seizoen 9 en nu 10 vind ik weer heel leuk! Er is sinds seizoen 9 ook veel veranderd en er zijn echt heftige dingen gebeurd. Er zijn hier en daar wat afleveringen die iets minder zijn, maar het is het wel waard om verder te kijken.

1 like

Ik heb hem laatst ook helemaal gekeken, ook in het Nederlands hahaha. Zo jammer dat er niet meer delen zijn want het kijkt lekker weg

1 like

Weet iemand nog een lekker makkelijk wegkijkende serie op netflix, niet Ɣl teveel drama en geen thriller. Geen gillmore girls enz daar vind ik niks aan :sweat_smile:

The Good Witch!

1 like

Kijkt iemand hier Marcella? Ik ben nu bijna bij het einde van seizoen 1. Kijk het een beetje samen met Wisting, maar daar heb ik soms wat minder zin in

Ben nu op de helft van Midsommar…

giphy (14)

2 likes

Brooklyn 99!

2 likes

Ik heb laatst een heel slechte (Italiaanse) film gezien op Videoland en die heette ook ongeveer zo. Anne Frank, mijn beste vriendin. Dus ik was even in de war! Ik ga er wel vanuit dat Netflix een stuk betere film kan maken dan die Italiaanse want dat was echt zonde van mijn tijd. Geen aanrader dus.

Volgens mij volgt niemand hier nog Riverdale sinds het rare seizoen met de Gargoyle King enzo. Toch vind ik deze huidige storyline weer heel boeiend! Al weken wordt er opgebouwd naar een gebeurtenis die nu aan het eind van aflevering 13 (seizoen 4) heeft plaatsgevonden. En ugghhhhh de suspense is killing! Ik wil niet dat het echt zo is. :sob:

Jughead gaat dood

2 likes

Mee eens! De laatste afleveringen waren echt wel veel beter.

Riverdale einde van seizoen 4

Ik had dus een theorie gelezen dat dit dus helemaal niet de waarheid blijkt te zijn en dit allemaal Jughead zijn ā€˜verhaal’ is wat je ziet. Maar ik ben dus heeeeel benieuwd of dat zo is of niet. Kan mij niet voorstellen dat hij echt dood is, dus ik verwacht wel een plottwist.

4 likes

Zijn er mensen die naar Narcos Mexico seizoen 2 kijken? Wat vind je ervan?