Series & Netflix #2

Heb nu 2 afleveringen gezien, moet een beetje inkomen nog

2 likes

Ooh ik vond dat seizoen met de gargoyle king juist wel heel leuk weer haha. Leuker dan the black hood toen. Maar het is sowieso wel een bizar verhaal, net als pretty little liars haha.

Spoiler laatste afleveringen:

maar als het gefaket zou zijn, waarom zou die chick dan nog wel dreigen dat ze de nieuwe toverwoorden wist om Betty loco te laten gaan? Of zou zij ook in het plot zitten?

Hahaha ik kijk deze serie niet maar open spoilers vaak automatisch en het is heerlijk om die te lezen als je niet begrijpt waar het over gaat

1 like

Hahah ja snap ik. Vooral bij riverdale want die verhaallijnen zijn echt bizar :joy:

Ik vond Midsommar ijzersterk. Heb m 3 keer gezien omdat die film barst van de symboliek die je gewoon ontgaat in de 1e kijksessie.
Het gaat hier dus niet niet om hapklare horror, het is een verhaal over rouwverwerking en het desintegreren van liefde. Dat verpakt in een psychedelisch horror papiertje.

2 likes

Oh shit, ik was wel benieuwd maar ik wist niet dat het horror was, dacht meer een soort psychologische drama.
Maar aangezien je hem vaker gezien hebt, is ie ook echt eng? Ik hou niet van horrors maar ben dus wel benieuwd.

Ik vind het echt lastig om te zeggen voor anderen of het een enge film is. Er zitten een aantal extreem (Extreem!) walgelijke scenes in. Ik denk dat velen een spannende, enge nagelbijter hadden verwacht, dat is deze film niet… Niet zoals een ghost ā€˜Conjuring’ achtige film en het is ook niet zo consistent gruwelijk als een ā€˜Saw’ film. Het draait niet om een specifiek genre…meer draait het om het verhaal en de personages en komen er soms aspecten van genres aan bod.
Het is een lang uitgesponnen drama met een psychedelische uitvoering en een horrorachtige uitkomst.
Heel moeilijk om te omschrijven maar je kan er beter ingaan alsof je een hele vreemde, intense drama gaat bekijken.

1 like

En het is praktisch de hele film licht, dus die typische donkere horrorstukjes zitten er niet in

2 likes

Ja, dat is ook best een mindfuck! Wel echt een verademing tegenover die horrorfilms waarbij je 50% van de tijd niks ziet.

1 like

OkƩ je hebt me nieuwsgieriger gemaakt dus ga binnenkort eens kijken! En gelukkig is het Netflix ipv in de bios dus kan de walgelijke stukjes makkelijk skippen (die ga ik naar vinden denk ik).

Ja ik heb hetzelfde gevoel. Ik zit aan de voorlaatste aflevering van het seizoen en merk echt dat ik me forceer om verder te kijken. Het is niet saai maar ja…

1 like

Je hebt de nieuwe Avatar reeks maar ja die staat niet op Netflix en vond ik minder maar misschien was dat ook omdat ik niet meer de juiste leeftijd had om eraan te beginnen

Vandaag de film Gamenight gekeken, omdat ik zin had in hersenloos vermaak. Ik vond hem eigenlijk erg leuk! :sweat_smile: Het heeft niet te flauwe humor, juist van die droge Jason Bates humor.

A group of friends who meet regularly for game nights find themselves entangled in a real-life mystery when the shady brother of one of them is seemingly kidnapped by dangerous gangsters.

7 likes

Riverdale:

@Random Dat klinkt wel heel geloofwaardig! Omdat hij ook de voice-over inspreekt aan het begin en je ziet hem ook vaak typen op zijn laptop alsof hij de scene observeert van een afstandje. Beetje Lost-vibes krijg ik hierbij haha. Misschien is heel de serie wel het boek wat hij uiteindelijk schrijft.

@Victoria Ik hoop het! En ergens geloof ik ook niet dat het waar is door de manier waarop het is opgebouwd in de afleveringen. Nog twee dagen en dan weten we meer. :rofl:

@crazyplantlady Misschien zit die Evernever chick wel in het complot en denkt ze alleen maar dat Betty loco wordt :laughing: Zo benieuwd!

Vanaf 24 april staat seizoen 2 van After Life op Netflix!

6 likes

Ja ik vond die ook leuk!

Heb net de eerste aflevering van ā€˜I am not okay with this’ gekeken en vind het interessant. De afleveringen zijn kort en er zijn maar 7, dus je bent er best snel doorheen.

Voor de kijkers van Velvet, Velvet Coleccion en Dicte: deze series worden in Maart waarschijnlijk verwijderd in NL!

Dicte heb ik een paar maanden geleden snel afgekeken omdat ze toen ook al zeiden dat het verwijderd zou worden (maar toen werd het dus verlengd). Niet de geniaalste serie ooit maar wel gewoon chill om te volgen, en ik vind het jammer dat het op een gegeven moment stopte.

Ben ik heel benieuwd naar!

1 like

Ja maar ze moeten ons nog die extra afleveringen van velvet colleccion waarin:

Ana en Alberto terugkomen uit de US.

1 like