Samenvatting
Je weet dus al dat Anne de biologische moeder is van Lisa, dat ze haar heeft afgestaan in ruil voor geld en haar op een afstand volgde en op deze manier wilde klaarstomen om net zo groot te worden als zij (ik dacht dat dat pas in een latere aflevering kwam, dus ik herhaal het maar voor de zekerheid)? Anne wil Emigen voor veel geld verkopen aan Big Pharma, maar Anne, Cassidy en die jongen die voor ze werkt, lekken via het IP-adres van Gage Scott de informatie naar alle farmaceuten waardoor het patent waardeloos is geworden.
Marcos vertelt aan Lisa én aan zijn vriend hoe het gegaan is in die brand waarin Lisa haar (blijkbaar adoptie-)ouders verloor, dat dat eigenlijk zijn schuld was, ze vergeven het hem allebei en zijn vriend vraagt hem ten huwelijk. Angela wordt gegijzeld door die chirurg, hij bindt Todd vast in de kelder, hij weet te ontsnappen en hij heeft dat door, dus dan ontvoert hij haar naar een jagershut. Zij weten intussen van zijn moeder dat hij daar jaren met zijn vader heeft gewoond, daar heeft geleerd dieren te doden en dat hij ook zijn eigen zusje heeft gedood. Uiteindelijk komt hij in een berenklem terecht. Angela wil hem eerst nog helpen, maar als hij dan tegen Todd iets zegt in de trant van “zie je wel dat Angela altijd naar mijn pijpen danst, je komt nooit van me af” schiet ze hem dan toch neer. Ze laten hem daar achter zodat het lijkt alsof hij per ongeluk in die klem is getrapt en uit zijn lijden verlost door een passerende jager. Die oom van Anne was volgens mij gewoon een crimineel die het op haar gemunt had, maar dat snapte ik ook niet helemaal. Haar moeder is stervende en ze neemt haar mee naar dat huis, uiteindelijk komt die oom/crimineel daar ook en die man die haar altijd beschermde. Oom/crimineel steekt de beschermer neer, Anne steekt de hele boel in de brand en plaatst een filmpje dat suggereert dat ze zelfmoord heeft gepleegd.
Sean heeft zichzelf aangegeven en is veroordeeld, verdedigd door Marcos, hij krijgt een relatief korte straf en komt vervroegd vrij. Marcos en zijn vriend worden getrouwd door die vriend (ik neem aan dat je hem met die danser bedoelt), Angela en Todd verhuizen om ergens anders opnieuw te beginnen, Sean en Lisa beginnen ook opnieuw met elkaar en Anne blijkt nog ergens te leven in anonimiteit, het lichaam van haar moeder werd aangezien voor haar lichaam waardoor gedacht wordt dat ze dood is maar dat is ze dus niet. Daar eindigt het.
Dit plaatste ik er eerder over, let op hier staan wel allemaal dikke spoilers over het hele seizoen in!