Gister When the see us afgekeken, samen met m’n man. We hebben zitten janken, die laatste aflevering, vreselijk. Heb ook het interview met de 5 vrijgesproken mannen en de acteurs met Oprah gezien. Ben echt stuk.
Samenvatting
Trish! Ik kon haar al vrij slecht hebben in seizoen 1&2 ( waar bemoeit dat mens zich steeds mee? ) maar ik vind haar verhaallijn in 3 zo intens random.
Ik ben nu bij afl 11 van good girls. Vind het zoo spannend. En verliefd op Rio omg
m’am
(herken je GoT trouwens?)
Waar kan ik het Oprah interview terugkijken? Man heb echt elke aflevering zo moeten huilen, wat was het mooi in beeld gebracht.
Had het hier geloof ik al eens gezegd, maar ik zou iedereen die ‘When they us’ heeft gekeken op het hart willen drukken om ‘Time, The Kalief Browder Story’ te kijken.
Soort gelijke gebeurtenis, maar gek genoeg met veel minder exposure.
Hoe meer mensen van deze walgelijke misstanden weten, hoe beter.
Ik kijk the handmaids tale altijd via Videoland op mijn KPN kastje, maar aflevering 5 is er niet bij gekomen vandaag : (
Op Netflix en het heet When the see us now.
Ik heb hem wel vannacht op Videoland gekeken en hij staat er ook nog steeds bij mij op. Misschien even via de laptop/mobiel op videoland kijken?
Kijkt er iemand hier “how to sell drugs online (fast)” op Netflix? Ben er net aan begonnen maar het is echt een leuke serie. Het is wel Duits maar vind het met Nederlandse ondertiteling prima te volgen. Gaat over een jongen die op het internet xtc gaat verkopen.
Ik kan alleen kijken via mijn Telfort tv kastje helaas, ik kan niet apart inloggen op Videoland. Hopelijk staat het er morgen wel op
Hier hetzelfde… man wat een teleurstelling haha zat er helemaal klaar voor
Nieuwe seizoenen van Dark en Girls Incarcerated staan erop!
Ja ik kijk het wel! Leuk. Maar ik kan me de laatste tijd niet goed concentreren op series, dus ik wacht even op een beter moment om het verder te kijken
Ben bezig met het nieuwe seizoen van killing eve en ben enthousiast!
The missing s3
Ik vond het nieuwe seizoen van The Missing/Babtiste helemaal niet leuk eigenlijk. Geen moment echt spannend, afgeraffeld verhaal maar toch ook traag. Nee vond de eerste seizoenen the missing een stuk leuker
Ja ik heb dit in één nacht allemaal gekeken haha, wat een leuke serie.
Ik heb nu eindelijk amazone prime en ga even alle Neil gaiman series kijken.
Zijn verhaal kwam ook aan bod in 13th, ook een documentaire geproduced door Ava Duvernay en Oprah.
Ik ben de afgelopen weken ook into good girls geraakt en uiteraard vind ik Rio ook superheet. Gelukkig nog bijna heel seizoen 2 te gaan
Verder dacht ik dat het laatste seizoen van New Girl ook binnenkort op Netflix kwam, maar kan niet vinden wanneer. Weet iemand dat toevallig?