Elite komt in september met het tweede seizoen!
Vraagjes over einde good girls s2! Wellicht heb ik sommige dingen gemistâŠ
Samenvatting
-
Hoezo is Turner zo geobsedeerd door Beth? Uiteindelijk is rio toch degene die hij eigenlijk wilde hebben. Lijkt wel alsof hij dat is vergeten?
-
Hoe komt de telefoon v boomer/leslie op dat andere lichaam. Daarvan hebben ze niks laten zien toch? wel jammer.
The missing seizoen 3 staat nu op Netflix!!! Het speelt zich af in Amsterdam maar duidelijk net alles is opgenomen in Nederland staan ze in een Poolse supermarkt met blauwe albertheijn mandjes. Best wel grappig om te zien.
Ik ben nu bij aflevering 4 geloof ik. Ja je kan het nog een kans geven, maar als je die Baptiste irritant vindt wordt het misschien niet veel beter haha.
@monkeyslut jaa ik zat ook met ingehouden adem te kijken, hoopte echt dat ze het zou overleven maar helaas! Ik ben wel benieuwd hoe de serie zich verder ontwikkelt, want ik had gedacht dat zij (levend) wel een grote rol zou gaan spelen.
Ik ben nu bij aflv 3 van the missing. Niet echt een spoiler maar wil mensen niet beĂŻnvloeden met mn mening.
Het verhaal pakt me niet? Bij seizoen 2 was ik echt geobsedeerd en ik kon nergens anders meer aan denken maar ik ben nu mn interesse aan het verliezenâŠ
Welk personage is dat? Ik ben pas halverwege maar ik vind het tot nu toe lekker wegkijken, al erger ik me ook flink aan een bepaald personage. Ben benieuwd of het dezelfde persoon is
Ik heb net het interview van Oprah gekeken met de exonerated 5, acteurs, producers van When They See Us. Vooral toen de mannen aan het woord kwamen raakte me nog dieper dan de 4 afleveringen. Antron en Korey hun stukjes. Bij Antron vooral zijn woede en Korey zijn pijn. Het was echt zo voelbaar!!! Heb weer zitten huilen! En toen ze inzoomde op de acteurs huilend, echt hart verscheurend te verdrietig alles. Op papier misschien vrij maar van binnen voor altijd gevangen!
Gister When the see us afgekeken, samen met mân man. We hebben zitten janken, die laatste aflevering, vreselijk. Heb ook het interview met de 5 vrijgesproken mannen en de acteurs met Oprah gezien. Ben echt stuk.
Samenvatting
Trish! Ik kon haar al vrij slecht hebben in seizoen 1&2 ( waar bemoeit dat mens zich steeds mee? ) maar ik vind haar verhaallijn in 3 zo intens random.
Ik ben nu bij afl 11 van good girls. Vind het zoo spannend. En verliefd op Rio omg
mâam
(herken je GoT trouwens?)
Waar kan ik het Oprah interview terugkijken? Man heb echt elke aflevering zo moeten huilen, wat was het mooi in beeld gebracht.
Had het hier geloof ik al eens gezegd, maar ik zou iedereen die âWhen they usâ heeft gekeken op het hart willen drukken om âTime, The Kalief Browder Storyâ te kijken.
Soort gelijke gebeurtenis, maar gek genoeg met veel minder exposure.
Hoe meer mensen van deze walgelijke misstanden weten, hoe beter.
Ik kijk the handmaids tale altijd via Videoland op mijn KPN kastje, maar aflevering 5 is er niet bij gekomen vandaag : (
Op Netflix en het heet When the see us now.
Ik heb hem wel vannacht op Videoland gekeken en hij staat er ook nog steeds bij mij op. Misschien even via de laptop/mobiel op videoland kijken?
Kijkt er iemand hier âhow to sell drugs online (fast)â op Netflix? Ben er net aan begonnen maar het is echt een leuke serie. Het is wel Duits maar vind het met Nederlandse ondertiteling prima te volgen. Gaat over een jongen die op het internet xtc gaat verkopen.
Ik kan alleen kijken via mijn Telfort tv kastje helaas, ik kan niet apart inloggen op Videoland. Hopelijk staat het er morgen wel op
Hier hetzelfde⊠man wat een teleurstelling haha zat er helemaal klaar voor
Nieuwe seizoenen van Dark en Girls Incarcerated staan erop!