Series & Netflix #2

Hmm zouden ze niet nog een film maken om het allemaal af te sluiten?

Waar gaat ‘t precies over of met welke serie is ‘t te vergelijken? Vond de trailer een beetje vaag.

Het is een beetje comedy/Stranger Things. Doet me ook denken aan de film Carrie.

1 like

Het zou normaal een nieuw seizoen zijn maar ze hebben dat omgevormd naar extra afleveringen en zijn ook al lang geleden opgenomen.

Iemand hier die momenteel ‘The X-Files’ kijkt?
Ik had tot begin dit jaar letterlijk geen enkele aflevering gezien en bevind me inmiddels al in in seizoen 5 :flushed:
Ben compleet verslaafd en snap niet dat ik dit NU PAS ontdek.

3 likes

De 1e aflevering (ben nog niet verder) deed me ook denken aan The end of the fucking world.

1 like

:cold_sweat:

1 like

Ik weet niet meer wat ik moet kijken. Vond big little lies zo goed dat ik het in een weekend heb afgekeken en nu ben ik op zoek naar iets soortgelijks maar dat is er natuurlijk helemaal niet

Sharp objects misschien? Zeker niet hetzelfde maar wel heel goed

1 like

Snap je helemaal, die serie is echt zo goed. Zelf ben ik van plan om te beginnen met masters of sex. Maar weet het nog niet helemaal, het lijkt me een beetje een vage serie…

Zijn er ook mensen die meisje van plezier volgen? En vanaf morgenavond oogappels gaan kijken?

1 like

Ga ik proberen thanks!!

Hebben jullie ook altijd dat als je die intro van HBO hoort je automatisch denkt aan de intro van game of thrones lol

10 likes

Ik kijk The Trials of Gabriel Fernandez maar shit ik kan echt niet stoppen met huilen. :cry:

Waarschijnlijk heel laat ontdekt maar ik ben begonnen aan Outlander en vind het helemaal geweldig! Ben nu ook echt verliefd of Schotland geworden en kan heerlijk wegzwijmelen bij James Fraser. Vond seizoen 1 echt fantastisch, seizoen 2 iets minder en seizoen 3 weer geweldig!

3 likes

Jamie :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ja love it echtttt. Ik vond seizoen 2 in die tijd ook minder, maar bij herkijken toch wel leuk. Seizoen 3 vond ik zeker in het begin fantastisch, maar ook wat mindere momentjes en seizoen 4 hetzelfde. Nu is seizoen 5 net begonnen en dat is echt weer als vanouds (nog maar twee afleveringen oke hahah).

Moet zeggen dat ik ook alle boeken (meerdere keren) heb gelezen, en dat dat natuurlijk ook kleurt, en in boek 3 vond ik dezelfde delen als in de serie wat minder, dus ik denk dat dat gewoon een persoonlijk dingetje is. En boek 1 (2 ook wel) en vanaf 4/5 vind ik geweldig.

2 likes

Love is blind is echt zo dom Amerikaans en nep, kan niet geloven dat ik het nu toch weer zit te kijken. Voel echt haat voor sommige deelnemers

3 likes

Ik las net dat love is blind al in 2018 opgenomen is, de koppels moesten dus bijna 2 jaar geheim houden of ze wel/niet getrouwd waren wow

1 like

Oeeh gaat leuk worden!! Wilde ik eerst ook, maar dat heb ik twee afleveringen volgehouden :joy:

1 like

Ja omg hier dus hetzelfde. Zit ondertussen al op aflevering 5, maar heb wel oninteressante stukken met vervelende mensen doorgespoeld.

1 like

Woohoo de wedding aflevering van love is blind. Kelly heeft zo’n geplamuurd hoofd met die nude lippen haha, vind dat helemaal niet bij haar passen. Zal verder nog niet spoileren haha

2 likes