Lijkt me leuk, waar kijk je het?
Fantastische aflevering.
Ben benieuwd naar seizoen 2 van I Am Not Okay With This. Heb net de laatste aflevering gezien en wil echt weten hoe het verder gaat.
Wel goeie docuserie trouwens. Moeite waard maar het is wel heftig.
Ik kijk nu All The Bright Places! Ben benieuwd, ik vond het boek erg mooi!
Wat is het voor serie? Ik vond die teaser echt vreselijk
Het is een mix tussen comedy/bovennatuurlijk met een beetje een Stranger Things sfeertje.
Ik kijk hem nu ook! Ben net begonnen. Deel je je mening straks?
Oke hmm daar heb ik denk ik geen zin in momenteel
Ja zal ik doen!! Jij ook?
Ik heb hetzelfde! Ik vond persoonlijk ook de latere boeken weer veel leuker worden, dus ik heb heel veel zin in dit nieuwe seizoen. Hoe kijk jij de nieuwe afleveringen?
Ik vind het wel heel leuk dat er allemaal fanart wordt gemaakt over “Messica” met wijnglazen enzo
@seveneleven Ik kende het verhaal nog niet, dus het liep best wel anders dan ik verwachtte. Mooie film over mental health!
Ik ben bijna klaar met Killing Eve. Die kledingstijl van Villanelle is echt . Maakt de serie extra af.
Omg jaaa ik heb dat allemaal in een week gekeken pff ik wil haar zijn
Ik Google ernaar en stream ze dan… Helaas is er niet echt een betere manier behalve wachten, aangezien starz niet in Europa beschikbaar is. Vet irri, want ben best bereid ervoor te betalen.
Ja precies, dat deed ik ook… stom dat ze niet gewoon op Netflix komen (aangezien alles er toch na een jaar ofzo op komt)
Echt hartverscheurend. En ongelooflijk dat zoiets kan gebeuren.
Samenvatting
De plea deal van de moeder vind ik ook oneerlijk trouwens. En de instanties / maatschappelijk werkers komen er ook makkelijk vanaf. Wat een blunders zijn er gemaakt. En blijkbaar gebeurt dit geregeld. Onvoorstelbaar.