Alle 3 de seizoenen van Costa staan op Netflix!
- voor de liefhebbers van Anime, Spirited Away staat er ook eindelijk op <3
Alle 3 de seizoenen van Costa staan op Netflix!
Ik kijk nu voor het eerst âthe circleâ. Ik vind het zoooveel leuker dan ik had verwacht, heerlijk dit haha
Jaaa ik vind het ook zo leuk, ideaal om mijn love is blind-gat op te vullen #teamJoey
haha jaaa ik heb dit een maand geleden ofzo gekeken, echt top. Het wordt ook echt steeds beter vind ik. Vooral Rebecca/seaburn is echt top haha
Ja, allebei! Maar ik kan me dus niet meer herinneren wat er in Meisje van plezier tussen Xanna en haar moeder is gebeurd. Zo frustrerend. Dat is in seizoen 1 ongetwijfeld aan bod gekomen, maar ik heb werkelijk geen idee meer. Het gaat duidelijk over meer dan alleen dat zij nu met Remco is⊠Kon het ook niet vinden via Google. Weet jij het nog?
Omg ik vond Joey de eerste paar afleveringen echt zooooân idioot, maar nu vind ik hem gewoon superleuk, he really grows on you
@crazyplantlady OOOHHH man Rebecca is zoooo grappig. Hij is ook echt mijn favoriete deelnemer. BE Rebecca câmon BE Rebecca
Het lijkt me ook echt vet entertaining om dat spel als een catfish te spelen haha
Ik ben echt alweer vergeten waar seizoen 2 over ging.
Omg omg omg omg Canât wait!!!
Ik ben veel te oud om Samu en Ander lekker te vinden. Kan niet wachten
Ah leuk dat je deze series ook kijkt! Ik kan het me idd ook niet meer herinneren wat er precies is voorgevallen, maar ik heb sinds aflevering twee wel een idee. Volgens mij zijn Xanna en Nadine ongewild stiefzusjes. Xanna haar moeder was de tweede geheime vrouw van de man van Xanna haar stiefmoeder.
Gaat over aflevering 2 in aflevering twee vinden ze een foto op zolder waar Xanna en haar moeder en vader op staan. De enige foto die ze ooit heeft gezien waar ze alle drie op staan. Daarnaast heeft Xanna ook het idee dat ze nooit kan winnen van Nadine. Dat ze nooit echt aandacht krijgt van moeder en dat ze een soort ongewild gevoel heeft. Kan ze het nooit echt goed doen en lijkt het er op dat ze, zeker van moeder, altijd overal de schuld van krijgt
Weet niet of jij dit ook denkt?
Kijken nog meer mensen ANNE+? Vanavond begint ât tweede seizoen op NPO 3! Dus niet meer alleen op YouTube. Zoân leuke serie
Heb ook eindelijk The Staircase afgekeken en geloof dat Michael onschuldig is. Weer één van de vele grote falen van het Amerikaanse systeem⊠Echt vreselijk wat die man en zijn familie hebben moeten doorstaan, was te belachelijk voor woorden.
Oh ja, zin in Ik vind haar zĂł knap
Echt he! Het was zondagavond/nacht op tv, blijkbaar heel seizoen 1. Helemaal afgekeken haha
Was het niet van plan, want wist niet dat deze serie begon. Maar ben net even naar youtube gegaan om seizoen een te bekijken enne het is idd heel leuk. Ga zeker seizoen twee volgen. Zag ik het goed dat dan de afleveringen ook nog langer duren?
Er komt een HBO reboot van Gossip Girl
0 stemmers
Ja 35 minuten ipv 12 minuten. Ben benieuwd, die korte afleveringen keken wel lekker weg.
Waarom denk je dat hij onschuldig is? Hoe kan zij dan âgewoonâ zo gruwelijk van de trap vallen volgens jou? Ik vind het lastig in te schatten of hij schuldig of onschuldig is.
Ik vind hem ook kei verdacht. Zn vorige vrouw viel ook dood van de trap toch?
Ja inderdaad, ook nog!