In het begin twijfelde ik ook, maar steeds meer afleveringen vond ik hem onschuldiger. Ik vond hem sowieso al heel oprecht klinken en dat hij in pure paniek was tijdens de 911 call. Zijn kinderen die zo 100% in hun vader geloven en de oudste zoon die al vrij snel ter plaatse was. Er is nooit een moordwapen gevonden, hoe had hij dat zo snel weg kunnen werken? De grote verwondingen aan haar hoofd zijn wel apart, maar al die diepe sneeën kunnen ontstaan zijn door het opensplijten van het hoofd tijdens die val. Als ze echt helemaal van boven naar beneden is gevallen (wat kan omdat ze gedronken had en onder invloed was van valium) en haar hoofd zo hard heeft gestoten kan het opengespleten zijn, dat werd volgens mij ook in een van de eerste afleveringen benoemd. Die trap had aan het einde ook een bocht met een harde deurpost. Denk gewoon echt dat die man echt ontzettend veel ongeluk heeft gehad en ook dat hele oneerlijke proces, de irrelevant biseksualiteit, die klote Deaver, die Caitlyn en zussen van Kathleen die er alles aan deden om hem schuldig te maken en het verzwijgen over de gevonden blowpoke, etc. Idk ik vind het ook lastig, maar na alles bij elkaar geloof ik eerder in zijn onschuld dan zijn schuld.
En er is nog een andere theorie hè? Weet niet of je die al hebt gezien maar die vond ik ook best plausibel
met die uil…
Ja, die scène versterkte mijn idee dat er nog iets anders aan de hand moest zijn uit het verleden. Ik denk dat het inderdaad zoiets is als jij beschrijft.
The Ranch helemaal uitgekeken. Baaaal dat het na 8 seizoenen stopt, het keek zo lekker weg.
Thanks voor deze tip! Heb seizoen 1 helemaal af en nu bezig in 2, afl 5
Omg ik ben love is blind aan het kijken en ben nu bij de trouwaflevering en ben echt shocked dat Damian en Gianina niet gingen trouwen, de rest moet nog komen haha.
Anne+ is zooo leuk! Meer fans hier?
Aah Better Call Saul seizoen 5 is weer top.
Tof hoe steeds meer mensen uit Breaking Bad weer in beeld komen nu
Zonet de allerlaatste aflevering van Jane the Virgin gezien, de traantjes vloeiden rijkelijk! Oh ik ga het zo missen, ik denk dat ik het binnenkort nog eens allemaal ga herbekijken na elkaar.
Het derde seizoen van This is Us staat blijkbaar op Prime dus gelukkig dat er iets is om de leegte op te vullen
Net de laatste aflevering van Anne+ gekeken en ik ben gisteravond begonnen haha. Was weer echt een goed seizoen! Nu wil ik verder kijken
Die reünie aflevering van love is blind was vermakelijk zeg hahah, vooral toen Amber helemaal los ging op Jessica en dat ze zich daaruit moest redden. Leuk om te zien dat Damian en G terug samen zijn al kan ik me niet indenken hoe die relatie niet alsnog toxic is. Ze leken wel evht verliefd dus wie weet
Vond de opmerking van Amber volledig terecht haha. Las op loveisblindtea-insta dat het hele stuk dat GG dramatisch wegliep + het "sit down’ gesprek volledig scripted was, in realiteit hebben ze elkaar bij het altaar omhelst. Dus vind het wel lastig om nu in te schatten wat nog meer scripted is, en wat ‘echt’. Zo zou Jessica ook al in Mexico willen stoppen, maar mocht ze niet van productie en kwamen Kelly&Kenny pas ter vervanging van Carlton&Diamond.
Ja zelfde! En zulke knappe actrices en acteurs!
van Kenny en Kelly geloof ik meteen. Ik vond hun zo random opeens ook verloofd en in Mexico vergat ik steeds wie zij waren, omdat we amper wat van ze gezien hebben. Laat me denken of er nog andere koppels verloofd zijn in de cabines, maar daarna niet meer zijn gevolgd als dat bij hun ook de bedoeling was…
Iemand nog een goede tip voor een spannende (detective)serie op Netflix? Ik heb Broadchurch, Safe, Marcella, La Mante, The Missing, en de meeste Zweedse series al gezien.
Morden I Sandhamn heb je dan denk ik ook al gezien? Tabula Rasa heb ik pas gekeken en vond ik ook heel erg goed, is een Vlaamse serie.
Ja Sandhamn heb ik gezien, een van mijn favo’s. Dank voor de tip!
Ik las dat er inderdaad nog twee koppels verloofd zijn in de pods maar er niet genoeg budget was om ze mee te nemen naar Mexico
Iemand de nieuwste aflevering van Grey’s Anatomy al gezien?
spoiler:
Dacht dat Alex nog voor een laatste keer zou terugkomen maar dit snapte ik echt niet. terug bij Izzy?? met een brief??
Iets zegt me dat dat minder perfect knappe mensen waren. Ik bedoel maak je een programma love is blind en is iedereen (ok misschien niet je standaard type) super knap…
Los daarvan vond ik de love is blind hypothese niet goed uitgewerkt, omdat het probleem bij veel stellen eerder was dat het zo achterlijk snel moest allemaal. Dat is toch niet nodig om te kijken of liefde blind is. Je hoeft in het echte leven toch ook niet meteen te trouwen als je van iemand houdt.