Series & Netflix #2

Hinterland?

1 like

The Stranger, Luther, The Sinner, Missing

2 likes

Dicte?

De acteur is ook heel plots gestopt volgens mij, daarom konden ze hem niet opnemen in het einde geloof ik. Vond het einde ook wel oké maar kan me niet voorstellen dat Alex dit Jo zo aan zou doen.

1 like

Ik ben ergens in seizoen 11 afgehaakt (en wat losse nieuwe afleveringen gekeken), maar dit is wel heel absurd?

Greys Anatomy

Maar hoezo Izzie? Die hebben toch helemaal geen contact meer gehad sinds zij vertrok? In een van die nieuwere afleveringen wanneer die George, Christina en Izzie look-a-likes langskomen heeft hij het er met Jo ook nog over dat hij niks van Izzie weet? Dat hij een leven voor haar verzonnen heeft als afsluiting.

Greys Anatomy is wat mij betreft echt te lang aan het doorgaan…

1 like

Grey’s anatomy spoiler

ja klopt. Dat stukje laten ze ook nog zien in de nieuwste aflevering. Hij heeft contact met haar gezocht en toen vertelde ze dat ze een vijfjarige tweeling heeft. Die van hem zijn. Heel vaag.

Greys Anatomy, Karev

Omg hahaha. Dus Izzie werd tijdens haar hersentumor behandelingen ook nog zwanger? :rofl:
Shondaland on crack…

2 likes
Greys

Oh ja, is lang geleden maar staat me ook wat van bij. Maar dan heeft ze die in laten brengen zonder Alex op de hoogte te brengen? Zoveel vragen :sweat_smile:
Vertrek van Izzie was ook raar, helemaal toen ze nog weer even terug kwam omdat een oud leraar ofzo ziek was?
Ik heb toch liever nog een sterfgeval dan een actie die zo niet bij het karakter past.

Grey’s

wtf echt heel stom deze aflevering. Had het nog chiller gevonden als hij random dood was gegaan ofzo? Echt teleurstellend dit :frowning: :sleepy:

Spoiler grey’s

ik vond het ook een zo’n YouTube fan filmpje van hoe iemand het zou willen zien. Echt niet bij het karakter passend. Snap wel dat ze iets moesten maar dit is echt zonde van het personage Alex

1 like

La Treve (The Break in het Engels)? Speelt zich af in België (Luik).

1 like

Ik ontdekte overigens net dat het nieuwe seizoen wel beschikbaar is op Movies & Series als je Ziggo hebt! Heb net met veel plezier zitten kijken, dus ik dacht ik laat het even weten :slight_smile:

Edit: dat glimlachje is niet bitchy bedoeld haha

Weet even niet in welk topic dit anders zou kunnen, maarrrr:

Dinsdag 10 maart. Met Louis Theroux!

1 like

Waar kun je dit volgen?

Goeie! Ik vind het altijd op YouTube ergens of link via Reddit. Zodra ik t ergens vind (als het dus vanaf dinsdag wordt uitgezonden) zal ik het hier komen posten.

4 likes

Gisteravond de film Adrift gezien die er sinds kort op staat, was spannend! Hoofdrol met Shailene Woodly en gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

2 likes

heeft iemand anders hier ook Masters of sex gekeken? Want ik leen deze series nu via de bieb en heb het idee dat seizoen 4 niet op dvd uitgekomen is. Weet iemand dat? En enig idee waar je dit seizoen alsnog kan kijken?

Ha, kwam die toevallig net tegen op VTM GO https://vtm.be/vtmgo/masters-of-sex~p76176898-ee3c-4b16-a1be-c78e61edd572 (ik vermoed dat de rest van de afleveringen nog aangevuld worden).

Awesome! En wat een toeval dan :grinning:
Enige is dat ik nu wel heel snel alles achter elkaar aan mag gaan kijken gezien de eerste aflevering van seizoen vier nog 17 dagen beschikbaar blijft. Maar dat komt wel goed denk ik :wink:

1 like

Ik heb The Legend of Korra nooit helemaal afgekeken en de afgelopen dagen ben ik dat dus aan het bingen. Ik ben bijna klaar (book four), maar wat een stomme aflevering? Gewoon een terugblik op alles wat er gebeurd is in de voorgaande seizoenen? :unamused: