Series & Netflix #2

Oogappels afl 2 vraagje: als grote zus terugkomt uit Parijs wordt een mooi liedje gedraaid met als tekst drawning in your own sea… ofzoiets. Ik kom er niet achter welk liedje t is een ook staat t nergens welke songs ze gebruiken helaas.

1 like

Held!

1 like

Ik kijk al enige tijd Vikings en ben nu bij seizoen 5 maar ik erger me er aan dat ze de kinderen van de hoofdpersonages zo snel laten opgroeien maar dat paps en mams nooit enig teken van veroudering krijgen? Vooral de vrouwen lijken de eeuwige jeugd te hebben en de mannen andere kapsels/ flinke baarden. Alleen koning Ecbert vond ik prima verouderd. Verder; toffe serie.

2 likes

Waar kijk je dit?

Ik heb een dvd box, dus niet op Netflix ofzo, sorry. :sweat_smile:

Ah jammer haha, ik kreeg hoop

1 like

Wat dat wist ik niet! Dat kan ik gewoon aanzetten. Held!!!

1 like

Ik zie net pas dat alle potter films op prime staan :partying_face:

Zoals beloofd!

@Blush

3 likes

FuCK YESSSSSSS

edit: FUCK NO hij is al offline

edit 2: maar even wie is die lange GOD op de thumbnail!?

wejooooo found him

8 likes

JEZUS, dat ging snel. Ik hem m nog net kunnen zien.

Ik kom zsm terug met een nieuwe link - waarschijnlijk via Reddit - ben druk op zoek

Edit: Hahahaha ik wilde net komen melden dat dat Ovie Soko is!

2 likes

Omg ja dat is Ovie idd :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

2 likes

Zijn er hier mensen die naar the loudest voice kijken of hebben gekeken?
Is een mini-serie met Russel Crowe en Sienna Miller gebaseerd op het boek “the loudest voice”.
Russel Crowe speelt Roger Ailes mede-oprichter van Fox News. De serie geeft perfect weer hoe hij en Fox News zo veel invloed hebben gehad op de propaganda van republikeinen en hoe hij bvb de roddels rond de citizenship van Obama de wereld ingestuurd heeft en Trump overtuigd heeft om zich kandidaat te stellen voor het presidentschap. Verder ook hoe hij een walgelijke persoon was en zijn vrouwelijk stafleden seksueel misbruikte.

Echt een aanrader!

GOT IT!!

4 likes

Iemand al begonnen aan S3 van Elite?

5 likes

Omg ik ga vanavond beginnen!

1 like

Ik kijk Brot die nieuwe IJslandse krimi serie, begin nu aan aflevering 3 ben al twee keer bijna van de bank gevallen van de schrik lol

1 like

Alles al ooit gezien maar wie weet nog een keer kijken dan :grin:

8 likes

Ja! Moet alleen nog de nieuwste aflevering kijken

1 like