Series & Netflix #2

Waar heb je dit gekeken?

YESS The Good Wife op Prime!

Waar kijk je dit? Lof JS :smiley:

Meine gute, Noel Fielding alleen is al genoeg reden om dit te kijken, maar dan ook nog eens Ovie en Louis :heart_eyes: :drooling_face:

1 like

Ben halverwege seizoen 3 van elite en vind dit seizoen tot nu toe minder dan de eerste twee. Vind de toevoegingen niet zo leuk en alles een beetje rommelig ofzo. Hopen dat het nog beter wordt.

1 like

Ik download het of kijk het via mtv.ca met een vpn verbinding. Weet niet of je torrents hebt? Anders kan ik je wel een pb sturen met de site waar ik het download!

Ik kijk het via Telenet PLAY more maar heb ook gezien dat Canvas het uitzendt.

NordVPN! Wel een betaalde. En ja! Tot nu een leuk seizoen. Leuk dat Mike weer terug is!

1 like

Ben begonnen met seizoen 3 van Elite maar kan er maar niet echt inkomen… vind het meh. Terwijl ik seizoen 1+2 heel goed vond. Hoop niet dat het zo als Pretty Little Liars gaat eindigen.

Anne+ is echt heel leuk. En woowww dat Laura Gomez (Blanca van oitnb) gewoon ineens een rolletje heeft in een nederlandse serie haha. Zo gaaf.

6 likes

Ja echt zo leuk! Echt een topserie jammer dat ik hem in een keer alweer afgekeken heb

1 like

Mocro Maffia opnieuw gekeken zodat ik alles weer weet voor seizoen 2, ik was zóveel vergeten! Tweede keer was die nog steeds tof :raised_hands:t2:

Nu een film aan waarbij Mo de Show, Bilal, de hoofdrol heeft. Ik vind dat zo’n leuk jong!

Laatste afleveringen van seizoen 4 van Riverdale zijn het kijken waard. Erg goed bedacht tov dat geneuzel in de voorgaande seizoenen. Tipje voor de mensen die waren afgehaakt.

Ik heb S3 van Elite uit en vond het wel een leuke einde!

1 like

De libi?

Ja vier is echt leuk! Uiteraard wel her en der stukkie niet, maar overall veeeeel beter

1 like

Zo stom, wilde ik via de link die @lalalele had gestuurd het vierde seizoen gaan kijken, kan dat niet omdat ik niet in Belgiƫ woon :cry:

En ik kan het dus nergens anders vinden. Nou ja dan maar met Outlander beginnen of how I met your mother.

1 like

Ja! En binnenkort komt Paradise Drifters uit, waar die prijzen voor heeft gewonnen. Heel benieuwd naar.

Nou echt hoor. Ik sta iedere keer zo hard te cringen als ze zo over de top staan te doen tegen elkaar. Ik vind Barnett ook zo vreselijk haha, al helemaal met die meid waar hij mee gekoppeld is bah, en ik snap die Jessica ook niet dat ze zich zo wanhopig opstelt tegenover hem terwijl haar match best een leuke jongen is.

1 like

Ik was een beetje klaar met the good place maar die laatste afleveringen man man man janken geblazen.

3 likes

Kijkt iemand the Pier? Ik vind hem heel erg leuk. Allemaal erg cliche en voorspelbaar, maar niet een cliche vibe ofzo, kan het niet echt goed uitleggen. Is een Spaanse serie over een vrouw die haar man verliest en er dan achterkomt dat hij een minnares heeft.

Met de professor van la Casa de Papel :heart_eyes:

4 likes