Series & Netflix #2

I love dat soort films. Er gebeurde niks, mn vriendin snapte het niet maar ik vond het geweldig

Lijkt het op De Belofte van Pisa? Vond dat ook een toffe film. Maar heb sowieso een zwak voor NL films.

Die ken ik niet dus dat durf ik niet te zeggen, maar heel de film speelt zich af in 24 uur en je ziet gewoon een dag van drie pubers in Amsterdam. Dus het is niet vergelijkbaar met de meeste bioscoop films die we bekijken

Oh klinkt gaaf! Ik ga 'm kijken :grinning:

1 like

Heerlijk! Juist nu, gewoon lekker wegkijken zonder al te veel na te hoeven denken.

1 like

Ook op Prime: The Bold Type! Kijkt lekker weg, ook op de achtergrond

1 like

Jane the Virgin!

1 like

Woooow jeetje wat is Prime goedkoop???

Ben momenteel met 5 series op Netflix bezig dus mag nu geen proefabo nemen van mezelf maar wauw

ps weet iemand of er leuke ziekenhuisseries ofzo op staan of andere eerste-hulp series

Spoiler elite

Waarom is Polo verontwaardigd dat niemand met hem wil omgaan? Hij heeft iemand vermoord!

2 likes

Misschien kun je deze even in spoiler zetten voor degenen die nog willen kijken :blush:

Sorry dacht dat die regel enkel op het nieuwste seizoen van toepassing was.

1 like

Ik zie in ieder geval House en The night shift staan. The night shift ken ik zelf niet dus weet niet of het een aanrader is.

1 like

Ik zag op een bepaalde website ook staan dat ze Chicago Fire en Chicago PD hebben, klopt dat?

Ja van allebei de eerste vier seizoenen.

Yassss. Bedankt voor het kijken!

1 like

Ik vind Samuel zo irritant in elite.

1 like

Omdat ik het beste werk met een beetje ruis om me heen, heb ik vaak de tv aanstaan als ik thuis werk. Nu ik dus langer thuis zit te werken, ben ik opzoek naar een (Nederlandse serie) of die ik op de achtergrond aan kan zetten. Mag lekker luchtig!
Heb nu al Disney films aangezet, maar wil wat anders voor straks.

Heb je Oogappels wel eens gezien op npo? Er is net een nieuw seizoen, dus je kunt redelijk wat kijken. Ook prima te doen voor op de achtergrond! Verder op Videoland: Meisje van Plezier, Soof, Kees & Co, Kinderen Geen Bezwaar (lekker old skool, maar super veel afleveringen), Gooische Vrouwen, Divorce

2 likes

Ohhh Thanks, goeie allemaal!

1 like

Jaaa kees en Co ben ik weer mee begonnen bij seizoen 1 zo leuk echt nostalgie

2 likes