Series & Netflix #2

Toevallig fans hier van Eva Crutzen? Zij had vorig jaar een theatershow en daar is nu een tv serie gemaakt. Drie afleveringen dacht ik. Gisteren was de eerste aflevering ‘Eva Crutzen: Opslaan als’. Ook op tv het zo grappig als live. En haar liedjes zijn echt zo goed gemaakt!

2 likes

spoiler elite s3 e4

die driehoeksverhouding tussen valerio polo en cayetana :heart_eyes: ik wil nu ook een trio hahaha mannnn

8 likes

Geen idee of nog iemand dit kijkt:

On my block S3 einde

Ik ben ongesteld dus een beetje emotioneel maar moest echt een traantje wegpinken bij de laatste scène :disappointed_relieved:. Ik vond juist dat het dit seizoen vrij mild was allemaal en toen kwam dit. Maar ik lees op internet dat er misschien wel een 4de seizoen komt dus misschien komt alles nog goed :(.

OMG IK KAN NIET WACHTEN

4 likes

zijn er nog goede films toegevoegd de laatste tijd?

Heb je alle ghibli films al gezien?
Princess mononoke en spirited away zijn bijvoorbeeld toppers

2 likes

Samsam op videoland

1 like

Yesssss! Zo tof dat ze het eerder online zetten.

1 like

Ik ben net begonnen aan Toy Boy. Lekkere mannen :heart_eyes:

Heb m’n vriend eindelijk zover gekregen dat hij Gooische Vrouwen een kans wilde geven. EN HIJ VINDT HET LEUK :smiling_face_with_three_hearts: Dusss 5 seizoenen + 2 films here we come.

5 likes

Mijn vriend vind dat ook heel leuk haha!

3 likes

Hahaha dit weet ik ook echt nog heel goed

Omg moet mezelf inhouden om niet op de spoiler te klikken. Begin nu met seizoen 3!

1 like

Voor de liefhebber!

3 likes

Ohhh ik was vergeten dat je de vorige ook gepost had en ze doen het allebei godzijdank nog. Dit ga ik nu in bed kijken, bless me lefe

1 like

Nog niet gezien maar hij staat wel op mijn lijst! Nu heb ik zin om ermee te beginnen, haha.

1 like

Ik vond het tweede seizoen wel wat teleurstellend eerlijk gezegd… maar het eerste seizoen was top!

Oh nou ja als het tweede seizoen tegenvalt, dan kan ik er altijd nog mee stoppen! Heb nu toch veel meer tijd vanwege de quarantaine, dus ik vind het even wat minder erg om een paar uurtjes aan een slecht seizoen te verspillen :smiley:

1 like

Ik ben begonnen aan The bold type (amazon prime) en vind het tot nu toe echt heel erg leuk!

3 likes

Jaaaa! Ik hoop dat ze het nieuwe seizoen er ook snel op zetten.

1 like