Series & Netflix #2

Iemand seizoen 2 van the kingdom gekeken?

Ik vind die serie zo goed opgebouwd qua spanning. De laatste aflevering was ook weer zo. :ok_hand:
Ook fijn dat het maar 6 afleveringen zijn.

We waren net klaar met van Helsing, en vond het na aflevering 10 langdradig worden. Hadden ze beter toen kunnen stoppen ipv van fillers gebruiken. Ook het einde was niet echt bevredigend. Weer open einde, maar gewoon zo niks zeggend naar mijn idee.

Seizoen 2 van oogappels is echt weer net zo leuk als het eerste seizoen. Ik denk zelfs dat ik Sam Gihlane een betere actrice vind dan de actrice die Diane eerst speelde. Hoop dat er een seizoen drie komt :slight_smile:

Kent iemand ook de serie bagels en bubbels trouwens?

2 likes

Same here, ben halverwege S3!

1 like

On my block seizoen 3

Samenvatting

Vond het laatste stukje zo kut. Waarom praaten keken Ruby en Jamal zo naar elkaar :sob:

Ik heb riverdale maar weer opgepakt want moet toch iets.
Maar wat de neuk weer.
Heb zo moeten lachen om hoe belachelijk dit shot was en dat pakkie ook jeetje

Seizoen 4

Waar dacht die dat ie heen ging in z’n raket? Naar de maan? Misschien was een ander pak dan handig geweest? Zoveel vragen

4 likes

Ja eens ik snap dat meertje dus ook niet. Misschien iets dat ze zich alleen daar zich zelf lijkt te kunnen zijn? En wellicht dat ze met die man iets krijgt het als met die bewaker?

1 like

Dit gevoel heb ik constant bij Riverdale… en toch blijf ik kijkenšŸ˜‚

3 likes

Hierom was ik gestopt, maar zit nu teveel thuis om het niet af te kijken haha. Als het goed is is dit het laatste seizoen ook toch?

1 like

Ik dacht dat er nog zeker een seizoen hierna komt, maar ik kan me vergissen.

Ah als het maar niet net als pretty little liars wordt. Dan blijven kijken om het af te kijken maar het blijft maar doooor en doorgaan.
Ik hoop dat het snel afloopt :grimacing:

1 like

Ja dat vrees ik ook een beetje. Ik vind Sabrina veel beter. Weet niet of je dat kijkt?

Ik heb het eerste seizoen (en tweede?) gezien dat vond ik wel leuk. Maar ben bij de nieuwe ook na een paar afleveringen gestopt.
Maar ik heb ook wel moeite met series afkijken dus dan kan ook zeker aan mij liggen. Of ik moet weten wat er gaat gebeuren en dan skip ik er doorheen wat ik ook echt heel stom van mezelf vindt.

1 like

Ik ben Tiger King aan het kijken, man wat fucking bizar

Ik ergerde me KAPOT aan de vorige actrice, dus ik vind dit zeker een upgrade

4 likes
spoiler s3 on my block

Omg dat einde idd, wat stommm. Maarja konden we op zich verwachten met hoe Cesar de hele aflevering deed. Ik vind Oscar echt zo leuk!

Ik ga nu beginnen met The Letter For The King. Heb t boek nooit gelezen vroeger dus dan maar op deze manier :yum:

Heeft iemand Why Women Kill gekeken op videoland? Vond het echt een vermakelijke serie! Het is een ā€˜dark comedy’ over drie vrouwen in verschillende tijdperken (jaren 60, 80 en nu) die allemaal in hetzelfde huis wonen.

Oh en de eerste aflevering van Mocro Maffia was weer echt goed, zo chill dat het eerder online staat. Ik was wel echt veel vergeten alweer van seizoen 1.

1 like

Ik vond seizoen 4 na dit wel weer wat beter worden.

1 like

Oke ik heb ook maar Amazon Prime genomen. Wat een toffe dingen staan erop! Nu heel Supernatural kijken… ben ooit gestopt bij seizoen 2 omdat ik het nergens fatsoenlijk (illegaal) kon kijken. :sweat_smile:

En mijn vriend is er ook blij mee, want Picard staat erop.

Kijkt hier iemand ook Kalifat? Staat er sinds gisteren of eergisteren op. Ik heb nu de eerste 3 afleveringen gezien en vind het echt spannend. Wel goed opletten want het is Zweeds dus heb nu ook even gepauzeerd zodat ik dit berichtje kan typen :joy:

The Circle Brasil staat er ook op zie ik nu, nog niet aan begonnen dus geen idee of het wat is na de ā€˜originele’ versie.