Series & Netflix #2

Ja ik kijk het wel! Leuk. Maar ik kan me de laatste tijd niet goed concentreren op series, dus ik wacht even op een beter moment om het verder te kijken

1 like

Ben bezig met het nieuwe seizoen van killing eve en ben enthousiast!

3 likes
The missing s3

Ik vond het nieuwe seizoen van The Missing/Babtiste helemaal niet leuk eigenlijk. Geen moment echt spannend, afgeraffeld verhaal maar toch ook traag. Nee vond de eerste seizoenen the missing een stuk leuker

Jammer hù! Ben op de helft maar heb niet echt zin om het af te kijken

1 like

Ja ik heb dit in één nacht allemaal gekeken haha, wat een leuke serie. :heart:

1 like

Ik heb nu eindelijk amazone prime en ga even alle Neil gaiman series kijken. :grinning:

1 like

Zijn verhaal kwam ook aan bod in 13th, ook een documentaire geproduced door Ava Duvernay en Oprah.

Ik ben de afgelopen weken ook into good girls geraakt en uiteraard vind ik Rio ook superheet. Gelukkig nog bijna heel seizoen 2 te gaan :drooling_face:

Verder dacht ik dat het laatste seizoen van New Girl ook binnenkort op Netflix kwam, maar kan niet vinden wanneer. Weet iemand dat toevallig?

2 likes

nee ik vond hem ook erg slecht, vreemd na de eerste twee seizoenen.

1 like

Hij staat er inmiddels op, wel 4 keer hahaha

Ik kijk Girls Incarcerated seizoen 2 en ik heb zo vreselijk met die meiden te doen. Alle dingen die ze hebben meegemaakt en dan zijn ze pas 14,15,16 jaar oud. Zijn nog lekker aan het puberen ook. Snap zo goed dat ze geen idee hebben hoe ze het anders moeten doen als je hoort uit wat voor families ze komen.

2 likes

Ik heb Tales of the city uit en ik vond het echt een leuke serie! Vooral richting het einde werd het steeds beter. Zou hem aanraden als je Pose ook leuk vindt!

1 like

Gaat iemand seizoen 3 van Jessica Jones kijken?

Ik heb het laatste seizoen afgekeken. Ik blijft het eerste seizoen wel het leukste vinden want ik blijf Kilgrave maar ik vond het einde best oké. En Malcolm :heart_decoration:

Je blijft killgrave? Haha, ik vond het eerste seizoen ook leuker en Luke Cage z’n rol erin vond ik ook een leuke toevoeging😍. Ik weet niet eens meer waar seizoen 2 over ging?

missen* . Over Jess’ moeder en jelly Trish die ook superpowers wilde hebben

1 like

Ja, ben al bijna weer klaar :slightly_smiling_face:

Oh dat heb je snel gedaan! Ik dacht dat ie gister uit is gekomen? En wat vind je ervan?

Volgens mij was 'ie al eerder uit, maar ik vind het wel okay. Ik kijk het terwijl ik op m’n laptop bezig ben dus ik kan wel zeggen dat het niet mijn volledige aandacht trekt zoals seizoen 1. Het is wel vermakelijk :woman_shrugging:

1 like

The handmaids tale s3e4

Soms begrijp ik echt niet wat er in June omgaat. Waarom geeft ze toe dat dat haar man op die video is, en dus haar kind. Dat is toch niet handig. Maar ga nu afl5 kijken, misschien wordt het duidelijk

3 likes