Ik ben weer gossip Girl aan het kijken en man wat is Serena toch een saaie doos.
Ik vind het tweede seizoen van Mocro Maffia best wel saai.
Snapte niet wat mensen in haar zagen. En viel ook op hoe zeer ze naar voren werd geschoven. Elke nieuwe gast moest met Serena daten
Seizoen 3 Elite valt me echt tegen, ben bijna bij de laatste aflevering en hoop nog wel op iets spannends of onverwachts.
Ik heb ook gisteren de eerste aflevering gekeken, vond het eigenlijk best goed. Idd niet heel vrolijk en vriendelijk, maar het is ook geen comedy/feelgood. En vond het acteerwerk iig goed! Ga zo verder kijken als mijn pizza klaar is 
Ik ben begonnen aan Sex Education en vind het leuker dan verwacht! Vond de eerste paar afleveringen best wel oppervlakkig en dacht dat ik snel uitgekeken zou raken, maar vind het steeds interessanter worden!
T wordt alleen maar beter! Vond seizoen 1 heel leuk maar seizoen 2 was echt geweldig! Keep on watching 
Ik weet niet meer wie er ook graag naar Velvet ( Coleccion) keek. Maar grand finale staat blijkbaar sinds 1 maart op Netflix.
Jamie van Top Boy is 

Ik vond Mocro Maffia seizoen 2 minder goed dan 1, maar het einde is wel weer keihard. De eerste 6 afleveringen vond ik een mega goede opbouw naar de laatste!
Ik hoopte zo dat er toch 8 afl zouden komen. Stom einde wel vind ik 
Trouwens voor iedereen die het kijkt: de laatste afl is echt heftig, als je daar niet tegenkan, doe dan even voorzichtig. Ik zal even in een spoiler zetten wat er ongeveer gebeurd. Ik zet er geen namen bij maar dan weet je wat je kan verwachten (is dus wel een spoiler!!!)
Samenvatting
Er worden vier mensen neergeschoten en eentje neergestoken
Er zijn trouwens ook een paar dingen die ik niet snapte, misschien dat iemand die kan uitleggen?
Samenvatting
Wie heeft Stille nou vermoord en waarom? En aan het einde voor ze muis + haak doodschieten zegt Paus iets van ze hebben mijn neefje vermoord.
Maar wie is dat neefje dan?
Ik heb ‘m ook af. Vond het een heel spannende serie maar damn wat heb ik me gestoord aan Fatima.
Net begonnen aan Tiger King. Gelukkig had ik al geen faith in humanity meer 
En Modie <3
Huh ik ben nog niet klaar, maar 6 afleveringen?!
Bizar he!!?
Oh ik ben benieuwd! Ik vond het tot nu toe namelijk ook best wel meh en jammer dat het al de laatste is, ik vond het al vreemd dat er nog zo weinig boeiends was gebeur en dat het einde nu al is.
Maar ik heb de laatste dus nog niet gezien dus misschien maakt het veel goed!
Oh dat wil ik graag zien, maar mijn zoontje dwingt mij tot 4 seizoenen van Paw Patrol. Er mag niks anders op tv 
7
Ja. Benieuwd waar het nog helemaal heengaat, maar al onbegrijpelijk dat zoveel mensen een exotisch dier (willen) houden… Wat een hoop bizar volk.