Nieuwe mocro maffia is meteen al weer zo goed en spannend! Hou echt van deze serie.
Elke dag volgens mij! Normaal gezien zou hele seizoen in één keer komen, maar vervroegd door Corona en zijn nu nog met de laatste paar afleveringen bezig begreep ik.
Oscar is zo tering hot hahaha
Ik moet er zo aan wennen dat ze Portugees praten. Vindt het geen mooie taal . Ik zit er niet helemaal lekker in ofzo.
Wow ja ik wilde even wat kijken voor het eten maar ik ben nu drie afleveringen verder en ik val in slaap dus dan maar de rest morgen kijken.
Wat een verhaal en wat een personages ook.
Het interieur en het type mensen lijken erg op de USA versie, maar dan net niet. Er wordt strategischer gespeeld, met meer catfishen en ik vind de taal lelijk helaas.
Ik zit er ook niet lekker in. Ben nu bij aflevering 5 en ga het wel afkijken maar vond de originele versie leuker. Keek ook makkelijker omdat ik de taal kende.
Er is nieuwe documentaire serie op Netflix. Tiger king. Het gaat over de handel in exotische katten in Amerika. Geloof mij het wordt zo veel raarder dan je denkt. Je denk echt iedere keer als het niet meer raarder kunt, ze je toch verbazen. Volgens mij zijn er nu twee rivaliserende sektes waarvan er een met 7 vrouwen samen woont. Dit speelt zich allemaal af in Florida. Echt nu zingt iemand een liefdeslied over tijgers. I can’t… excuus het zijn nu drie cults geworden…
Oké nu zit er een kat, murder balled in?
Waar gaat dit ook over zeg…
Yalla yalla wat is mocro maffia toch een goeie serie pff
Oké ik begin nu te begrijpen waarom how i met your mother leuk is. Al heb ik geen idee of ik 9 seizoenen uit kan kijken
Vind trouwens de (kinder)serie heirs of the night ook erg leuk. Geinig verhaal en het is zo leuk dat iedereen een eigen Engels accent heeft uit land van herkomst.
Iemand Brief voor de Koning al gekeken? Ik kwam erachter dat ik me het verhaal helemaal niet zo goed meer kon herinneren, maar vond het wel een vermakelijke serie. Niet heel hoogstaand, maar prima in deze tijden om een dagje mee door te komen.
Ja ik had hier ook al over gepost, wat zijn Amerikanen toch vreselijk
Die Joe deed me overigens een beetje denken aan Gordon (en zijn narcisme)
Kijk iemand ook The English Game? Is van de bedenker van Downton Abbey. Heerlijk Brits en kostuumserie. Ook een mooie man om over te kwijlen.
ja ik vind dit echt weer fascinerend
fijne afleiding nu
Dit klinkt goed! Ik mis Downton Abbey echt.
Iemand Self made al gezien?
‘Een arme Afro-Amerikaanse wasvrouw bouwt een schoonheidsimperium op en wordt de eerste vrouwelijke selfmade miljonair.’
Ben halverwege aflevering 1 en vind het een leuke serie!
ik heb het net afgekeken en was echt een leuke serie. Zo leuk om te zien dat het geproduceerd is door Lebron James en Octavia Spencer. Meer van dat!
Oh heeft ze het zelf mede geproduceerd, tof! Ja meer van dit, sowieso graag veel meer series met mensen van kleur in de cast.
Ken je Greenleaf al?
Vind ik ook erg leuk.