Ja die heb ik ook al gezien, zo benieuwd naar het nieuwe seizoen en Anna Mae.
Nog een aanrader: queen sono
Top Boy, Pose, Dear white people hebben ook een voornamelijke gekleurde cast;
Top Boy heb ik gezien vond ik niet zo) DWP ook mee bezig, interessant en leerzaam en loooove Pose
Queen sono ken nog niet, bedankt voor de tip
Yes ik kijk! Vind het een heerlijke serie. Mooi gefilmd ook. En gelukkig ontdooit Arthur nu een beetje
Ja!! Ik wacht wel elke dag tot 00:00 om de nieuwe weer te zien
Elite
Ik vond het ook een beetje een gek einde, niet echt geloofwaardig. Een vierde seizoen is volgens mij niet officieel bevestigd, maar ik las wel ergens dat ze misschien verder gaan met een nieuwe cast. Dat ga ik denk ik wel minder leuk vinden, want ik heb ook een crush op de huidige cast haha
Ja, ik deel je mening! Prima vermakelijk voor quarantaine tijd.
Wist je dat prins viridian wordt gespeeld door een Nederlander?
Ik was al benieuwd naar ârecensiesâ maar ga hier vanavond eens aan beginnen dan denk ik!
Ik kijk momenteel The Fresh Prince (heb nooit alles gezien maar wel veel) en vind het heeeeeerlijk
is er iemand die mocro maffia seizoen 1 nog helemaal scherp heeft? en mij dat beknopt in een spoiler kan vertellen ik heb 'm gezien maar weet niet meer alles maar heb ook geen zin om seizoen 1 weer helemaal opnieuw te kijken voor ik aan seizoen 2 begin haha. had de 1e aflevering opnieuw gekeken en zat alleen maar oja nu komt dit en zometeen gebeurt dat etc
Helaas kan ik je niet helpen, zelfde probleem hier haha. Wij wilden laatst aan Narcos Mexico seizoen 2 beginnen maar waren echt te veel vergeten, dus toch maar seizoen 1 opnieuw gekeken. Maar dat kan ik niet bij elke serie gaan doen
Ik vond de recap in de eerste aflevering van seizoen 2 best wel duidelijk! Echt heel veel kwam terug dus misschien is dat al genoeg voor je
Van veel series zijn samenvattingen te vinden op youtube, ik ben ook altijd de helft vergeten
Bij how I met your mother heb ik iedere keer 2 seizoenen gezien en dan eventjes gestopt. Dat vind ik vaak wel prettig als er veel seizoenen zijn.
Ik kijk nu Elite. Als ik daarmee klaar ben, ga ik verder met Ozark denk ik.
Elite
Ik vond de vorige seizoenen ook beter maar alsnog superleuk om naar te kijken. Ik hoorde dat dit het laatste seizoen was, dat zou ik echt zo jammer vinden! Ik vind deze cast zo fantastisch. Heb vooral een girl crush op Carla, zo knap is zij.
Ben eindelijk begonnen aan The Haunting of Hill House, moet nog 4 eps en vind het echt zo Nice. Mooi gemonteerd, spannend maar niet eng. Ben heel benieuwd hoe het afloopt.
Ik vond het eigenlijk wel een heel leuke, spannende serie! Mooie beelden, spannende afleveringen⊠ja kijk wel uit naar het nieuwe seizoen!
Op Videoland!
ECHTE LIEEFDEEEEE
Hahahaha ik moest zo lachen toen iemand hier zei dat ze wel eens bij vrienden kwam of zo en dan zong âjaai zit in de kaaaaamer en wil niet met me praaaateâ
Eerst nog even Elite afkijken!