Series & Netflix #2

Had het gisteren aangezet maar ergerde me aan de actrices. Maar misschien verwachte ik ook teveel CheeršŸ˜…. Ben je al verder en wordt het beter?

1 like

Wat stom zeg :frowning_face: die wil ik ook heel graag verder kijken!

Iemand ook Letter for the King al aan het kijken? Positief erover? Ik ben bij aflevering 3, tot nu toe vind ik het leuk! (wel leuker om samen met iemand te kijken dan in je eentje, vind ik)

Ja, ik vond het ook een hele spannende serie.

1 like

Jaa! Hierboven werd er ook al een paar meningen over gegeven. Een aantal vonden het ā€˜prima vermakelijk’ maar niet mega goed, maar ik vond het zelf eigenlijk heel spannend en leuk! Heb in 2 dagen alle afleveringen gekeken met m’n vriend haha. Had ook wel veel nostalgie naar de boeken die ik op de basisschool heb gelezen en ik vind het gewoon heel leuk dat het verhaal door Tonke Dragt is geschreven waardoor ik ook een soort nationalistische trots voelde haha

1 like

Pff, even een stukje persoonlijk leed hier. Mijn favoriete serie ( walking dead) kan de laatste aflevering voorlopig niet uitzenden. Deze is wegens het virus gestrand in post-productie.

Ze zenden nog 2 afleveringen uit en pas over maanden de laatste van dit seizoen. Janken dit.

Mijn tweede favoriet, American Horror Story, komt dit jaar hoogstwaarschijnlijk helemaal niet.

Door dit soort dingen besef je ineens hoe verstrekkend de gevolgen eigenlijk zijn.

2 likes

Ik ben weer gossip Girl aan het kijken en man wat is Serena toch een saaie doos.

21 likes

Ik vind het tweede seizoen van Mocro Maffia best wel saai.

Snapte niet wat mensen in haar zagen. En viel ook op hoe zeer ze naar voren werd geschoven. Elke nieuwe gast moest met Serena daten

4 likes

Seizoen 3 Elite valt me echt tegen, ben bijna bij de laatste aflevering en hoop nog wel op iets spannends of onverwachts.

Ik heb ook gisteren de eerste aflevering gekeken, vond het eigenlijk best goed. Idd niet heel vrolijk en vriendelijk, maar het is ook geen comedy/feelgood. En vond het acteerwerk iig goed! Ga zo verder kijken als mijn pizza klaar is :grin:

1 like

Ik ben begonnen aan Sex Education en vind het leuker dan verwacht! Vond de eerste paar afleveringen best wel oppervlakkig en dacht dat ik snel uitgekeken zou raken, maar vind het steeds interessanter worden!

5 likes

T wordt alleen maar beter! Vond seizoen 1 heel leuk maar seizoen 2 was echt geweldig! Keep on watching :smiley:

2 likes

Ik weet niet meer wie er ook graag naar Velvet ( Coleccion) keek. Maar grand finale staat blijkbaar sinds 1 maart op Netflix.

2 likes

Jamie van Top Boy is :heart::heart:

1 like

Ik vond Mocro Maffia seizoen 2 minder goed dan 1, maar het einde is wel weer keihard. De eerste 6 afleveringen vond ik een mega goede opbouw naar de laatste!

Ik hoopte zo dat er toch 8 afl zouden komen. Stom einde wel vind ik :frowning:
Trouwens voor iedereen die het kijkt: de laatste afl is echt heftig, als je daar niet tegenkan, doe dan even voorzichtig. Ik zal even in een spoiler zetten wat er ongeveer gebeurd. Ik zet er geen namen bij maar dan weet je wat je kan verwachten (is dus wel een spoiler!!!)

Samenvatting

Er worden vier mensen neergeschoten en eentje neergestoken

Er zijn trouwens ook een paar dingen die ik niet snapte, misschien dat iemand die kan uitleggen?

Samenvatting

Wie heeft Stille nou vermoord en waarom? En aan het einde voor ze muis + haak doodschieten zegt Paus iets van ze hebben mijn neefje vermoord.
Maar wie is dat neefje dan?

2 likes

Ik heb ā€˜m ook af. Vond het een heel spannende serie maar damn wat heb ik me gestoord aan Fatima.

Net begonnen aan Tiger King. Gelukkig had ik al geen faith in humanity meer :slightly_frowning_face:

2 likes

En Modie <3

1 like