Nee ben halverwege afl 4 ben nu wel benieuwd
Ah ja dat zou het dan wel zijn. Jammer!
In België ook niet
In België kan het via Telenet Play More, de 7 seizoenen staan erop.
Ja ik vond het ook langzaam opbouwen, maar ben nu dus bij het einde van seizoen 2 en daar komt het wel flink op stoom.
Alleen weet ik niet zo goed of ik het nou zou aanraden, want zelf ben ik ook een beetje vergeten wat er in seizoen 1 gebeurd is. Over het algemeen bouwt het dus wel op naar iets spannenders en vind het nu wel leuk om te kijken. Maar het had wel tijd nodig. Seizoen 3 wordt wel enorm goed ontvangen dus ik ga nu zeker verder kijken.
Let even niet op bij tiger king en dan denk ik huh wie is dit nou weer en is hij voor of tegen Joe…
Ja vond het ook niet leuk om te zien, vooral die in een partybus/ limo en daarna in die hotels
Ik ben er sinds vandaag achter dat Joe Exotic helemaal niet zelf zingt. Jammer hoor.
Hahah stop maar met kijken dan
Ja inderdaad, soms is het zo duidelijk dat die beestjes drugged zijn. Hoe kan je daar nu lachend foto’s mee maken. “Dierenvrienden”
Allemaal knettergek.
Gisteren heb ik Unorthodox en the making of gezien. Nu ga ik Shtisel kijken, ik ben benieuwd!
Weet iemand welke taal ze in het begin van unorthodox spreken. Is het een mix van duits en hebreeuws of een amerikaans verbasterd soort duits?
Jiddisch
Voor de liefhebber! Elke dag een mini quiz van Jimmy!
Ik heb seizoen 3 van Élite afgekeken en
spoiler einde seizoen 3 Élite
ik vond het zo gek dat het op het einde leek alsof iedereen een happy ending had en dat de moord op Polo helemaal niet meer ter sprake kwam? Iedereen loog en verweet elkaar om Lu te beschermen maar dat politieonderzoek kan toch niet zijn afgerond? Hoe kunnen Nadia en Lu naar New York? Lijkt mij dat ze als verdachten in een moordonderzoek niet het land mogen verlaten? Ik vond dat maar gek.
Heeft iemand letter for the king al gekeken? Is het iets? Ik ben fan van het boek, maar ben bang dat ik de serie daarom verschrikkelijk ga vinden.
Ik vond het best vermakelijk, maar niet geweldig. Duidelijk geïnspireerd op een kinderboek, dus wel een kinderlijke serie. Wel heel anders dan het boek (heb het boek niet gelezen, maar de film destijds wel gezien)
spoiler einde elite seizoen 3
Als ze echt voor een nieuw seizoen gaan met een nieuwe cast. Dan denk ik dat de politieagente het dossier heeft afgesloten omdat ze het zo verpest heeft met het onderzoek naar de moord op Maria ( ben haar serienaam kwijt).
Zeker toen de ouders van Polo hebben aangegeven dat hij de moordenaar was en hij zich ging aangeven bij de politie.
Dat is mijn theorie
De film El Hoyo
Wat mij betreft dé hit van 2020.
Net als de serie haha