Ik snapte niks van het einde
Heeee dit was precies waarom ik geen zin had om dit te kijken, maar nu ben ik om.
Ik denk het wel eigenlijk, maar denk ook dat de serie maker wil dat je dat denkt
Geen spijt van de bodyguard. In twee dagen uit . Fucking goed!
Ik heb net seizoen 1 en 2 van Mocro Maffia gekeken maar vond het einde echt zo’n ontzettende anticlimax? Ik dacht oh nou is dit het nou, voel me heel onbevredigd. Ik vond het sowieso niet zo heel sterk, wel vermakelijk in quarantainetijden maar veel lijntjes waren nogal slap en obvious vond ik, niet echt spannend.
Ik vond er ook niks aan. Eigenlijk heel seizoen 2 ging niet echt ergens naartoe, terwijl er in seizoen 1 heel veel gebeurde voor mijn gevoel.
Toen ik dingen terugzag van seizoen 1 vond ik het eigenlijk ook helemaal niet zo goed? Toen ik het keek vond ik het boeiend genoeg om te willen weten wat er ging gebeuren maar toen ik het weer zag dacht ik hmmm auto ontploffing een hoofd ergens droppen wel heel erg the godfather maar dan slechter.
Ik ben ook begonnen met the handmaid’s tale (want moest toch wat met dat proefabo Videoland) en vond het super boeiend en wilde blijven kijken. Nu ben ik bij het einde van seizoen 2/begin seizoen 3 en het is zo kut geworden.
Samenvatting
June kan nu ineens zogenaamd alles maken en zeggen zonder dat er consequenties aan vast zitten. De hele tijd die grijns op dr smoel ik kan er niet meer tegen. Ze is super egoïstisch en de rest loopt wel risico’s maar June natuurlijk niet want ze is de hoofdpersoon. Het is helemaal niet spannend meer en het verhaal gaat nergens heen
Ik heb geen medelijden met serena en Fred hoef ik ook niet meer te zien
Het is natuurlijk geinspireerd door de echte liquidaties in dat verhaal en daar kwamen afgehakte hoofden bijv. Ook wel voor
S3 wordt echt een stuk beter op een gegeven moment. Sterker nog de latere afleveringen zijn mijn favoriet van de hele serie. Maar ik herken wel wat je hier zegt allemaal, ik dacht op een gegeven moment ook oké wordt dit nog wat?
Ozark uitgespeeld, klaar voor Casa de Papel morgen
Ja eens, maar ik zat er wel lekker in. —> einde seizoen. Niet helemaal een spoiler maar toch even een waarschuwing! Het einde was voor mij echt onverwachts. Schrok me dood . Heb wel alles gekeken met de gordijnen dicht, wat een donker beeld de hele tijd
Oh dat dacht ik haha. Dan ben ik blij dat ik niet meer heb gezegd. Het is ook echt een van mijn favoriete series!
Ik moet nu iets nieuws zoeken om te gaan kijken, denk dat het Mocro maffia wordt.
O ja Ozark!!! Daar kan ik ook aan beginnen.
Vinden jullie het een aanrader @Trenchcoat @Superkonijn en met welke serie vergelijkbaar?
Hoor en goeie dingen over.
Jaa zo’n goeie serie is dat! Hoop echt op een deel 2.
Oh daar hou ik ook wel echt van, sterke karakters en ook een persoonlijke verhaallijn naast hetgeen waar de serie om draait (meestal iets van misdaad).
Ik kan de rednecks echt niet meer uit elkaar houden in tiger king maar it’s all good want ik haat ze allemaal.
Ja mee eens! En ik was tijdens het kijken ook gelijk ‘hooked’ (dit is voor mij altijd een belangrijk punt, zat er gelijk in zeg maar). Vooraal aan beginnen dus @boemboem
Er komt er per aflevering een bij geloof ik hahah
Afl 5
Samenvatting
HOLY FUCK schiet hij zichzelf nou gewoon dood !?
Ja dat afgehakte hoofd idd wel, maar een ontploffing van een auto waar dan de vrouw in zit ook? Dan begrijp ik het wel maar vond dat vooral zelf een beetje overdreven.