Series & Netflix #2

Ja dit dacht ik ook! Echt ontzettend sneu hoe dat allemaal is gegaan

1 like

Good Omens nog niet, ben nog bezig in het boek, dat wil ik eerst uitlezen voor ik de serie ga kijken. Supernatural heb ik wel veel van gekeken, is wel een beetje vergelijkbaar qua vibe. En er zijn ook zoveel seizoenen, daar ben je wel een tijdje zoet mee :smiley:

1 like

Ik ben Trinkets aan het kijken en ik vind het erg vermakelijk.

1 like

Spoiler voor handmaids tales s3 e4/5

Ik vond dat ook heel vreemd, naĂŻef dat ze ook niet bedacht heeft dat het hierop zou uitdraaien.

Toevallig vandaag hieraan begonnen. Ben er nog niet helemaal over uit.

1 like
Zusammenfassung

Ja ik snap wat je bedoelt. Ik vind haar verhaallijn niet per sĂ© random, omdat ik het wel interessant vind om het contrast te zien tussen Jessica die niet voor haar krachten gekozen heeft vs. Trish die dat wel heeft. Wel vind ik dat ze teveel inzoomen op Trish en dat er veel herhaald wordt. Telkens weer die vraag: ‘wat maakt iemand een held’. En ik vind het super irritant dat ze zich iedere keer hardop afvraagt waarom mensen haar niet dankbaar genoeg zijn. Die moeder mag wat mij betreft ook achterwege gelaten worden gezien het feit dat ze Trish mishandeld heeft en in haar jeugd min of meer gedwongen heeft tot prostitutie.

Klopt het dan When They See Us nog maar kort op Netflix blijft? Dan moet ik opschieten.

Ennnnn volgens mij komt Glee bijna!

Ben nu 2e seizoen aan het kijken. Vond de 1e erg interessant (heftig ook) om te zien hoe dat gaat in zo’n jongeren gevangenis.

Huh, is dat geen Netflix Original? Lijkt me dan niet dat ze die serie zouden verwijderen, vooral gezien de populariteit ervan.

Huh maar die staat er nog helemaal niet zo heel lang op?

En klopt, Glee komt vanaf juli/augustus dacht ik

En kan niet wachten op het laatste seizoen van OITNB. Was begin april ermee begonnen en eind mei had ik alle 6 de seizoenen uitgekeken. Dacht dat ik het wel ging redden tot eind juli, maar was er toch sneller doorheen dan dat ik dacht oeps, haha

2 likes

Glee komt 30 juni al!

Oeh nice! Echt ik hou van Netflix. Kijk echt zelden meer gewoon tv.
Mijn ‘to watch’ list is ook echt eindeloos op Netflix, haha!

2 likes

@OITNB ja zegt een vriendin van mij, snap het ook niet?

Ik vind dit ook een van de leukste series! Wanneer komt het laatste seizoen uit? Eind juli toch, of is er al een datum bekend?

Ik ontvang de nieuwsbrief van Netflix-Nederland.nl in mijn mailbox waarin ze een verwijderalarm hebben en ben When They See Us niet tegengekomen (ook nog teruggezocht daarnet) dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Bij mij staat 'ie ook nog op mijn lijstje, maar pfoe, moet nog zoveel kijken en heb niet zo enorm veel tijd.

1 like

26 juli :relaxed:

1 like

Ik kijk ook! Vond dat eerste seizoen vorig jaar ook zo interessant. Ging laatst nog opzoeken hoe het met de meisjes ging. Heidi Lakin zit nu blijkbaar 2 jaar in een volwassen gevangenis, Paige heeft inmiddels 2 baby’s en Brianna is zwanger :sleepy:

Ja helaas komt er vaak niet veel van die meisjes terecht. Ontzettend sneu. Is ook lastig denk ik, want ze komen vaak weer in hetzelfde milieu terecht als waar ze zaten voordat ze in de gevangenis belanden.

1 like

Ik kijk deze docu nu. Ben er nu al door aangedaan en ben nog niet eens op de helft. Heb ook al flink zitten googelen en heb al allemaal dingen gelezen die vast later aan bod komen in de docu. Ik begin nu aan aflevering 3.