Dan zal ik zeker nog even blijven kijken!
Beetje rondhangen bij de reclassering denk ik. Of bij Narcotics Anonymous. Denk op dezelfde manier hoe ze aan personeel komen maar weet niet meer precies wat ze daarover zeiden
Heeft iemand Freud gekeken en is het wat?
Dit snapte ik ook al niet maar het komt nergens terug van hoe of wat
Ik ben weer ‘ingestapt’ bij Gossip Girl, heb ooit t/m seizoen 5 gekeken en niet meer af gekeken, toen nog een poging gedaan en t/m seizoen 3 gekomen en vanaf daar heb ik het nu dus weer opgepakt. Zit er wel weer helemaal in, heerlijke serie voor hersenloos vermaak en liefdesdrama na een dagje thuis studie. Erger me wel ZO kapot aan Serena, wat een janksmoel is dat toch
janksmoel
Ik weet nog heel goed dat ik vroeger die boeken las en dat ik toen ergens las dat ze er een serie van gingen maken. Ik was nog nooit zo happy met iets!!! Ik heb het trouw een paar seizoenen gevolgd, maar ben toen gewoon gestopt, het boeide me allemaal niet meer.
Ik heb dat echt zo vaak met series bedenk ik me nu… Suits, Grey’s Anatomy, GG, Breaking Bad zelfs! Ik kap er gewoon mee na een tijdje
ja dat bedoelde ik, ik zat ook van wat gebeurt dit nu echt?
Volgens mij waren er meerdere cameraploegen, een van de realityshow en de mensen van de documentaire, ik begreep dat de realityserie van die rokende man met hoed was. En dat die documentairemakers daar los van staan, die hebben ook nog op andere plekken gefilmd.
Mocro Maffia seizoen 2 was ook heel anders gepland. Er zouden 12 afleveringen komen maar door een discussie tussen de regisseur (Die ook de paus speelt) en het gedrag van muis hebben ze er een ander einde aan moeten geven. Dit had hij nog gepost op Instagram, maar weer snel er af gehaald:
Hoe weet je dit? Gewoon nieuwsgierig!
Gelezen in een Facebook groep, die maken altijd screenshots van alle drama statement op social media accounts van alle acteurs voordat het te laat is haha. Zo ging de acteur die Muis speelt ook live op zijn IG account en vertelde hij dat hij niet in seizoen 3 komt en verder gaat met zijn studie
De acteur op deze foto heet voor mij nog steeds Appie
Deze tijden zijn misschien goed om het huis Anubis een keer helemaal te kijken
Jaaa! Ondanks dat hij een super goede acteur is moet ik ook continue aan de tijd dat hij in Anubis speelde denken!
Morgen la casa
Hoe heet die groep? Ik MOET daar lid van worden haha
Oh dit verklaart wel wat! Ik vond het al zo random dat muis zo plotseling werd neergeschoten. Terwijl hij juist een groot onderdeel was van het verhaal. Dus had wel verwacht dat ze dat wat spannender zouden maken of een langere aanloop er naartoe met een verhaal er omheen.
Dit is echt een enorme spoiler, of ben ik nou gek?
Ik wel! Vind het echt heel spannend.
Ja ik vond seizoen 3 wel de moeite! Maar moet zeggen dat de eerste twee wel het mooist zijn, maar dat vind ik eigenlijk altijd bij series.
Probeer het hier: ik zoek een bepaalde tattoo of tekening van pirates of the carribean. Ik dacht dat het in een scène zat van Will en Jack en jack trekt dan aan de pols van Will om het te laten zien. Ziet eruit als een soort sleutel met een piratenhoofd/hoed erop. Heb al Google en Pinterest afgestruind maar helaas. Het is niet de vogel met de zee en ook niet die munt met dat schedel erin.