Of ze haar man vermoord heeft weten we inderdaad niet, hoewel ik ook zeker niet geloof dat ze van niks weet en volledig onschuldig is. Ik vertrouwde die zogenaamde dierenliefde van haar ook niet zo. Ik zag eerder een op dubieuze wijze stinkend rijk geworden vrouw met een flinke obsessie voor katachtigen.
Dat haar hele garderobe en inrichting in dat thema waren vond ik behoorlijk vreemd en ik had vooral ook het idee dat ze zichzelf heel berekenend een bepaald imago aanmat en dat ze zich dat met al dat geld ook kon permitteren. Volgens mij is ze echt geen haar beter dan al die anderen en gaat ze er net als hen gewoon heel goed op om zelf die wilde dieren in haar bezit te hebben.
Maar dan met het geld en de mogelijkheden om zich juist als hun tegenpool te profileren, als een dierenliefhebber en weldoener, de onschuld zelve. En door dat imago weet deze extreem rijke vrouw het dan weer voor elkaar te krijgen dat heel haar sanctuary kan draaien op giften en de inzet van vrijwilligers.
Maar dit is vooral speculatie hoor, misschien heb ik het mis. Joe toonde al zijn idioterie in ieder geval nog gewoon openlijk, die loog niet echt ergens over en kon zijn plannen juist niet voor zich houden. Maar voor mijn gevoel zit Carole eerder in de categorie van Doc Antle, bij wie er stiekem nog veel meer narigheid onder het oppervlakte bleek te zitten en waarschijnlijk nog steeds zit.