Het is natuurlijk geinspireerd door de echte liquidaties in dat verhaal en daar kwamen afgehakte hoofden bijv. Ook wel voor
S3 wordt echt een stuk beter op een gegeven moment. Sterker nog de latere afleveringen zijn mijn favoriet van de hele serie. Maar ik herken wel wat je hier zegt allemaal, ik dacht op een gegeven moment ook oké wordt dit nog wat?
Ozark uitgespeeld, klaar voor Casa de Papel morgen
Ja eens, maar ik zat er wel lekker in. —> einde seizoen. Niet helemaal een spoiler maar toch even een waarschuwing! Het einde was voor mij echt onverwachts. Schrok me dood . Heb wel alles gekeken met de gordijnen dicht, wat een donker beeld de hele tijd
Oh dat dacht ik haha. Dan ben ik blij dat ik niet meer heb gezegd. Het is ook echt een van mijn favoriete series!
Ik moet nu iets nieuws zoeken om te gaan kijken, denk dat het Mocro maffia wordt.
O ja Ozark!!! Daar kan ik ook aan beginnen.
Vinden jullie het een aanrader @Trenchcoat @Superkonijn en met welke serie vergelijkbaar?
Hoor en goeie dingen over.
Jaa zo’n goeie serie is dat! Hoop echt op een deel 2.
Oh daar hou ik ook wel echt van, sterke karakters en ook een persoonlijke verhaallijn naast hetgeen waar de serie om draait (meestal iets van misdaad).
Ik kan de rednecks echt niet meer uit elkaar houden in tiger king maar it’s all good want ik haat ze allemaal.
Ja mee eens! En ik was tijdens het kijken ook gelijk ‘hooked’ (dit is voor mij altijd een belangrijk punt, zat er gelijk in zeg maar). Vooraal aan beginnen dus @boemboem
Er komt er per aflevering een bij geloof ik hahah
Afl 5
Samenvatting
HOLY FUCK schiet hij zichzelf nou gewoon dood !?
Ja dat afgehakte hoofd idd wel, maar een ontploffing van een auto waar dan de vrouw in zit ook? Dan begrijp ik het wel maar vond dat vooral zelf een beetje overdreven.
Dan zal ik zeker nog even blijven kijken!
Beetje rondhangen bij de reclassering denk ik. Of bij Narcotics Anonymous. Denk op dezelfde manier hoe ze aan personeel komen maar weet niet meer precies wat ze daarover zeiden
Heeft iemand Freud gekeken en is het wat?
Dit snapte ik ook al niet maar het komt nergens terug van hoe of wat
Ik ben weer ‘ingestapt’ bij Gossip Girl, heb ooit t/m seizoen 5 gekeken en niet meer af gekeken, toen nog een poging gedaan en t/m seizoen 3 gekomen en vanaf daar heb ik het nu dus weer opgepakt. Zit er wel weer helemaal in, heerlijke serie voor hersenloos vermaak en liefdesdrama na een dagje thuis studie. Erger me wel ZO kapot aan Serena, wat een janksmoel is dat toch
janksmoel
Ik weet nog heel goed dat ik vroeger die boeken las en dat ik toen ergens las dat ze er een serie van gingen maken. Ik was nog nooit zo happy met iets!!! Ik heb het trouw een paar seizoenen gevolgd, maar ben toen gewoon gestopt, het boeide me allemaal niet meer.
Ik heb dat echt zo vaak met series bedenk ik me nu… Suits, Grey’s Anatomy, GG, Breaking Bad zelfs! Ik kap er gewoon mee na een tijdje
ja dat bedoelde ik, ik zat ook van wat gebeurt dit nu echt?
Volgens mij waren er meerdere cameraploegen, een van de realityshow en de mensen van de documentaire, ik begreep dat de realityserie van die rokende man met hoed was. En dat die documentairemakers daar los van staan, die hebben ook nog op andere plekken gefilmd.