Edit 2: Hij staat ook op Videoland!!!
Wat een achtbaan van emoties dit.
Edit 2: Hij staat ook op Videoland!!!
Wat een achtbaan van emoties dit.
Ja dat is een hele goeie film!
Geen idee waar ik het precies moet delen aangezien het over films gaat, maar ik denk dat ik hier wel de juiste doelgroep te pakken heb:
Exotic ligt trouwens in het ziekenhuis momenteel. Zijn medegevangene zijn besmet met Covid. Het is niet duidelijk of hij het zelf heeft.
Ik ga ook beginnen aan tiger king! Hij lijkt me erg heftig, dus ben benieuwd
Oké wow wacht dit is gewoon echt??
Jaaaaa en wat dacht je van die oppas voor dat toekomstige kind?!
Ik ben nu al een beetje confused hahaha. Die Carole vecht voor tijgers in kooien, maar ze stopt ze zelf ook in kooien? Of zie ik het verkeerd. Rare vrouw
Carole is tegen het fokken van katachtigen en ze te gebruiken als entertainment (aaien, mee op de foto gaan, shows mee opvoerenâŠ).
Zij ârescuetâ tijgers die afgestaan/gedumpt werden bv. Een zoo die failliet is, mensen die graag een kleine tijger wilde maar oh nee plots zijn ze groot dus tijger dumpen. Ze zitten in kooien omdat je tijgers niet in het wild kan loslaten. Ze hebben de skills niet om te overleven in het wild (doordat ze in gevangenschap geboren zijn) + blijkbaar zijn ze soms ook de-clawd (nagels eraf).
Joe Exotic/andere personages fokt dus katachtigen en laat mensen met de kittens op foto gaan, aaien, etc. + Hij vindt dat mensen exotische dieren mogen houden. We live in the United States of America! A free country and no one can take that from me!
Aah oké vandaar, dankje voor deze info! Dan begrijp ik het verschil tussen hen nu haha.
Ze zijn allebei crazy en shady hoor haha daar niet van.
Zo veel goede memes ook, love it.
Dit is echt een beetje stom maar ik kijk heel veel Hawaii five-o. Lekker wegkijken, zomers sfeertje. Echt top haha en lekker veel afleveringen
Ik kijk Law and Order SUV, via Prime. Ook zo slecht, maar top vermaak.
Ik zie nu de scĂšne van die laatste meme en wow hahaha, hij zegt het alsof er een regenbuitje komt.
Hahahha âAlles is super goed beveiligdâ
schuift 1 klein schuttingschuifje opzij
Oeps, la casa de papel seizoen 4 in 2 dagen afgekeken⊠Jammer, nu weer een jaar (denk ik?) wachten.
Spoiler:
Zoo jammer van Nairobi , was mân favoriete karakter. Ik vind de serie ook zeker niet meer zo sterk als de eerste twee seizoenen. Ze hadden eigenlijk toen gewoon moeten stoppen. Maar ja, kijkcijfers zullen wel de doorslag geven. En ik blijf ook nog steeds kijken ondanks dat het nu best uitgekauwd wordt.
Tiger king aflevering 4
hahahhaha serieus, die man dacht president te worden? Vind het bijna aandoenlijk, Joe als president, wat een ramp
Ik ben het met je eens! Hij heeft ook wel gezegd dat de dieren niet in Amerika in kooien horen. Ik denk ook wel dat hij echt van zijn dieren hield (totdat hij begon met die campagne enzo). Ik kan me best voorstellen dat je in het begin een bepaalde ideologie hebt om die dieren op te vangen en een goed leven probeert te geven, maar op een gegeven moment zo in die wereld zit dat je beeld van wat goed is vertroebeld. Zeker die welpjes heeft hij zo gedomesticeerd dat hij misschien wel echt denkt dat ze genieten van de liefde en aandacht.
Hun (die eigenaren van wilde katten) beeld van de wereld is ook wel totaal anders dan het onze. Zo ontzettend Amerikaans. Als vrijheid absoluut het grootste goed is, kan ik me voorstellen dat je vind dat je die dieren gewoon mag houden.
In ieder geval echt een bizarre serie. Er gebeurde zoveel dat ik niet zo goed weet wat ik nou allemaal heb gezien.
Okee ik ben ook maar begonnen aan tiger king. Ik ben tot dusver nog niet heel erg geboeid maar ik hoor van iedereen dat ik door moet zetten
Niet geboeid?? Haha vanaf het begin viel ik echt van de ene verbazing in de andere
Sorry ik was net 10 minuten aan t kijken maar euh ik zit al op een ander level nu hoor
Ik ben Death Note op Netflix aan het kijken. Had dat nog nooit gezien, maar het is echt zo interessant. Al die conversaties tussen Light en L zijn zo spannend. Zit op 2 dagen tijd al aan aflevering 15