Series & Netflix #2

Mocro Maffia seizoen 2 was ook heel anders gepland. Er zouden 12 afleveringen komen maar door een discussie tussen de regisseur (Die ook de paus speelt) en het gedrag van muis hebben ze er een ander einde aan moeten geven. Dit had hij nog gepost op Instagram, maar weer snel er af gehaald:

Blijkbaar was de acteur die muis speelde erg onprofessioneel en kwam hij heel vaak te laat op de set en meetings wat voor problemen zorgde.

10 likes

Hoe weet je dit? Gewoon nieuwsgierig!

Gelezen in een Facebook groep, die maken altijd screenshots van alle drama statement op social media accounts van alle acteurs voordat het te laat is haha. Zo ging de acteur die Muis speelt ook live op zijn IG account en vertelde hij dat hij niet in seizoen 3 komt en verder gaat met zijn studie

1 like

De acteur op deze foto heet voor mij nog steeds Appie :heart::heart:
Deze tijden zijn misschien goed om het huis Anubis een keer helemaal te kijken :thinking:

7 likes

Jaaa! Ondanks dat hij een super goede acteur is moet ik ook continue aan de tijd dat hij in Anubis speelde denken!

Morgen la casa :smirk::smirk:

3 likes

Hoe heet die groep? Ik MOET daar lid van worden haha :smiling_imp:

Oh dit verklaart wel wat! Ik vond het al zo random dat muis zo plotseling werd neergeschoten. Terwijl hij juist een groot onderdeel was van het verhaal. Dus had wel verwacht dat ze dat wat spannender zouden maken of een langere aanloop er naartoe met een verhaal er omheen.

4 likes

Dit is echt een enorme spoiler, of ben ik nou gek?

3 likes

Huh is er een seizoen 4 van la Casa del Papel? Ik wist niet dat dat zou komen joh. Ben ergens bij seizoen 3 afgehaakt, vinden jullie het nog de moeite om verder te kijken? Ik ga dan wel weer bij 1 beginnen denk ik want ik heb geen idee wat er allemaal is gebeurd.

Ik wel! Vind het echt heel spannend.

2 likes

Ja ik vond seizoen 3 wel de moeite! Maar moet zeggen dat de eerste twee wel het mooist zijn, maar dat vind ik eigenlijk altijd bij series.

1 like

Probeer het hier: ik zoek een bepaalde tattoo of tekening van pirates of the carribean. Ik dacht dat het in een scĂšne zat van Will en Jack en jack trekt dan aan de pols van Will om het te laten zien. Ziet eruit als een soort sleutel met een piratenhoofd/hoed erop. Heb al Google en Pinterest afgestruind maar helaas. Het is niet de vogel met de zee en ook niet die munt met dat schedel erin.

Ik kijk Dare Me en het is raar, fascinerend, wil blijven kijken maar ik heb geen idee waar het verhaal heen gaat :face_with_raised_eyebrow: ben bij aflevering 5 nu.

Wel echt een ongeloofwaardig klein leeftijdsverschil tussen die cheerleaders, wat typische tieners moeten zijn, en de coach, de eind-twintiger met een baby. Ze zien er precies even oud uit.

5 likes

Net de eerste twee afleveringen van Tiger King gekeken en hooooooly shit ik val van de ene in de andere verbazing. Hoe zijn mensen zo? Waarom denken ze dat dit allemaal oké is? En waarom hecht de wereld nog zoveel waarde aan de USA als daar zulke gekkies wonen? (Ja ik weet het, die wonen overal, maar in Amerika lijken ze altijd net een stapje heftiger)

8 likes

Ik dacht dus dat ik de season finale van The Good Place al had gezien maar nu was er ineens nog een nieuwe aflevering? Die vanavond maar gekeken, was prima. :slight_smile:

Verder deze week Tiger King gebinged net zoals de rest vd wereld haha. Holy shit wat een bizarre serie! Soms ging ik echt stuk om die gasten. De ene nog erger dan de ander. Maar werd vooral boos om te zien hoe ze met die arme dieren omgaan.

Ik heb Tiger King ook in no time helemaal uitgekeken, na de eerste aflevering dacht ik nog dat het ‘‘gewoon’’ een docu was over van die Amerikanen die allerlei wilde dieren bezitten. Dat is op zich al bizar hoor, maar ik heb ook wel eens een documentaire van Louis Theroux daarover gezien en ik herkende een aantal van de mensen daar ook uit.

Maar het is allemaal zo veel raarder dan dat, wtf heb ik gekeken?!

Wie vonden jullie trouwens de grootste engerik? Ik ben daar nog niet over uit, ik vond Carole Baskin echt een griezel, maar Doc Antle en Tim Stark ook. Misschien Joe Exotic zelf nog wel het minst (en dat zegt wat).

3 likes

Tiger King

Ik vind het echt fucking hilarisch dat iemand die dieren in kooien stopt nu zelf de rest van zijn leven achter tralies mag zitten. Zoals die advocaat zei: karma has a sick sense of humor.

Ik vond die doc antle echt de grootse creep uit het hele verhaal. Vies mannetje

7 likes

Hij is in mijn hoofd echt 13. Ff googelen
18 dus. Ik vind hem echt een supergoeie acteur, maar heb ook geen smaak

Misschien Fadims Beautyspace? Daar las ik ook een beetje dingetjes erover