Ik ben net begonnen aan Chesapeake Shores
Echt, het is nog saaier dan Virgin River maar toch blijf ik kijken. Ik vind het ergens gewoon een gezellige serie om te kijken haha
Hahhaa ja in tien minuten gaat hij van level 1 naar level 100 en dat gaat door tot de laatste aflevering
Wat een enorme chaos en bende is het ik weet niet of ik moet walgen, geamuseerd moet zijn of totale horror moet voelen.
Alledrie. En dat blijft zo tot het einde en lang daarnaâŠ
Oh die film heb ik wel op videoland gezien toen.
Edit te laat maar enjoy haha.
Casa uitgespeeld. Door naar Dare Me
@Soy.peor ik ben tiger king aan het kijken en laat ik het zo zeggenâŠhet verbaast me niks dat dit zich allemaal in Florida afspeelt
Het speelt zich af in Oklahoma tho
Edit: tijdens het Polygame gayhuwelijk was het Wokelahoma
Ohhh serieus? Ik dacht allemaal borden van Florida te zien in het begin? Of maak ik misschien gewoon assumpties hahaha
Nou Joe woont in Oklahoma,
Carole woont in Florida
Doc woont in South Carolina
Heb ik af gekeken, verwacht een 2e seizoen, laat me weten wat je van het einde vindt. En van de hele serie. Het bleef me op een of andere manier boeien terwijl ik de serie denk ik eigenlijk niet zo goed vond??? Maar wel gewoon fascinerend en een bepaalde vibe waardoor ik bleef kijken.
Ja vooral die duistere vibe trok mij erg aan! In combinatie met het cheerleaden, de geheimen en aparte relaties zorgde ervoor dat ik helemaal hooked was. En door de plottwist op het einde heb ik zin in seizoen 2.
That bitch
Gister de documentaire Bikram: yogi, guru, predator gekeken, over de bedenker van bikram yoga. Wat een smerige vent is dat zeg. En bizar dat hij nog steeds actief is!
Geen idee of het al besproken is, maar heeft iemand Kalifat gezien? Ik hoor er alleen maar goede verhalen over. Schijnt heel spannend te zijn.
Ben echt blij dat ik heb doorgezet met The Missing want het is zĂłân goede serie Seizoen 2 is echt goed!
Jaaa heb deze een tijd geleden ook gekeken. Ik doe weleens bikram yoga en had geen idee dat het van zoân enge vent kwam. Ze hebben bij ons de naam van de yogastudio ook veranderd na deze docu
Ja ik vond Kalifat heel goed en was er ook echt binnen een paar dagen doorheen. Jammer dat het waarschijnlijk nog lang duurt voordat seizoen 2 er is
Ja ik vind het tot nu toe ook fascinerend. Was eigenlijk vanaf de eerste aflevering gelijk hooked! Ben je al begonnen met Ozark?
Beetje gek dat een yogaschool de geschieden van Bikram niet kent en er door een docu op gewezen moet worden