Haha nou volgens mij zijn er heel veel yogascholen die dat niet wisten hoor! Of misschien een beetje negeerden? Maar nu het zo bekend werd konden ze natuurlijk niet anders
Ja, Is Virgin River saai haha? Heb het in mijn lijst staan.
Ik vond het wel vermakelijk maar niet de beste serie ever haha. Gewoon prima. Iemand vergeleek het qua sfeer met hart of dixie en dat vind ik ook! (Maar vind hart of dixie wel leuker ook!)
Death Note aflevering 25 spoilers
Samenvatting
L is dood?? Kan wel janken, mijn favoriete personage. En dat na die super gay voetmassage scene?? En Light met die vuile grijns op zijn gezicht aargghh. Ik hoop dat je sterft vuil mannetje.
Ik vond het wel leuk om te kijken omdat het zo simpel is. Dat vind ik wel fijn soms na een wat moeilijkere serie of als ik gewoon even iets makkelijks wil
Ik was ook begonnen aan tiger king door de hype, maar ik kan er echt niet naar kijken. Wat een ellende, ik kots echt van iedereen in die serie. Hoe kan je zo met dieren omgaan Ben na een half uur maar afgehaakt.
Oke ik heb tiger king afgekeken. Mijn conclusie is dat ik medelijden heb met de werknemers van al die eigenaars en dat het allemaal schurken zijn.
Kijktip: Op npo staat nu een docu verdeeld over 4 afleveringen over Hillary Clinton. In een ruk uitgekeken, echt een aanrader!
Nou nadat die ene vrouw met met die tandeloze methbek vandoor ging daalde mijn achting voor de werknemers ook. Ze zijn allemaal cray cray
Ja dat wel, vond het alleen sneu dat ze nauwelijks betaald kregen en in krotten sliepen. Ze zijn inderdaad wel echt allemaal geschift
toeval? I think not
Samenvatting
Goddamned Carole Baskin
That bitch
Dit weekend Unorthodox en Kalifat achter elkaar gebingd, vond het allebei echt top!
Voor de Belgen onder ons: op Telenet kan je nu gratis bijna alles van Woestijnvis bekijken o.a. het eiland, de Parelvissers, Basta, het geslacht de pauw, in de Gloria, etc.
Ook kan je 1 maand gratis Play krijgen (HBO series!).
Ik heb vandaag allesinds heel seizoen 1 van het eiland opnieuw gekeken. Tranen van het lachen.
Vond het eigenlijk wel jammer dat unorthodox maar 4 afleveringen was, vond het echt een leuke serie.
ja he! heel fascinerend ook om te zien hoe het in die gemeenschap gaat
ik moet zeggen ik had wel:
dat ik tijdens de laatste 10 minuten van de laatste aflevering steeds het idee had dat ze nog vermoord zou worden ofzo? was blij dat dat niet gebeurde
Unorthodox aflevering 4
Vond het echt een interessant kijkje in die Hassidic cultuur/community!
Ja omg, ik wist dat het de laatste aflevering was en had het idee dat er nog best veel onopgeloste dingen waren. Dus ik dacht echt, oh daarom zijn het maar 4 afleveringen. Ze gaat gewoon dood. Maar gelukkig niet haha