Series & Netflix #2

Echt bizar idd! Die Jeff lowe en doc zijn next level creeps, echt gadverdamme! Wat bezielt al die meiden rondom die kerels ook?
Ik begrijp alleen de haat op Carol niet zo. Ja, ze is een eigenaardige vrouw maar ze strijdt wél voor het verbieden van het bezit op grote katachtigen. Ze vangt de katten op van debielen zoals Joe en probeert ze een redelijk leven te geven.
Dat ze haar man heeft vermoord vind ik ook maar vaag. Degene die dat het hardst roepen zijn Joe en die zure ex-vrouw en dochters. Lijkt me niet echt betrouwbare bronnen. Bovendien was die ex-man miljonair en begroef zijn geld in de grond. Misschien was die vent wel bezig met louche zaken.
Ben benieuwd waar alle Carol haat vandaan komt.

Dit vond ik trouwens wel interessant om te lezen. https://www.reddit.com/r/TigerKing/comments/ftnaik/i_volunteered_at_caroles_sanctuary_this_is_what/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf

5 likes

Oh ik denk wel dat ze er wel meer van weet eigenlijk.

1 like

Ik weet niet of ze haar man heeft vermoord. Maar ze kapitaliseert haar grote katten net zo goed. Het kwam op mij niet over alsof ze het beste met de beesten voor had.

Ik merk dat Tiger King me nog best wel bezig houdt. Maar zo absurd hoe zoveel mensen zulk raar gedachtegoed erop na kunnen houden. Bij Joe Exotic kreeg ik wel het idee dat de drugs en de uitzichtloze armoede een rol hebben gespeeld in zijn gedrag. Maar die vrouwen van Doc Antle, waarom blijven ze bij deze enge man?

3 likes

Of ze haar man vermoord heeft weten we inderdaad niet, hoewel ik ook zeker niet geloof dat ze van niks weet en volledig onschuldig is. Ik vertrouwde die zogenaamde dierenliefde van haar ook niet zo. Ik zag eerder een op dubieuze wijze stinkend rijk geworden vrouw met een flinke obsessie voor katachtigen.

Dat haar hele garderobe en inrichting in dat thema waren vond ik behoorlijk vreemd en ik had vooral ook het idee dat ze zichzelf heel berekenend een bepaald imago aanmat en dat ze zich dat met al dat geld ook kon permitteren. Volgens mij is ze echt geen haar beter dan al die anderen en gaat ze er net als hen gewoon heel goed op om zelf die wilde dieren in haar bezit te hebben.

Maar dan met het geld en de mogelijkheden om zich juist als hun tegenpool te profileren, als een dierenliefhebber en weldoener, de onschuld zelve. En door dat imago weet deze extreem rijke vrouw het dan weer voor elkaar te krijgen dat heel haar sanctuary kan draaien op giften en de inzet van vrijwilligers.

Maar dit is vooral speculatie hoor, misschien heb ik het mis. Joe toonde al zijn idioterie in ieder geval nog gewoon openlijk, die loog niet echt ergens over en kon zijn plannen juist niet voor zich houden. Maar voor mijn gevoel zit Carole eerder in de categorie van Doc Antle, bij wie er stiekem nog veel meer narigheid onder het oppervlakte bleek te zitten en waarschijnlijk nog steeds zit.

11 likes

Ben net begonnen met The Missing seizoen 1 maar ik kan er niet zo goed in komen. Is door kijken de moeite waard? Ben nu bij aflevering 3. Vond bijvoorbeeld Broadchurch wel heel goed.

1 like

Je bedoelt Carole Baskin that bitch :smile:

Ik vond haar ook shady hoor, precies om de redenen die je hierboven beschrijft. Kan me best voorstellen dat ze haar man aan de tijgers heeft gevoerd.

En ik denk wat op het laatst gezegd wordt wel waar is. Dat Joe in essentie een goed hart heeft maar door het geld de verkeerde kant op ging. Nou vind ik dat je geen dierenvriend bent als je tijgers in kooitjes houdt maar mensen denken vaak echt dat ze goed zijn voor die dieren als ze er maar goed voor zorgen. Joe liet toch soms ook wel eens vallen dat die dieren niet in kooien hoorden etc. Maar toen hij geld rook ging het mis.

7 likes

Ah top, dan ga ik vanmiddag verder kijken. :grin: Zo jammer dat er geen seizoen 4 gaat komen van Broadchurch. Is echt mijn favo serie in dat genre.

1 like

Ik vind carole baskin zooo eng met dat lachje van haar telkens. En dat lange haar wat zo achter haar aan waait, nee brrr.

Maar doc antle en jeff lowe vind ik ook heeel eng en vrouwonvriendelijk. Vooral dat Jeff dan tegen Lauren zegt: ‘ja na je zwangerschap ga je meteen weer naar de gym’, echt wtf

6 likes

Jeff Lowe is imho echt de grootste engerd, die is echt puur op geld uit. Joe en Doc hebben nog enigszins hart voor de dieren, ook al uit zich dat op een foute wijze. Bij Carole krijg ik een beetje dorpsgekkie gevoel, enorme weirdo maar er zit geen kwaad in (tenzij ze echt haar man door de vleesmolen heeft gedraaid natuurlijk). Vond die reddit link van @Marijn hierboven ook wel overtuigend.

Verder zijn het allemaal creeps natuurlijk, Doc met zijn semi-sekte, Joe met zijn heteroseksuele methverslaafde echtgenoten, en Jeff ook met het hele vrouwen aanlokken met tijgerkittens en zijn misogynie.

1 like

Ik ben ook weer begonnen!! Seizoen 3 nu inmiddels al haha. Zij is echt zoooo irritant, zo’n typisch slachtoffertje

1 like

Hello cool cats and kittens

7 likes

Grrr ik word gek. Ik zag laatst een reclame op televisie voor een nieuwe serie op Videoland. Over jongeren in Amsterdam die meisjes tegenkomen die ze leuk vinden en die zeggen dan dat ze die avond naar de woo moeten komen. Serie heette el libi ofzo. Maar nu kan ik het niet vinden op Videoland

Edit: dubbel grrrrr hij heet de libi en het is een film op pathe thuis :cry:

2 likes

Aaah, nou daar willen ze me niet in hebben. Word steeds niet geaccepteerd. Dus jammer helaas voor mijjjjj

Edit 2: Hij staat ook op Videoland!!!

Wat een achtbaan van emoties dit.

4 likes

Ja dat is een hele goeie film!

Geen idee waar ik het precies moet delen aangezien het over films gaat, maar ik denk dat ik hier wel de juiste doelgroep te pakken heb:

12 likes

Exotic ligt trouwens in het ziekenhuis momenteel. Zijn medegevangene zijn besmet met Covid. Het is niet duidelijk of hij het zelf heeft.

Ik ga ook beginnen aan tiger king! Hij lijkt me erg heftig, dus ben benieuwd

Oké wow wacht dit is gewoon echt??

1 like

Jaaaaa en wat dacht je van die oppas voor dat toekomstige kind?!

1 like

Ik ben nu al een beetje confused hahaha. Die Carole vecht voor tijgers in kooien, maar ze stopt ze zelf ook in kooien? Of zie ik het verkeerd. Rare vrouw

4 likes