Ja 3000 dollar aan die Allen. Hij zou 5000 geven maar dat kon hij niet bij elkaar sprokkelen. Hij zou na de moord de resterende 5000 geven.
Meer nog!! Hij was voor zân throuple ook al een keer getrouwd! Zâm nichtje heeft net een boekje open gedaan over dingen die niet in de docu te zien waren. Ik ben een beetje Team Carol aan t worden that bitch
Waar kan ik dat vinden?
Om dubbelpost te voorkomen!!
Hier Bake Off: @Banananana
En @Biscotti https://www.pedestrian.tv/entertainment/joe-exotic-horrific-stories/
Er is ook een making of unorthodox op netflix. Echt leuk om te zien hoe ze al die costuums enzo hebben gemaakt
Ja die vond ik ook goed! Werd ook wel duidelijk dat ze echt heel erg hun best hebben gedaan om de hele cultuur zo exact mogelijk af te beelden zonder er een oordeel aan te hangen. En zo knap dat veel van die acteurs nog helemaal geen Jiddisch spraken en dat gewoon even geleerd hebben.
Baie dankie!!!
Plesier!
Hahahahha ik dacht even dat die eerste twee linkjes gingen over Joe zân geshit
Iemand nog een aanrader voor een goede detective serie? Houd heel erg van Broadchurch en Sherlock Holmes. Iets in de stijl met psychos zoals in Dare me en You vind ik ook leuk! Heb Netflix afgezocht, maar vind het lastig om iets te kiezen
Hahhahaha ja die Joe heeft gvd tijgers & Carol Baskin in een savoury pie gedonderd!
True detective, the stranger, Lucifer. Al is die laatste helemaal geen serieuze detective serie, eerder murder of the day + zwarte humor
Oh die klinken goed, twijfelde aan Lucifer of hij een detective was, maar je raadt die dus aan?
Ik vind lucifer fantastisch, heb hem al 2x volledig uitgekeken. S1 en S4 (laatste seizoen) zijn favoriet. Het is wel een serie die je meteen moet liggen imo.
Edit: zoals ik zei wel eerder murder-of-the-day, maar leuker dan csi
Ook leuk en te maken met moord maar geen zuivere detective: Alta mar (Titanic meets moord) en mindhunter ( 70s FBI leert fenomeen âseriemoordenaarâ kennen)
Oeh die namen ken ik niet, daar ga ik me in verdiepen, dankje!
@Victoria The missing lijkt me wel wat! Thanks!
Mocht je Alta mar kijken, let wel dat je Spaanse audio hebt en niet automatisch gedubd haha.
The missing is naar het schijnt goed idd, vooral S2 blijkbaar.
Net de laatste aflevering van Ozark gezien.
Samenvatting
Woooow heftig dat laatste shot! Die zag ik niet aankomen.
Oh goed om te weten, anders erger ik me dood hahaha
Hahahaha whut kijkt iemand on my block, die Jasmine is gewoon in real al 33 terwijl de rest van de cast 21 is en 15 speelt
Is er ook een de Woo in Amsterdam? Ken alleen die in Utrecht. Ranzige boel.
Ik dacht dus dat dat een verzonnen serie was in Community. Ik ben nu wel heel benieuwd waar de obsessie van Abed vandaan komt