Series & Netflix #2

Carole is tegen het fokken van katachtigen en ze te gebruiken als entertainment (aaien, mee op de foto gaan, shows mee opvoeren…).

Zij ‘rescuet’ tijgers die afgestaan/gedumpt werden bv. Een zoo die failliet is, mensen die graag een kleine tijger wilde maar oh nee plots zijn ze groot dus tijger dumpen. Ze zitten in kooien omdat je tijgers niet in het wild kan loslaten. Ze hebben de skills niet om te overleven in het wild (doordat ze in gevangenschap geboren zijn) + blijkbaar zijn ze soms ook de-clawd (nagels eraf).

Joe Exotic/andere personages fokt dus katachtigen en laat mensen met de kittens op foto gaan, aaien, etc. + Hij vindt dat mensen exotische dieren mogen houden. We live in the United States of America! A free country and no one can take that from me!

4 likes

Aah oké vandaar, dankje voor deze info! Dan begrijp ik het verschil tussen hen nu haha.

1 like

Ze zijn allebei crazy en shady hoor haha daar niet van.

Zo veel goede memes ook, love it.

Samenvatting

15 likes

Dit is echt een beetje stom maar ik kijk heel veel Hawaii five-o. Lekker wegkijken, zomers sfeertje. Echt top haha en lekker veel afleveringen

Ik kijk Law and Order SUV, via Prime. Ook zo slecht, maar top vermaak.

1 like

Ik zie nu de scène van die laatste meme en wow hahaha, hij zegt het alsof er een regenbuitje komt.

Hahahha “Alles is super goed beveiligd”
schuift 1 klein schuttingschuifje opzij

3 likes

Oeps, la casa de papel seizoen 4 in 2 dagen afgekeken… Jammer, nu weer een jaar (denk ik?) wachten.

Spoiler:

Zoo jammer van Nairobi :disappointed_relieved:, was m’n favoriete karakter. Ik vind de serie ook zeker niet meer zo sterk als de eerste twee seizoenen. Ze hadden eigenlijk toen gewoon moeten stoppen. Maar ja, kijkcijfers zullen wel de doorslag geven. En ik blijf ook nog steeds kijken ondanks dat het nu best uitgekauwd wordt.

5 likes

Tiger king aflevering 4

hahahhaha serieus, die man dacht president te worden? Vind het bijna aandoenlijk, Joe als president, wat een ramp

3 likes

Ik ben het met je eens! Hij heeft ook wel gezegd dat de dieren niet in Amerika in kooien horen. Ik denk ook wel dat hij echt van zijn dieren hield (totdat hij begon met die campagne enzo). Ik kan me best voorstellen dat je in het begin een bepaalde ideologie hebt om die dieren op te vangen en een goed leven probeert te geven, maar op een gegeven moment zo in die wereld zit dat je beeld van wat goed is vertroebeld. Zeker die welpjes heeft hij zo gedomesticeerd dat hij misschien wel echt denkt dat ze genieten van de liefde en aandacht.
Hun (die eigenaren van wilde katten) beeld van de wereld is ook wel totaal anders dan het onze. Zo ontzettend Amerikaans. Als vrijheid absoluut het grootste goed is, kan ik me voorstellen dat je vind dat je die dieren gewoon mag houden.
In ieder geval echt een bizarre serie. Er gebeurde zoveel dat ik niet zo goed weet wat ik nou allemaal heb gezien.

Okee ik ben ook maar begonnen aan tiger king. Ik ben tot dusver nog niet heel erg geboeid maar ik hoor van iedereen dat ik door moet zetten :joy:

1 like

Niet geboeid?? Haha vanaf het begin viel ik echt van de ene verbazing in de andere :stuck_out_tongue:

Sorry ik was net 10 minuten aan t kijken maar euh ik zit al op een ander level nu hoor :joy::exploding_head::hot_face:

9 likes

Ik ben Death Note op Netflix aan het kijken. Had dat nog nooit gezien, maar het is echt zo interessant. Al die conversaties tussen Light en L zijn zo spannend. Zit op 2 dagen tijd al aan aflevering 15 :smile:

5 likes

Ik ben net begonnen aan Chesapeake Shores
Echt, het is nog saaier dan Virgin River maar toch blijf ik kijken. Ik vind het ergens gewoon een gezellige serie om te kijken haha

1 like

Hahhaa ja in tien minuten gaat hij van level 1 naar level 100 en dat gaat door tot de laatste aflevering :joy:

1 like

Wat een enorme chaos en bende is het :joy: ik weet niet of ik moet walgen, geamuseerd moet zijn of totale horror moet voelen.

3 likes

Alledrie. En dat blijft zo tot het einde en lang daarna…

Oh die film heb ik wel op videoland gezien toen.

Edit te laat maar enjoy haha.

Casa uitgespeeld. Door naar Dare Me :joy:

@Soy.peor ik ben tiger king aan het kijken en laat ik het zo zeggen…het verbaast me niks dat dit zich allemaal in Florida afspeelt :joy:

1 like