Series & Netflix #2

Het speelt zich af in Oklahoma tho

Edit: tijdens het Polygame gayhuwelijk was het Wokelahoma

6 likes

Ohhh serieus? Ik dacht allemaal borden van Florida te zien in het begin? Of maak ik misschien gewoon assumpties hahaha :joy:

1 like

Nou Joe woont in Oklahoma,
Carole woont in Florida
Doc woont in South Carolina

2 likes

@Juuldie @Zemraluani Ahhh vandaar Haha. Nu is het duidelijk. Thanks!

Heb ik af gekeken, verwacht een 2e seizoen, laat me weten wat je van het einde vindt. En van de hele serie. Het bleef me op een of andere manier boeien terwijl ik de serie denk ik eigenlijk niet zo goed vond??? Maar wel gewoon fascinerend en een bepaalde vibe waardoor ik bleef kijken.

1 like

Ja vooral die duistere vibe trok mij erg aan! In combinatie met het cheerleaden, de geheimen en aparte relaties zorgde ervoor dat ik helemaal hooked was. En door de plottwist op het einde heb ik zin in seizoen 2.

2 likes

That bitch

1 like

Gister de documentaire Bikram: yogi, guru, predator gekeken, over de bedenker van bikram yoga. Wat een smerige vent is dat zeg. En bizar dat hij nog steeds actief is!

4 likes

Geen idee of het al besproken is, maar heeft iemand Kalifat gezien? Ik hoor er alleen maar goede verhalen over. Schijnt heel spannend te zijn.

Ben echt blij dat ik heb doorgezet met The Missing want het is zó’n goede serie :scream: Seizoen 2 is echt goed!

1 like

Jaaa heb deze een tijd geleden ook gekeken. Ik doe weleens bikram yoga en had geen idee dat het van zo’n enge vent kwam. Ze hebben bij ons de naam van de yogastudio ook veranderd na deze docu

1 like

Ja ik vond Kalifat heel goed en was er ook echt binnen een paar dagen doorheen. Jammer dat het waarschijnlijk nog lang duurt voordat seizoen 2 er is

1 like

Ja ik vind het tot nu toe ook fascinerend. Was eigenlijk vanaf de eerste aflevering gelijk hooked! Ben je al begonnen met Ozark?

Beetje gek dat een yogaschool de geschieden van Bikram niet kent en er door een docu op gewezen moet worden :sweat_smile:

3 likes

Haha nou volgens mij zijn er heel veel yogascholen die dat niet wisten hoor! Of misschien een beetje negeerden? Maar nu het zo bekend werd konden ze natuurlijk niet anders

Ja, Is Virgin River saai haha? Heb het in mijn lijst staan.

Ik vond het wel vermakelijk maar niet de beste serie ever haha. Gewoon prima. Iemand vergeleek het qua sfeer met hart of dixie en dat vind ik ook! (Maar vind hart of dixie wel leuker ook!)

Death Note aflevering 25 spoilers

Samenvatting

L is dood?? Kan wel janken, mijn favoriete personage. En dat na die super gay voetmassage scene?? En Light met die vuile grijns op zijn gezicht aargghh. Ik hoop dat je sterft vuil mannetje.

Ik vond het wel leuk om te kijken omdat het zo simpel is. Dat vind ik wel fijn soms na een wat moeilijkere serie of als ik gewoon even iets makkelijks wil

Ik was ook begonnen aan tiger king door de hype, maar ik kan er echt niet naar kijken. Wat een ellende, ik kots echt van iedereen in die serie. Hoe kan je zo met dieren omgaan :sob::sob::sob: Ben na een half uur maar afgehaakt.

@Manis Het was idd Fadims Beautyspace!

2 likes