Series & Netflix #2

Oke ik heb tiger king afgekeken. Mijn conclusie is dat ik medelijden heb met de werknemers van al die eigenaars en dat het allemaal schurken zijn.

5 likes

Kijktip: Op npo staat nu een docu verdeeld over 4 afleveringen over Hillary Clinton. In een ruk uitgekeken, echt een aanrader!

3 likes

Nou nadat die ene vrouw met met die tandeloze methbek vandoor ging daalde mijn achting voor de werknemers ook. Ze zijn allemaal cray cray

3 likes

Ja dat wel, vond het alleen sneu dat ze nauwelijks betaald kregen en in krotten sliepen. Ze zijn inderdaad wel echt allemaal geschift

toeval? I think not

1 like

@Banananana volgens mij is alleen die man die geen onderbenen meer had nog redelijk normaal.

Samenvatting

Goddamned Carole Baskin

7 likes

That bitch

4 likes

Dit weekend Unorthodox en Kalifat achter elkaar gebingd, vond het allebei echt top!

6 likes

Voor de Belgen onder ons: op Telenet kan je nu gratis bijna alles van Woestijnvis bekijken o.a. het eiland, de Parelvissers, Basta, het geslacht de pauw, in de Gloria, etc.

Ook kan je 1 maand gratis Play krijgen (HBO series!).

Ik heb vandaag allesinds heel seizoen 1 van het eiland opnieuw gekeken. Tranen van het lachen.

3 likes

Vond het eigenlijk wel jammer dat unorthodox maar 4 afleveringen was, vond het echt een leuke serie.

1 like

ja he! heel fascinerend ook om te zien hoe het in die gemeenschap gaat
ik moet zeggen ik had wel:

dat ik tijdens de laatste 10 minuten van de laatste aflevering steeds het idee had dat ze nog vermoord zou worden ofzo? was blij dat dat niet gebeurde

1 like

Unorthodox aflevering 4

Vond het echt een interessant kijkje in die Hassidic cultuur/community!

Ja omg, ik wist dat het de laatste aflevering was en had het idee dat er nog best veel onopgeloste dingen waren. Dus ik dacht echt, oh daarom zijn het maar 4 afleveringen. Ze gaat gewoon dood. Maar gelukkig niet haha :grin:

2 likes

Over Onorthodox aflevering 4:

Desondanks alles vond ik Yanki wel heel aandoenlijk en toen hij z’n haar afknipte en moest huilen moest ik ook echt janken :upside_down_face: Vond het echt een supergoede serie! Ik hoop op een tweede seizoen

10 likes

Tiger King

Ben ik de enige (haha nee natuurlijk niet) die gelooft in de onschuld van Carole Baskin? Naar mijn idee is het een ietwat excentrieke vrouw die verder het beste voor heeft met de katten. De docu lijkt het erg te sturen naar dat zij haar ex-man vermoord zou hebben, zelfs met onjuiste feiten. Blijkbaar was die tank pas lang na zijn verdwijning geĆÆnstalleerd en was die gehaktmolen superklein. Ik denk eerder dat hij een nieuw leven is begonnen is Costa Rica.
Een heeeel vergezochte theorie van me is dat Joe hem heeft laten vermoorden, om op die manier wraak te nemen op Carole. Hij was zo geobsedeerd met Carole ervoor framen. Plus, hij wilde serieus Carole laten ombrengen, dus waarom niet haar man?

1 like

Ja heb Kalifat in een dag uitgekeken, spannend idd!

Haha vet grappig, ik had vorig weekend precies die volgorde ook in een weekend uitgekeken!

Nee ben eerst begonnen aan Luther (eindelijk haha). Ozark staat nog op de lijst.

1 like

Tiger king

ja volgens mij heeft Joe geen opdracht gegeven om Carole Baskin, that godamn bitch te vermoorden maar hebben Joe en die klusjesman die in de badkuip zat hem erin geluist.

1 like

Echt what de fuck was met dat shot in die badkuip hahahah

9 likes