Series & Netflix #2

Tiger king

Maar hij heeft uit zichzelf wel heel vaak gezegd dat hij haar dood wilde. Toen hebben ze hem er een soort van ingeluisd door te doen alsof ze iemand hadden gevonden om de klus te klaren, maar Joe ging daar wel heel serieus op in. Hij gaf zelfs geld. Joe is inderdaad niet heel snugger dus ik denk dat hij oprecht dacht dat hij wel een huurmoordenaar voor een paar duizend dollar kon regelen. Ik denk dat Joe Carole echt wilde laten vermoorden.

Ik ben ook online aan het lezen en het stoort me hoe Carole anders wordt benaderd vanwege, denk ik, haar vrouw zijn. Net in zo’n youtubefilmpje ook: “in case you lost count, she married 3 men” of zoiets. Zo heel veroordelend. Terwijl die Jeff en Doc ook allemaal chicks hadden maar daar wordt niet zo’n opmerking over gemaakt.

3 likes

Joe also married three men :eyes:

12 likes

Ja heeft ie echt geld gegeven? Ik vond dat niet zo duidelijk. En wat betreft dat tweede; ja klopt als vrouw wordt er veel minder getolereerd, helemaal in puriteins Amerika. Er wordt ook gezegd dat ze eigenlijk aan het tippelen was toen ze haar vorige echtgenoot ontmoette.

Ja 3000 dollar aan die Allen. Hij zou 5000 geven maar dat kon hij niet bij elkaar sprokkelen. Hij zou na de moord de resterende 5000 geven.

Meer nog!! Hij was voor z’n throuple ook al een keer getrouwd! Z’m nichtje heeft net een boekje open gedaan over dingen die niet in de docu te zien waren. Ik ben een beetje Team Carol aan t worden that bitch

Waar kan ik dat vinden?

1 like

Om dubbelpost te voorkomen!!
Hier Bake Off: @Banananana

En @Biscotti https://www.pedestrian.tv/entertainment/joe-exotic-horrific-stories/

5 likes

Er is ook een making of unorthodox op netflix. Echt leuk om te zien hoe ze al die costuums enzo hebben gemaakt

5 likes

Ja die vond ik ook goed! Werd ook wel duidelijk dat ze echt heel erg hun best hebben gedaan om de hele cultuur zo exact mogelijk af te beelden zonder er een oordeel aan te hangen. En zo knap dat veel van die acteurs nog helemaal geen Jiddisch spraken en dat gewoon even geleerd hebben.

4 likes

Baie dankie!!!

Plesier!

Hahahahha ik dacht even dat die eerste twee linkjes gingen over Joe z’n geshit

Iemand nog een aanrader voor een goede detective serie? Houd heel erg van Broadchurch en Sherlock Holmes. Iets in de stijl met psychos zoals in Dare me en You vind ik ook leuk! Heb Netflix afgezocht, maar vind het lastig om iets te kiezen

Hahhahaha ja die Joe heeft gvd tijgers & Carol Baskin in een savoury pie gedonderd!

2 likes

True detective, the stranger, Lucifer. Al is die laatste helemaal geen serieuze detective serie, eerder murder of the day + zwarte humor

1 like

Oh die klinken goed, twijfelde aan Lucifer of hij een detective was, maar je raadt die dus aan?

Ik vind lucifer fantastisch, heb hem al 2x volledig uitgekeken. S1 en S4 (laatste seizoen) zijn favoriet. Het is wel een serie die je meteen moet liggen imo.
Edit: zoals ik zei wel eerder murder-of-the-day, maar leuker dan csi

Ook leuk en te maken met moord maar geen zuivere detective: Alta mar (Titanic meets moord) en mindhunter ( 70s FBI leert fenomeen ‘seriemoordenaar’ kennen)

2 likes

Oeh die namen ken ik niet, daar ga ik me in verdiepen, dankje!

@Victoria The missing lijkt me wel wat! Thanks!

Mocht je Alta mar kijken, let wel dat je Spaanse audio hebt en niet automatisch gedubd haha.
The missing is naar het schijnt goed idd, vooral S2 blijkbaar.

1 like

Net de laatste aflevering van Ozark gezien.

Samenvatting

Woooow heftig dat laatste shot! Die zag ik niet aankomen.

1 like

Oh goed om te weten, anders erger ik me dood hahaha