Alleen nabespreken en hoe ze de reacties ervaren. Geen juice of iets anders spannends, alleen dat die tandeloze vent nu tanden en een shirt aan heeft.
Ja ik kijk dat haha. Huis Anubis is wel een treffende vergelijking Het is echt een stuk kinderlijker dan Riverdale maar ik vind dat ook wel lekker wegkijken. Een middagje en je bent door een seizoen heen.
Ik heb Workinā Moms ontdekt, echt top. Zit al bijna in seizoen 3.
Love it!!! Seizoen 4 wordt op dit moment uitgezonden in Canada, dus zal binnenkort ook wel naar Netflix komen. Kan echt niet wachten, echt mān favo serie
Volgens Netflix staat seizoen 4 er vanaf 6 mei op!
Ik loop hopeloos achter, maar ik ben eindelijk begonnen me La Casa de Papel en ik snap niet dat ik dit nooit eerder heb gekeken. Ik dacht altijd dat het niets voor mij was, maar ik vind het zo goed! Ik ben donderdagavond begonnen en ben inmiddels bijna aan het eind van seizoen 2.
Nice! In mān hoofd is dat echt nog heel ver weg, maar is eigenlijk hartstikke snel al
Wij zijn pas dit weekend begonnen! Zijn bij de 4de afl volgens mij Maar echt top!
Jaaaa wij zijn ook met la casa begonnen!
Nu bij seizoen 2 aflevering 6. Vind seizoen 1 wel beter.
Haha ik heb gister ook de hele dag Community gekeken, zit nu ergens halverwege seizoen 2. Love it.
Ha, ja ik heb gister toch maar doorgekeken. Bleek dat de maker niet betrokken was bij seizoen 4, waardoor dat echt minder was. Vind het ook echt tof dat community zoveel ārareā afleveringen heeft, die volledig geanimeerd zijn bijvoorbeeld, of over dungeons en dragons oid gaan.
Ja en al die meta grapjes en de afleveringen zijn ook echt de perfecte lengte.
Gister begonnen aan Meisje van Plezier, vond het wel leuk! Acteerwerk niet zo erg als in sommige andere Nederlandse series, haha. Angela Schijf lijkt echt tien jaar jonger dan ze is, wow.
Ik vind beide seizoenen steengoed!
Jaa Sopranos Ben nu samen met vriend halverwege het laatste seizoen
En wat ik ook echt het grappigste ooit vindt: Parks and Rec! Had ik echt niet gedacht maar love it. Wil nu eigenlijk mijn avatar veranderen in Ron Swanson
Gisteren begonnen aan unorthodox, erg goeie serie!
Zo mooi!
Seizoen 1 van The missing gezien.
Zo heftig⦠Had echt stiekeme hoop dat hij nog leefde. Wel fijn dat de serie niet enorm voorspelbaar was! Mooi hoe de karakters echt uitgelicht worden. Vond het echt goed in elkaar zitten. Heel benieuwd naar seizoen 2!
Ik ben dus helemaal verslaafd aan La Casa de Papel de afgelopen dagen. Ik vind de professor aantrekkelijk haha. Toen ik het tegen een vriendin zei, zei zij dat zij hem ook aantrekkelijk vindt.
Een andere vriendin was juist weer heel verbaasd dat ik hem aantrekkelijk vind.
Vinden jullie de professor ook aantrekkelijk?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voor wie er geĆÆnteresseerd is: Pathe thuis geeft elke dag via hun insta een gratis code voor een bepaalde film. Tot nu toe nog geen films er tussen zien staan die ik graag wil kijken, maar de code van vandaag is voor Hacksaw ridge en dat vond ik wel een goeie toen ik hem in de bios zag