Omg wat erg hahah ik ga nu kijken
Ja too hot to handle is goedgekeurd, beter dan verwacht.
Ik heb meisje van plezier af. wat een kuteinde, weet er iemand of er een derde seizoen komt?
Waar kijk je dit? Kan het op Netflix en Videoland niet vinden
Ja!
Het is echt een goede serie, zeker de moeite waard!
Ik dacht dat netflix films over het algemeen tegen vallen maar heb net Someone Great gezien en vond het echt een leuke! Aanrader als je op zoek bent naar een makkelijke film met humor.
Haha ik kijk het nu, lekker slecht
Oh ik vind too hot to handle ook echt een hele fijne afleiding nu hahaha. Die voice-over is zo kritisch en dat hallelujah muziekje bij de Jezus de hele tijd haha.
Ik ben ook begonnen aan Too Hot To Handle en vind het ook leuk! Ik vond die zoen van #Sharrhonda echt sexy
Laatst heb ik Layla M. gekeken op Videoland! Aanrader met me liefde “Mo de Show” van Mocro Maffia.
Halverwege Outer Banks op Netflix, I like it! Tienerdrama, spannend, gave locatie!
Ik had ook het idee dat het dezelfde voice over was love die sarcastische/grappende bitchy opmerkingen
Heb ff de trailer gekeken naar Layla M. Als je dat een interessant thema vond zou ik ook echt Kalifat aanraden, vond ik zo zo zo vet
Ik dacht dat vijf sowieso het laatste seizoen zou worden. Eigenlijk ook wel prima wat mij betreft, hoe meer seizoenen hoe meer kans op GoT taferelen waarbij ze de serie compleet verzieken…
Ik heb me er wel doorheen geworsteld, en geloof me, ik zou willen dat ik jouw keuze had gemaakt…
Oeh spannende twist zou dat zijn!
Goooohhhhh zou het nep zijn!?
Hebben jullie de nieuwe aflevering van Killing Eve al gezien? Ik vond 'm nice!
Net aflevering 4 gekeken van Too Hot To Handle en ik vind David echt een schatje, omdat hij #Sharrhonda de ruimte wil geven.