Ik ben nu net bezig met seizoen 1! Had het nog nooit gezien maar vind het wel heel vermakelijk tot nu toe.
Vandaag eindelijk Mad Men helemaal uit gekeken. Blijkbaar wordt het over een paar dagen van Netflix (BE) verwijderd dus net op tijd. Wat een serie, uiteindelijk leef je zo mee met al die mensen. Don Draper is echt niet goed bij zijn hoofd maar wat interessant personage en zo goed geacteerd. Peggy, Joan en Betty waren ook fantastisch. Waren echt de 7 seizoenen waard!
Alta mar heeft duidelijk te onderscheiden personages met elk een andere haarkleur haha
Vond De Twaalf erg goed!
LateR to the party maar same! Alleen de acteur is rond de tijd van jouw post getrouwd. Wat een deceptie.
Ik volg zijn vrouw op insta om meer tom ellis-content te zien en hun katten heten caĆÆn en abel, fantastisch toch
Hahaha serieus. Volgens mij is Tom in het echt ook heel grappig.
Volgens de interviews die ik zag, ligt zijn echte humor idd dicht bij die van lucifer! Ergens in de serie zegt hij bv dat Oscar Wilde straight was voor hij lucifer ontmoette, blijkbaar was dat niet gescript meer zān eigen mop
Heb je alle seizoenen al gezien? Ik ben nu bij S3E22 of zo and I am raaaaaging mad
Ja, S3 E23 en 24 zijn all time favorite, wou dat ik ze terug voor het eerst kon zien!
Trouwens: E24 is de seizoensfinale. 25 en 26 zijn twee mega random (imo saaie) flashback afleveringen, die eigenlijk in seizoen 4 hoorden. Maar Fox cancelde S4, dus hebben ze het maar willekeurig achter de spannendste seizoensfinale ooit geplakt. Komt dus erg vreemd over want het sluit helemaal niet aan.
Ik kijk nu S3E24. Het einde van S3E23ā¦
spoiler Lucifer s3e24
Omg EINDELIJK wordt Pierce ten val gebracht of althans dat is wat ze willen en IK KAN NIET WACHTEN @slurfhondje
hahah ik ben blij om te horen dat ik niet de enige ben. Ik ging dit weekend een of andere vietnam film kijken met mijn vriend, en hij heeft echt de hele tijd moeten uitleggen omdat ik gewoon geen personages herken? Al helemaal niet als ze de hele tijd hetzelfde uniform aan hebben inderdaad, haha. Ik had het trouwens ook bij Unorthodox met esty in het begin! Maar dat komt ook omdat ze heel klein en fragiel is denk ik
@slurfhondje JAAAAAAA!!!
spoiler Lucifer s3e24
Ik had wel gedacht dat Maze (en Linda) een rol zouden spelen bij de ontmaskering van Pierce, maar dat was uiteindelijk niet echt zo
Geweldige finale he!! En S4 blijft even sterk!
PS ik moest huilen bij E23 echt een ugly cry, zeker bij dat armbandje met wafeltjes
Ik had ook tranen bij het einde van E23
Samenvatting
Wat ik wel slecht vind is dat de band tussen Dan en Charlotte helemaal niet echt opbouwt maar in ieder geval nog meer dan die tussen Pierce en Chloe. Dat heeft me zo geĆÆrriteerd (vandaar mijn raaaaging mad comment) omdat Luci en Chloe gewoon samen moeten zijn en het was ZO raar dat Chloe en Pierce ineens een ding waren.
Is al bekend wanneer het volgende seizoen van Lucifer komt? Die zou dit jaar komen toch, maar dat zal dan wel vertraagd zijn doordat corona alles stil heeft gelegd, maar wil zo graag weer verder. Door de laatste berichten
Edit: Het zou in mei komen maar is uitgesteld tot de zomer sowieso
Maar s5 wordt het laatste seizoen toch?
Ja dat sowieso helaas maar ben gewoon zo benieuwd
Ben benieuwd hoe die weer op aarde komt en hoe dit alles beĆÆnvloedt of misschien komt die helemaal niet meer terug. Zin in een machtstrijd ober hel en zo.
Ja, me too, gelukkig heb ik s4 nog maar in dit tempo duurt dat een paar dagen
(Ik ben Lucifer aan het bingen)
De muziek in de serie is ook echt mijn lievelings. Ik zit steeds the Shazammen. Heb nu deze ontdekt:
Of deze:
Laatste: