Ik kijk Master of None en vind Dev zo op Roger Federer lijken.
Haha kijk die serie niet maar daar ben ik nu wel blij mee want even Google erbij gepakt en dit op een rare manier zo on point
Ik heb trouwens sinds afgelopen weekend Amazon Prima (speciaal voor The Office ), maar heeft iemand anders nog aanraders wat daar te vinden is? Ben vooral op zoek naar wat luchtigs/comedy
Fleabag en Good omens!
Oh en This is us (meer drama, minder komedie die wel)
Parks & Rec!
Oh dat vind ik zoân leuke serie!
The Boys! En alle harry potters staan er op
Jaaa, hoop dat er nog een derde seizoen komt.
Thanks allen!! Daar kom ik het weekend wel mee door
Denk het niet, leek toch wel redelijk afgesloten?
Mijn vriend en ik zijn net door seizoen 1 heen van sex education, vind het echt een top serie, love de humor! Hebben jullie meer tips in deze hoek. Vind het ook erg tof omdat het Brits is denk ik.
Ik moet nog twee afleveringen.
Ik hoop ook nog op een 3e! Voor mij voelt het niet af.
Ah nee ik zocht inderdaad even de laatste aflevering op en er zou best een derde seizoen kunnen komen! Alleen vind ik het einde zo eigenlijk ook wel mooi, dat je er nog een eigen interpretatie aan kan geven.
Master of none vind ik verder echt een aanrader! Een heerlijk luchtige serie, maar niet te makkelijk of clichématig.
Weet iemand waar ik call the midwife vanaf seizoen 6 kan kijken?
Ja over je spoiler: dat is waar! En vind het inderdaad een luchtige serie maar ook wel wat informatief over stereotypering. Ik ben bang dat er geen 3e seizoen komt want het laatste seizoen was alweer uit 2015
Ja heel mooi, en ik vond het ook leuk dat er soms een âgekkeâ aflevering tussen zat. Niet het standaard format met een a-plot en een b-plot. Ik vond de break up bijvoorbeeld ook mooi in beeld gebracht, heel realistisch en respectvol naar beide partijen.
Seizoen 1 kwam uit in 2015, seizoen 2 in 2017. Dus het zouuu kunnen!
Ik kan Lovesick aanraden! Ook Brits en gaat over een jongen die erachter komt dat ie een soa heeft en al zân exen moet contacten (met alle gevolgen van dien :P)
Thanks! Ik zet hem op mân lijstje.
Ik heb zelf ook nog een tip, kijk Toon. Normaal hou ik niet van Nederlandse series maar dit was echt tenenkrommend awkward en zo goed en origineel.