Eind deze maand komt eindelijk na 10.000 jaar seizoen 9 en 10 van Modern Family op Netflix. Ben inmiddels alles allang weer vergeten van de vorige seizoenen maar oke haha toch leuk. Phil.
Echt?! YES ik wacht al zo lang!
Modern Family is echt mijn all time fave, denk dat er geen een serie is die ik zóvaak heb gezien en waar ik nog steeds intens gelukkig van wordt haha!
Ik word hier ook echt heeelll blij van, dit is toch wat we allemaal nodig hebben op dit moment
Ik heb vorige week de allerlaatste aflevering gezien en moest toch huilen.
Love Phil!
Ik ben ook weer opnieuw begonnen met modern family. Wat mij betreft de beste comedy ooit gemaakt.
Ik vergeet Ɣltijd waar ik gebleven was. Dan denk ik het uitgevogeld te hebben en begin ik met kijken en dan halverwege denk ik van hmm nee dit heb ik al gezien??? Of niet??? Dan loop ik ineens een seizoen voor of kijk ik er een weer.
Vrijdag nieuw seizoen Dead to me, vet zin in. Kan echt nergens anders lekker in komen, dus hopelijk wordt het weer leuk
FINALLYYYYY
Wel jammer dat ze niet weer gewoon alles erop zetten. (Ook al kan ik alle andere aflevering gewoon letterlijk meepraten)
Eerste 8 seizoenen staan weer op Netflix.
Wooow oke thanks!!
Na De Twaalf nu bezig met Tabula Rasa, super spannend en ook zo goed geacteerd door Veerle Baetens. Ik las ergens dat zij nu bezig is met de verfilming van āHet Smeltā van Lize Spit, super benieuwd hoe dat gaat worden. Zij is sinds The Broken Circle Breakdown toch wel mijn favoriete Vlaamse actrice
Iemand die nog makkelijke wegkijk series weet?
Beetje zoals Too hot to handle of The Circle. Mān vriend kan die spannende series niet meer aan voor het slapen gaanā¦
Oke dankzij jou ben ik nu ook begonnen met opnieuw kijken haha.
Ik ben nu ook begonnen aan Hollywood maar kan in Henry Wilson alleen maar Sheldon Cooper zien .
Al the circle game gezienā? Is de Franse the circle, minder voorspelbaar wie er naar huis moet dan in de USA versie
Heb je code 37 ook al gezien? Daar is ze ook top, is al wel van tien jaar terug gok ik
Voor fans van The Stranger, op videoland staat The Five van dezelfde schrijver. Moet nog beginnen maar kreeg deze als tip dat āie heel goed en spannend was.
Nee! Bedankt voor de tip!
Staat idd op netflix! Er is ook een Braziliaanse versie, maar die vond ik een stuk minder.
@Lipglossy jaa code 37 is echt een aanrader, veerle baetens heeft daar de hoofdrol als zedenpolitie. En mocht je Ugly Betty leuk vinden: in de Vlaamse versie (āSaraā) speelt Veerle de hoofdrol als lelijk eendje. Is uit 2007 dus niet super fashion haha, staat online op VTMGo
Ah gister zonder dat ik het van te voren doorhad de allerlaatste aflevering van The big bang theory gezien! Vond hem al zo bijzonder haha. En had tranen in mān ogen bij de speech van Sheldon.