Oh er is nog hoop!
@Max Ja prachtig gedaan inderdaad. Het is echt een van m’n favoriete series.
Ik ga dit weekend prime aanmaken alleen voor the Office. Kom maar op met die regen
@slurfhondje @SuperCoolePinda Ik ben nu door alle seizoenen heen. Ik vond seizoen 4 echt snel gaan. Je merkt wel dat het dan in handen is van Netflix. Seizoen 4 had van mij wel langer mogen duren nog. Al bedenk ik me nu dat ik de rol van Eve echt mateloos irritant vond, dus misschien ook maar beter van niet.
Sick note
Haha ja dit is al de 10e keer dat ik het kijk maar toch merk ik dat ik mezelf echt probeer in te houden zodat ik het er niet in een dag doorheen knal. Heb vannacht zelfs over Jim gedroomd
Wie heeft Dead to me gezien? 8 mei komt seizoen 2!
En ik wacht echt al zo lang op seizoen 5 van Jane the virgin Komt in kwartaal 2, maar ik wil gewoon een datum weten, zodat ik er naartoe kan leven
Zoooveel zin in. Durf niks meer te zeggen over andermans dromen maar dat wil ik ook
Als iemand zin heeft in een nieuwe brainless (high school) serie: ik vond Never Have I Ever heel leuk! Gaat over een Indisch meisje in Amerika en staat sinds deze week op Netflix
las net dit artikel
over Unorthodox, maar moet nog steeds lachen om Yanky hij was ook echt zo’n jankbal
Heb net in een ruk de eerste helft van Normal People uitgekeken (naar het boek van Sally Rooney) en wow, ik zit er gewoon helemaal in. Zo mooi en gevoelig, sterke hoofdrolspelers en mooie cinematografie! Wist niet zo goed waar ik aan begon naar toen was ik opeens zes afleveringen verder haha! Aanrader! Ga volgende week de rest kijken✨
Ohh ik ben zo benieuwd! Kijk je het via hulu? Ik wil eigenlijk niet nog een abbo afsluiten maar weet niet of je daar ook een proefmaand kan doen. Ff zoeken
Oh grapje kan niet eens in Nederland haha
Wat vonden jullie van het laatste seizoen van Homeland?
Ik ben begonnen aan de serie Euphoria, al 2 afleveringen bekeken en wordt er heel sip van maar dat is niet erg. I want to feel these feelings
Iemand de docu Secret Love al gezien?
Zo mooi
Ik had echt complete moodswings tijdens die serie. Vond ‘m wel heel mooi!
HBO! M’n ouders hebben ziggo, dus keek het via hun account via laptop.
Ik heb besloten om het maar te kopen via Ama.zon om digitaal te kunnen kijken. Kon het niet ergens anders vinden
Net 16de seizoen Grey’s anatomy gezien.
wtf Alex Karev echt niet ok
Ik heb laatst Jonestown gebinged, heel interessant. Kent iemand andere docu’s over dit soort freaky sektes?