In dit artikel over Unorthodox wordt Esty het hele tijd Etsy genoemd :’) Lekker slordig haha, de naam van de hoofdpersoon steeds verkeerd schrijven
Ik ben begonnen met Unorthodox en grijpt me echt aan! Vind sowieso geloven interessant.
Ik ben niet zo’n seriekijker maar heb op de een of andere manier weer behoefte aan een nieuwe serie. Heeft iemand een tip voor een nieuwe serie die ik kan gaan kijken? Alles wat voorbij komt in het hoofdmenu trekt me niet zo. Ik hou van romantische komedie achtige dingen, t moet vooral niet te zwaar of eng zijn 

Zelf vond ik younger, Jane the vergin, glee, sex education en mistresses leuk wegkijken.
Kent iemand een VPN app waarmee ik Netflix USA kan kijken? Degene die ik geprobeerd heb op m’n telefoon doen het niet (Windscribe en Snap VPN). Ik krijg dan een popup in de Netflixapp dat ik mijn proxy moet uitzetten.
please like meeeeeeeeeeeeeeeee
Ben (eindelijk) begonnen aan “The Missing” afgelopen weekend en zit nu al op t eind van seizoen 2!
Geweldige serie is dit zeg!!! Goed geacteerd, slim geschreven, spannend.
Ga vanavond aan seizoen 3 beginnen wat blijkbaar in Amsterdam afspeelt, zin in!
Krijgen jullie op Netflix ook steeds die trailer te zien van Sweet Magnolias? Jezus wat ziet dat er fakking kut uit joh 
Net de eerste aflevering gekeken en ik denk dat ik dit wel leuk vind !
Het wordt nog zoveel leuker en beter
Seizoen 3 schijnt echt enorm tegen te vallen, helaas. Maar 1 en 2 waren top ja!
Edit: wat @Superkonijn al zei 
Klaar met working moms in twee dagen. Waarom zo weinig afleveringen? 
Ik snap t ook niet want op IMDB etc. is seizoen 3 niet eens te vinden.
EDIT:
Heb ff wat research gedaan en dit “3e seizoen” is niet officieel een 3e seizoen maar een spinoff.
Ugh…daar gaat mn excitement.
The Let Down/Working Moms! Of misschien Never Have I Ever? (Zelf nog nooit gezien maar Netflix denkt dat ik hem leuk vind (o en @Otzi raadt die serie ook aan zie ik dus dan zit je vast goed))
The good girls is ook echt lachen!
Plan coeur op netflix misschien? Romcom over vriendinnen die hun vriendin aan een partner (stiekem gigolo) helpen. Is Frans maar er bestaat wellicht ook Engelse audio
Een spin off? Wat raar dat ze dat hebben gedaan en het aankondigen als seizoen 3.
Ja op netflix staat het als seizoen 3, maar het is het 1e seizoen van een spinoff “Baptiste”. Het is niet aangekondigd als het 3e seizoen, denk dat Netflix dat wel gedaan heeft vanuit een commercieel oogpunt. Stom!
En heb 1 aflevering gekeken en het is inderdaad 100 keer slechter, geen spanning. Janken!!!
Working moms, please like me, love, crazy ex girlfriend, friends from college, sisters, plan cour, the good place.
Ja echt jammer! Ik heb er wel weer om gelachen.
Vivir sin permiso ook afgekeken, vond ik steeds minder worden. Wel een mooi einde.
Iemand Valeria al gekeken?
Toevallig net ook Vivir afgekeken. Vond het een leuke serie. Valeria ken ik niet.