Series & Netflix #2

Oohh huilen jongens kun je prime alleen uitproberen met een credit card??? Ik wil Jim

Wild wild country op Netflix.

1 like

Hier nog iemand enthousiast over De Twaalf!

Ik vind dat Frie uiteindelijk wel de goede veroodeling heeft gehad. Ze heeft Roos niet echt willen vermoorden denk ik dus was eerder doodslag dan moord vind ik. (Weet niet of het Belgische rechtssysteem ook doodslag kent maargoed)
En Arnold ging op zn scooter toch naar Berlijn toe neem ik aan? Voor dat aapje. Ugh wat heb ik me geïrriteerd aan die vent.
Hoop echt dat ze seizoen 2 maken met een nieuwe zaak en nieuwe jury.

7 likes

Ja klopt, je moet je idd aanmelden met een creditcard…

Oooh leuk! Ga ik zeker kijken :slight_smile:
En Jane the virgin kan je ook gewoon kijken via van die watchserieshd sites, heb afgelopen jaar daar volgens mij het laatste seizoen uitgekeken :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Haha ik ben nog steeds niet begonnen! Staat nog wel op m’n lijstje maar wil eerst iets afkijken.

1 like

Mijn moeder maar lief aankijken

1 like

Ik heb door dit soort sites een keer een laptop helemaal verziekt dus dat durf ik niet meer zo goed. Kijk gewoon lekker wanneer het op Netflix komt :stuck_out_tongue:

Waar heb jij het zestiende seizoen gekeken?

Gedownload, sorry!

Ik zit hier heeeelemaal hyped nadat ik La Casa De Papel heb uitgekeken. Ik vond dit echt het spannendste seizoen tot nu toe ( niet de leukste maar ik zat wel regelmatig nagel te bijten op de bank).

1 like

Volgens mij ben ik een beetje late to the party maar ik geniet echt intens van The Circle USA. Sinds de quarantaine kijk ik echt alleen nog maar reality :scream:

1 like

Ja eens! Ik heb deze week de serie in één keer uitgekeken. Zeker een aanrader!

Wat vinden jullie van Vis a Vis? Ik heb nu 7 afleveringen gekeken en vind het vermakelijk en denk dat ik ook wel verder kijk, maar ik vind die afleveringen zo lang, net alsof ik 2 films achter elkaar kijk als ik 2 afleveringen kijk. En ik vond het heel snel heel heftig/haast ongeloofwaardig worden. Je krijgt iig weinig kans om de personages even te leren kennen.

2 likes

Wij moeten nog 2 afleveringen, nadat ik gisteren stopte met kijken voelde ik zoveel emoties haha!

1 like

Ik vond Vis a Vis een vermakelijke serie. Niet super geacteerd, maar wel leuk.

1 like

Nee toch? Ik heb prime, en ik heb toch echt geen credit card.

Edit: nevermind. Ik heb het toen der tijd via een omweg afgelosten via Amazon Duitsland. Voor NL heb je inderdaad een CC nodig.

1 like

Ik vond het ook in aflevering 4 te ongeloofwaardig om leuk te vinden en ben toen gestopt, maar ik hoor er zulke goede dingen over dat ik het wellicht nog een kans geef

1 like

Ja, zou ik wel doen. Nu ben ik niet veel verder dan jij, maar het is wel echt vermakelijk om te kijken.

Net klaar met Never Have I Ever, vond het leuk! Iemand nog soortgelijke tips?

3 likes