Series & Netflix #2

Ik heb nu 4 afleveringen gezien maar vind het ook niet fijn dat ze zo lang zijn inderdaad. Verder wel ok, maar soms ook een beetje mwa. Weet ook niet of ik het nog verder ga kijken. Moet er echt voor in de stemming zijn.

1 like

Ooh ik vond het een heerlijke serie. De vrouwen hebben t wel 24/7 koud volgens mij haha
Je komt er vanzelf in… t lijkt in t begin wat rommelig maar ik vond het een leuke serie.
Beetne orange is the new black alleen daar ben ik na 2 seizoenen afgehaakt en vis a vis heb ik uitgekeken.

1 like

hahah ja top hè. Ik ben nu de franse Circle aan het kijken, die vind ik ook best wel leuk! Moet je helaas wel de hele tijd goed opletten en de ondertiteling lezen haha

Ja nee dat zoek ik echt niet, haha! Juist dat hersenloze kijken vind ik fijn.

ooh ik ben zo hard door Hollywood heen aan het bingen, echt een aanrader!

3 likes

Hahaha ik dacht dit toevallig vanmorgen nog toen ik keek, dat ze het steeds ijskoud zullen hebben :joy:

1 like

Ik ben ook begonnen en zit aan aflevering 4. Er zijn toch een paar dingen die niet kloppen maar wel vermakelijk

1 like

Ben deze week begonnen aan outer banks, las dat het een beetje op the oc leek en dat was vroeger echt mijn favoriet. Maar man wat is het slecht :sweat_smile: en toch blijf ik kijken.

Ik ging gisteravond om 22:00 ‘even’ een stukje kijken van de eerste aflevering van unorthodox.
Het resultaat was dat ik om 02:30 er zo bij zat:

afbeelding

15 likes

Dit heb ik nu met Kalifat dankzij @Revelry :expressionless:

3 likes

Heb je de serie uitgekeken?

1 like

Hehe, you’re welcome.

1 like

Ja! Ik vond het echt supergoed!

1 like

Haha nu je het zegt! That fucking bitch

2 likes

Haha jaaa! Ik ging haar opzoeken en toen kwam ik dit tegen en nu wil ik het kopen

8 likes

Voor de mensen die Killing Eve seizoen 3 willen zien: als je googelt naar ‘killing eve s03e01 (of welke episode dan ook) reddit’ dan staat als eerste hit een reddituser die de afleveringen heeft geupload als google drive bestand. Ik ben net begonnen met de eerste aflevering :smile:

7 likes

Ohhh heb het gedownload en in twee dagen gekeken. Ik vond het echt geweldig goed, zoooo goed geacteerd. Echt ook heel knap hoe ze dat gevoel van het boek hebben overgebracht in de serie. Dat gevoel dat je alles tussen de regels door moet lezen maar tegelijk heel goed snapt hoe ze zich voelen. Echt obsessed met deze serie haha, wil het echt opnieuw kijken.

1 like

Wat leuk dat je er ook zo van genoten hebt! Aaahh nu ben ik zo benieuwd naar de laatste helft! (Komt hier morgen pas op de uitzendinggemist vd publieke omroep haha, dus ik moet nog heel even wachten!)

1 like

Ik heb afgelopen weekend De Twaalf volledig gekeken. Goede serie! Hoop dat er een seizoen 2 komt.

1 like

Ik heb net aflevering 4 van seizoen 2 van After Life gekeken en ik vind het zo knap hoe deze serie precies de goede snaar kan raken. Zit alweer te huilen gewoon, echt een topserie

4 likes