Ja klopt, het ene moment hilarisch en het andere moment loop je (ofja, ik :p) mee te snotteren. Vind Ricky Gervais ook erg goed acteren, had ik voor deze serie niet echt achter hem gezocht want alle andere shows die ik had gezien lagen meer in zijn comedian-straatje.
Ik heb afgelopen weekend Hollywood gekeken en wilde dit even kwijt:
Bedenkingen Hollywood
Ik ben groot fan van de series van Ryan Murphy (AHS, Pose, âŠ) maar vond Hollywood toch een van zijn mindere werken.
Ik had het gevoel dat de serie een heel romantisch beeld gaf van de jaren 50. Ik weet dat Californië officieel geen Jim Crow-staat was maar Camille en Archie gaan uit in dezelfde cafés als iedereen en wonen samen met witte mensen? En niemand zei daar iets over? Was ACE studios zo progressief dat het allemaal oké was om met zwarten en homoseksuelen te werken?
De serie gaan van de ene verhaallijn naar een ander en het voelde zo oppervlakkig aan
ik ga nu stoppen met ratelen
Love die podcast
Wij zijn aan After Life begonnen, verrassend leuk!
Ben er nu ook mee bezig en vind het echt een beetje Lost-vibes hebben. Echt heel spannend!
Ik ben ook begonnen met Holleywood. Zit nu bij aflevering 5 en ik vind het echt leuk!
Eind deze maand komt eindelijk na 10.000 jaar seizoen 9 en 10 van Modern Family op Netflix. Ben inmiddels alles allang weer vergeten van de vorige seizoenen maar oke haha toch leuk. Phil.
Echt?! YES ik wacht al zo lang!
Modern Family is echt mijn all time fave, denk dat er geen een serie is die ik zĂłvaak heb gezien en waar ik nog steeds intens gelukkig van wordt haha!
Ik word hier ook echt heeelll blij van, dit is toch wat we allemaal nodig hebben op dit moment
Yesssss dan ga ik lekker alles van voor af aan kijken.
Ik heb vorige week de allerlaatste aflevering gezien en moest toch huilen.
Love Phil!
Ik ben ook weer opnieuw begonnen met modern family. Wat mij betreft de beste comedy ooit gemaakt.
Ik vergeet ĂĄltijd waar ik gebleven was. Dan denk ik het uitgevogeld te hebben en begin ik met kijken en dan halverwege denk ik van hmm nee dit heb ik al gezien??? Of niet??? Dan loop ik ineens een seizoen voor of kijk ik er een weer.
Vrijdag nieuw seizoen Dead to me, vet zin in. Kan echt nergens anders lekker in komen, dus hopelijk wordt het weer leuk
FINALLYYYYY
Wel jammer dat ze niet weer gewoon alles erop zetten. (Ook al kan ik alle andere aflevering gewoon letterlijk meepraten)
Eerste 8 seizoenen staan weer op Netflix.
Wooow oke thanks!!
Na De Twaalf nu bezig met Tabula Rasa, super spannend en ook zo goed geacteerd door Veerle Baetens. Ik las ergens dat zij nu bezig is met de verfilming van âHet Smeltâ van Lize Spit, super benieuwd hoe dat gaat worden. Zij is sinds The Broken Circle Breakdown toch wel mijn favoriete Vlaamse actrice
Iemand die nog makkelijke wegkijk series weet?
Beetje zoals Too hot to handle of The Circle. Mân vriend kan die spannende series niet meer aan voor het slapen gaanâŠ
Oke dankzij jou ben ik nu ook begonnen met opnieuw kijken haha.