Series & Netflix #2

Thanks!

Ik vond seizoen 2 leuker dan 1 denk ik

4 likes

Ik vond het echt ontzettend cheesy met die hele hipsters in california vibe. Slechter geacteerd ook dan seizoen 1.

Ik heb ‘Hollywood’ nog niet gezien, maar omdat jij hem aan ‘Glee’ linkt (wat ik ook inderdaad verschrikkelijk vind!!!) voel ik me geroepen om te zeggen dat hij ook ‘American Horror Story’, ‘Feud’ en ‘The Politician’ op zijn naam heeft staan en dat zijn echt geweldige series. Tenminste, bij AHS is het pick and choose your season.

2 likes

Yess, vond het echt een fantastische serie, en zoals je zegt zeker door de themas die aangekaart worden (seksueel misbruik ook)

1 like

Ben heel benieuwd!!! Ga morgen denk ik beginnen te kijken!

1 like

Welk seizoen van American Horror Story is het leukst en het best te volgen? Want ze staan allemaal los van elkaar begrijp ik?

Pose is ook nog een mooie om aan toe te voegen

1 like

Coven, Asylum, Murder house

Oh jaaa, vond dit zo’n fijne serie!

Asylum echt owv het plot en Coven de hele ~vibe~ en kledij

YASSSSSS
 Dat is echt HET ultieme seizoen. Lana Banana.

2 likes

Asylum, Murder House en Coven zijn m’n favoriet! Maar eigenlijk vind ik alle seizoenen wel wat hebben (okĂ© behalve Roanoke (s6). Die is echt echt echt de moeite niet waard).

Kalifat!

4 likes

Hotel Coven en Murder House zijn mijn favoriet.
Asylum vond ik persoonlijk echt niet goed.

Misschien vind je Outlander ook wel leuk

1 like

Ben begonnen aan de serie Hollywood. Echt leuk, met knappe man! Aanrader

2 likes

Ik wil een serie tippen aan een vriendin maar kom niet op de titel. Het gaat over een jongen rond de 20, hij heeft een handicap waardoor hij wat spastisch is, werkt bij een krant geloof ik en is gay.

Edit: ik weet het al, Special!

Heb net de trailer gekeken en ziet er leuk uit! Ik weet nu wat ik ga kijken vanavond haha, thanks!

1 like

Seizoen drie van Westworld is al uit, had ik niet eens door. Heeft iemand al gekeken? Ik vond het laatste seizoen een beetje mehh en ik kan me er eerlijk gezegd ook niet veel van herinneren dus ik moet nog maar even recaps gaan kijken voordat ik aan het nieuwe seizoen begin