Series & Netflix #2

Ik ben nu ook begonnen aan Hollywood maar kan in Henry Wilson alleen maar Sheldon Cooper zien :joy:.

1 like

Al the circle game gezien’? Is de Franse the circle, minder voorspelbaar wie er naar huis moet dan in de USA versie

Heb je code 37 ook al gezien? Daar is ze ook top, is al wel van tien jaar terug gok ik

1 like

Voor fans van The Stranger, op videoland staat The Five van dezelfde schrijver. Moet nog beginnen maar kreeg deze als tip dat ‘ie heel goed en spannend was.

4 likes

Nee! Bedankt voor de tip!

Staat idd op netflix! Er is ook een Braziliaanse versie, maar die vond ik een stuk minder.

@Lipglossy jaa code 37 is echt een aanrader, veerle baetens heeft daar de hoofdrol als zedenpolitie. En mocht je Ugly Betty leuk vinden: in de Vlaamse versie (‘Sara’) speelt Veerle de hoofdrol als lelijk eendje. Is uit 2007 dus niet super fashion haha, staat online op VTMGo

Ah gister zonder dat ik het van te voren doorhad de allerlaatste aflevering van The big bang theory gezien! Vond hem al zo bijzonder haha. En had tranen in m’n ogen bij de speech van Sheldon.

4 likes

Nee nog niet, maar ben net klaar met de USA versie dus wilde eerst wat anders proberen, misschien voor later!

Hollywood

Ik heb hem net afgekeken en ik ben het met je eens! Ik vond het te rooskleurig allemaal. Nu was dat uit wat ik lees ook de bedoeling, om een wereld te laten zien die we hadden willen hebben. Maar ik het het sterker gevonden als er meer tegenslag zou zijn. Realistischer, zoals het echt was in de jaren '50.

1 like
Samenvatting

Ja ik was zelfs aan het hopen op dat ze geen Oscars kregen of dat het publiek Archie en Rock zou lynchen toen ze elkaars liefde verklaarden.

Al bij al een leuke serie en was mooi om te zien.

1 like

Moest hier ineens weer aan denken want kijk nu De Twaalf en die Carl vind ik ook een look a like van Federer :’)

De reĂŒnieshow van Too Hot To Handle staat erop!!

4 likes

Omg wat heeft oogappels een stom einde! Eerst meisje van plezier al en nu oogappels. Iets minder drama was ook goed geweest hoor, want ik zou hoe dan ook seizoen 3 wel gaan kijken.

Buiten dat stomme einde vind ik oogappels wel echt weer goed gedaan! Goede dialogen en ook wel realistisch al blijft het een serie en wordt er wel erg veel besproken, het is niet teveel nog en blijft geloofwaardig. En de muziek is mooi!

5 likes

Ahhhh ik ben aan het kijken maar ik vind Chloe echt hilarisch. “What’s the superbowl?” :joy: Love her

Die Desiree heeft wel een aparte ketting om, lijken net allemaal nepnagels :sweat_smile: Wel een leuke vrouw met haar gelach haha

1 like

Peppa Big.

1 like

Too hot to handle: die Francesca en Harry kenden elkaar toch eigenlijk gewoon al? Dat is de vibe die ik erbij krijg

Even benieuwd. Naast wie wordt je het liefst wakker.

• Berlin
  • De Professor

0 stemmers

1 like

Denk je? Waarom denk je dat?

Ik ben net begonnen aan The bold type en ik snap niet waarom ik deze serie niet eerder heb ontdekt?! Echt de perfecte serie om het hele weekend door te kijken :+1:

6 likes

Ik heb hem net binnen een paar dagen uitgekeken, echt heel leuk! The OC ken ik niet, dus de vergelijking kan ik niet maken

1 like