Zou modern family om 00.00 vannacht online komen?? Ik wil het
Eind mei toch pas?
Heh ik had dit weekend in mijn hoofd
Ik kijk normal people en heb echt zin om deze serie in een zelf gebouwd hutje in huis verder te kijken.
Ik heb dit weekend het nieuwe seizoen van Dead to me gekeken, maar ik vond het maar matig helaas. Kijkt wel lekker makkelijk weg (en maar 30min per afl) maar ik had er meer van verwacht. Jullie? Ze laten wel een optie open voor een 3e seizoen gezien het einde.
Wel vermakelijk weer, maar had tandje bij gekund. Ik kijk uit naar s3
Jeej seizoen 2 van Dead to Me kijken
Dit weekend het nieuwe seizoen van zowel dead to me als working moms gekeken. Het was een productief weekend
Ik had bedacht dat ik Grey’s Anatomy vanaf het begin weer ga kijken. 15 seizoenen! Dat is meer dan ER geloof ik. Kan in ieder geval even vooruit
Ik heb vandaag Hollywood gekeken, van mijn favoriete producent Ryan Murphy ( American Horror Story, Glee, American Crime Story enzovoort)
Het is echt een typische Murphy productie, ik pik zijn werk er zo uit.
Echt een bloedmooie mini serie.
Ik heb besloten hier ook aan te gaan beginnen, ga het voor het eerst kijken dus ben benieuwd!
Ik weet dat jij het niet voor het eerst gaat kijken, maar ik ben zo jaloers op iedereen die het voor het eerst ziet.
Edit: @punaise ik had jouw berichtje helemaal niet gezien. Heel veel plezier met het voor het eerst kijken! Ik weet niet of je snel huilt, maar wees voorbereid.
Ahh herkenbaar. Ik luister nu een week de playlist om een beetje in de sfeer te blijven en die geeft me ook echt hetzelfde gevoel.
Haha ik ben nu bij aflevering 3 en heb al 2 keer gezeten van ohhh maar vind het zelfs al zielig als gewoon een random personage even zo tussen neus en lippen dood wordt verklaard haha dus dat wordt nog wat
OMG dead to me in 1 avond gekeken, heftig!! hopelijk komt s3 snel
Pffff ik vind het tweede seizoen dead to me echt faaaaakking saai. Ben nu bij afl 4 maar ik trek het bijna niet meer
In dit artikel over Unorthodox wordt Esty het hele tijd Etsy genoemd :’) Lekker slordig haha, de naam van de hoofdpersoon steeds verkeerd schrijven
Ik ben begonnen met Unorthodox en grijpt me echt aan! Vind sowieso geloven interessant.
Ik ben niet zo’n seriekijker maar heb op de een of andere manier weer behoefte aan een nieuwe serie. Heeft iemand een tip voor een nieuwe serie die ik kan gaan kijken? Alles wat voorbij komt in het hoofdmenu trekt me niet zo. Ik hou van romantische komedie achtige dingen, t moet vooral niet te zwaar of eng zijn
Zelf vond ik younger, Jane the vergin, glee, sex education en mistresses leuk wegkijken.
Kent iemand een VPN app waarmee ik Netflix USA kan kijken? Degene die ik geprobeerd heb op m’n telefoon doen het niet (Windscribe en Snap VPN). Ik krijg dan een popup in de Netflixapp dat ik mijn proxy moet uitzetten.