Series & Netflix #2

Haha mooi! Het is echt een leuke serie, veel plezier :grin:

Ja dit had ik dus ook.
Ik wilde hem wel perse afkijken omdat ik het verhaal op zichzelf echt mega interessant vind.
Maar de uitwerking was gewoon minder.
Die yanky, zo irritant!
En die Berlijnse vriendengroep. Nee, gewoon nee.

1 like

Ik vond de meest recente aflevering van Killing Eve zo goed! Echt van genoten.

1 like

Ohhh ik vergeet steeds dat er nieuw seizoen wordt uitgezonden, thanks!

1 like

Mee eens!

ik vond het een erg vermakelijke serie. Heel leuk om wat van een andere cultuur mee te krijgen. Maar zo snel al een nieuwe vriendengroep vinden? En meteen volledig Geaccepteerd worden? Ik vond ook dat ze erg snel verliefd werd op een andere man. Ze is zo lang heel gelovig geweest, dat is toch niet meteen weg?

2 likes

Ik heb het boek gelezen, en dat is heel anders. Daar lees je echt over de ontwikkeling die zij doormaakt, en de keuzes die zij maakt. De serie was intrigerend en snel te kijken, maar had nauwelijks wat te maken met het boek. Wel door twee goede vriendinnen van haar gemaakt (de een schreef het script, de ander produceerde het, geloof ik)
Ik kan het boek echt aanraden als je meer wilt weten over het verstikkende leven van de chassidische joden in New York.

5 likes

Wel vermakelijk , wil erdoor
Op vakantie

1 like

Ik vind het erg vermakelijk! Ben bij aflevering 5 :grin:

Kalifat ook ff in een dag uit gekeken, man wat goed.

Nu een vraag aan jullie:
Homeland

• Aanrader! Kijken!
  • Niet gezien
  • Mwah
  • Nee echt helemaal niets aan
  • Anders …

0 stemmers

Paar seizoenen van gezien, op zich wel goed maar bleef me niet boeien om verder te zien.

2 likes

Eerste seizoen vond ik steengoed, daarna werd het minder en minder vond ik.

7 likes

Echt zo’n serie die knettergoed begon maar daarna snel minder werd. Ben daar ook wel 3 keer mee gestopt om later toch weer verder te kijken. Uiteindelijk definitief gestrand bij seizoen 4 geloof ik.

4 likes

Niet alle seizoenen zijn top, maar vond het wel een leuke serie!

1 like

Aha ik zag al 7 seizoenen … dan moet je meestal bij seizoen 3 of 4 afhaken. Waarom leren series nooit te stoppen op ‘t hoogtepunt :thinking:?
Maar goed, als de eerste seizoenen leuk zijn is het dus wel wat voor op mijn lijstje.

Seizoen 1, 2 en 5 zijn mega goed, de rest niet zo. En seizoen 8 (nu op tv elke zondag) is ook weer erg spannend!

Ik vond Westworld seizoen 3 niet zo, moest elke week de recaps van Alt Shift X erbij kijken om te herinneren waar het de vorige week ook alweer over ging :sweat_smile: maar mss is het leuker als je ze wat sneller na elkaar kunt kijken. Zaten wel een paar leuke verhaallijnen in maar de hoofdlijn pakte me niet zo helaas

1 like

NIKS kan het halen bij SATC maar ik zal Valeria een kans geven.

Homeland vond ik steengoed, vooral de eerste seizoenen ja, wát spannend. Maar de rest van de seizoenen vind ik ook goed, dus ik raad hem zeker aan.

Ik zag een goede recensie ergens dus wou het kijken maar de trailer trekt me nu niet echt aan dus ben ook wel benieuwd naar de mening van iemand die het gezien heeft

1 like

Yes en alweer klaar, vond het wel leuk

1 like

net begonnen, zit nu op aflv 2! vind het nog niet veel bijzonder maar wellicht komt het nog

1 like